2012. szeptember 13., csütörtök

A buli 7. rész


HA TETSZIK A BLOGOM 'IRATKOZZ' FEL RENDSZERES OLVASÓNAK.:33



*Hope szemszöge.*


Reggel mikor felkeltem egy puszit akartam nyomni Hazza arcára amikor észrevettem valamit. Harry mesztelenül aludt a hasára fordulva. Tegnap valószínűleg levette a boxerét miután elaludtam.
- Harry menj és vegyél fel valamit !!-ordítottam.
- Még 5 perceet.-kérlelt.
- De én mindig így alszok.-akart felülni.
- Várj.. ezt teritsd magadra.-adtam a kezébe egy törölközőt.
Miután kiment Harry lementem a konyhába. Épp teát akartam főzni mikor egy fekete mozgó dolgot láttam meg a pulton felém közeledni.


*Harry szemszöge.*

Lentről sikítást hallottam. Egyből lefutottam. Láttam, hogy Hope a konyha másik felében van.
- Mi történt?-futottam oda hozzá.
- Ott van a pulton egy pók.-dadogta lefagyva.
A homlokomra csaptam majd a pulthoz mentem. Tényleg ott volt egy pók nem volt valami nagy, de kicsi sem. Kézzel megfogtam és kidobtam az ablakon. Miután kidobtam Hope bejött a konyhába.
- Komolyan egy póktól ijedtél meg ennyire ?-nevettem és átöleltem.
- Igen. Arachnfóbiám van.-válaszolta
Megfogtam a derekát és a pultra ültettem.
-  Most mondd el az én nyelvemen is.-mosolyogtam rá.
-  Félelem a pókoktól.-válaszolta.
-  És még mitől félsz ?-mosolyogtam
-  Magasság.-mosolygott most már ő is.
-  Ó értem. London Eye kihúzva.-nevettem.
-  Na azt semmi pénzért nem hagyom ki.-kuncogott.
Miután megreggeliztünk elindultunk a London Eye felé. Míg én jegyet tettem Hope telefonált.
- Este ér haza anyu és Ariana is hazajön.-jött oda hozzám.
- Nem baj.-mosolyogtam.- Este buli lesz nálunk. Nem akarsz eljönni?
- De szívesen megyek.-mosolygott.
Mi következtünk, így beszálltunk a London Eyeba. Mikor elindultunk láttam Hopen,hogy fél így magamhoz húztam. Sokat beszélgettünk. Miután leszálltunk a London Eyeről elindultunk Hopeékhez és összecsomagoltam a cuccaimat, majd Hope átöltözött.


*Hope szemszöge.*


Míg Hazza pakolt addig én átöltöztem sminkeltem és a hajamat csináltam. Egy zöld ujjatlan koktélruhát vettem fel zöld tornacipővel. Alul kihúztam a szememet szemceruzával és egy kevés púdert tettem az arcomra. A hajamat 'hajcsavaróval' becsavartam. Mire végeztem Hazza is végzett. Lementem a konyhába hozzá.
- Hűhhaa.-nézett végig rajtam.- azért látom magassarkút nem vettél fel.-kuncogott.
- Az nem az én stílusom.-nevettem én is.
Gyorsan firkantottam egy lapra néhány mondatot,hogy majd valamikor jövök és elmentem Harryvel hozzájuk. Mikor odaértünk már többen is ott voltak. Többek között hírességek mint pl.:Justin Bieber(gondolom Niall hívta meg) Rita Ora, Demi Lovato, Danielle Liam barátnője, Perrie Zayn barátnője, Conor Maynard. Egy valakit hiányoltam: Eleanort Louis barátnőjét.
- Louis hol van Eleanor ?-kérdeztem.
-Fotózáson van ..-mondta szomorúan Louis.
- Ó értem..
Hazza bemutatott néhány embernek mikor Conor-on akadt meg a szemem.
- Harry az ott tényleg Conor vagy csak rosszul látok ?!-súgtam Harry fülébe.
- Igen az ott Conor.-mosolygott.- Conor gyere ide be szeretnék mutatni valakit !-ordított.
Conor oda jött hozzánk. 

(MA MÉG FOLYTATÁS!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése