2012. szeptember 29., szombat

Álom avagy valóság.

*Hope szemszöge.*

-Úr Isten Hazza ez gyönyörű.
-De te szebb vagy nála királylány.-karolta át a derekamat hátulról Harry. Egy ideig ott álltunk mikor kezdett hűvös lenni.
-Boldog egy hónapos évfordulót.-nevetett Harry.
-Basszus én elfelejtettem. Nem vettem semmit.-kaptam a fejemhez.
-Nekem pont elég, hogy itt vagy velem.
Nem válaszoltam rá csak egy puszit nyomtam az arcára. Mivel nem volt valami jó idő csináltunk forró csokit. kiültünk a padra és a tavat néztük.
-Mi lenne, ha késöbb elmennénk az erdőbe piknikezni?-mutatott Hazza a közeli erdőre. Nem válaszoltam csak bólintottam. Miután megittuk a forró csokit Harry befutott a lakókocsiba és tíz perc múlva egy kosárral a kezében jött ki.
-Mehetünk?
-Persze.-mosolyogtam rá.
Elindultunk az erdőbe és néhány perc múlva egy öreg házhoz értünk.
-Mi lehet bent?-mértem végig a házat.
-Nézzük meg.-mivel nem akartam egyedül maradni ezért Hazzaval bementem. Mindenhol pókháló volt, a földön levelek, ágak hevertek. Az ablak üvegei bevoltak törve.
-Menjünk innen.-súgtam Hazza fülébe. Éppen ki akartam menni mikor az ajtó becsapódott.
-Az élet fintora.-morogtam az orrom alatt. Hazza a falnak támaszkodott a folyosón. A folyosó végére akartam menni, de mikor Harry mellett elmenten megradadta a karomat és magához húzott. A fejem a mellkasán pihentettem, a szíve erősen dobogott. Biztos megijedt. Néhány perc múlva kibontakoztam az öleléséből és az ablak felé vettem az irányt. Az ablak üvege be volt törve,de hogy kiférjek rajta jobban ki kellett volna törni. Körbenéztem a házba. Az egyik szobába egy erős fadarabot pillantottam meg. Nem sokat gondolkoztam. Megfogtam és "kiütöttem" vele az ablakot. Harry egyből ott termett. Kimásztam az ablakon és utána ő is követett, persze kosárral a kezébe.
-Ez meleg volt.-nevetett Harry.
-Az.-nevettem én is.-na akkor megyünk piknikezni?
-Igen.

*Harry szemszöge.*

Egy tisztásra értünk és leterítettük a lepedőt. Hope eldőlt a lepedőn.
-Elfáradtam.-mosolygott. Én is hiszen idáig több kilómétert sétáltunk.
-Én is.-mondtam majd lefeküdtem mellé. A fejét a mellkasomra fektette. A hátát simogattam, ő pedig köröket "írt le" a hasamra. Egy idő után Hope felült és megcsókolt.
-Együnk.-mutatott a hasára.
-Niall elveszett rokona vagy?-mosolyogtam rá. Nem válaszolt csak a szemét forgatta majd a kosárból egy szendvicset húzott elő.
Én is követtem a példáját majd miután megettük az összes szendvicset vissza feküdtünk a lepedőre.
-Tele vagyok.-mondta Hope.
-Én is.-mosolyogtam majd a derekánál fogva magamhoz húztam.
-Szeretlek.-suttogtam a fülébe 
-Én jobban.-mosolyogtam majd egy ideig ezen veszekedtünk
Miután besötétedett vissza indultunk a lakókocsiba. Hope felhívta Daniékat, addig én elmentem fürödni, majd Hope is.
Befeküdtünk az ágyba. Hope énekelni kezdett, nem volt rossz hangja, én is követtem a példáját. Így aludtunk el.

*2 nap múlva.*

*Hope szemszöge.*

Danit felhívtam, hogy délutánra érünk haza. Nagyon jó volt ez a néhány nap Hazzaval. Délbe elindultunk.
-Néha visszajöhetnénk ide.-mosolygott haza a kormány mögött.
-Szerintem is. Szerinted El-ék mit csinálnak?
-Valószínűleg Booékat kergetik.-nevetett. Egy puszit akartam adni az arcára mikor eszembe jutott az álmom. Minden így kezdődött. Zöld volt, Harry át akart hajtani,de ráordítottam.
-Harold állj meg!
-Minek?-húzta fel a szemöldökét.
-Csak állj meg.-megrázta a fejét.-Hazza!
Nem csinált semmit. Fogtam magamat és ráléptem a pedálra. A lakókocsi egyből megállt mi pedig hátracsapódtunk az ülésnek.
-Ez mire volt jó?-ordított rám. Ijedve az őzre mutattam ami épp elöttünk futott el.-bocs.-hajtotta le a fejét.
-Megszoktam, hogy senki sem hallgat rám.-ráztam meg a fejemet majd kinéztem az ablakon. Harry a kezét a combomra tette. Visszapillantottam és Hazza tekintetével találtam magamat szembe. Elmosolyodtam és az ölébe vett. Szenvedélyesen megcsókolt és a vállamtól a combomig végig simított a kezével. A tenyere a fenekemen állapodott meg.
-Ezt nem itt kéne.-kuncogtam majd visszamásztam az anyós ülésbe. Mikor hazaértünk egy váratlan meglepetés fogadott.

Na itt a következő rész.:D a holnapi romantikus rész lesz.:3 szavazzatok.:D

1 megjegyzés: