2012. szeptember 11., kedd

Első nap. 4.rész

*Hope szemszöge.*

Reggel mikor felébredtem egyből a tegnapi napra gondoltam .. vajon fogom még látni ? Azt hiszem beleszerettem,de nem akartam.. Már nem érzem korainak. Harry mellett biztonságbaon érzem magam. Ő nem az a fiú akinek csak arra kelljek, hogy lefeküdjek vele. Egy ideig ezen gondolkoztam, majd felültem és a kezemre pillantottam. A kezemre egy Maradj Erős felirat volt tetoválva persze kicsi betükkel. Alatta még mindig látszottak a hegek. Mikor az asztalomra pillantottam,meglepődve láttam,hogy egy lap volt amin írás állt. Harry írta. Egyből elkeztdtem mosolyogni. Gyorsan tárcsáztam a számot. A szám foglalt.. fél perc múlva Harry hivott.
-Szia.-köszönt és éreztem a hangján, hogy mosolyog.
-Szia.-köszöntem én is.
-Ma ráérsz este 5-től mivel addig interjúnk lesz és koncertünk.
-Akkor még dolgozok, de ha addig megvársz akkor persze.-mosolyogtam
-Akkor 5re ott vagyok szia.-mondta
-Szia
Mikor letettem a telefont egyből a lányokat tárcsáztam. Mindent elmeséltem nekik mire ők sikítani kezdtek.
Már 9:23 volt így úgy döntöttem,hogy elindulok.
A munkahelyen nagyon jól éreztem magamat. Mindenki nagyon kedves volt velem. Mikor lovagoltunk az volt a legjobb. Imádtam lovagolni. Általában mindennap szoktam így hozzá kell szoknom a heti 3-hoz. Az idő gyorsan telt. Épp menni akartam a vödörbe vizet engedni mikor valaki hátulról átölelt és megszólalt:
-Na ki vagyok ?
-Ariana?-kérdeztem nevetve.
-Most nem talált majd máskor.-nevetett Harry.
Még egy órát dolgoztam aztán elmentem átöltözni. Miután átöltöztem beszálltunk Harry autójába és elindultunk.
-Hova megyünk?-kérdeztem.
-Majd meglátod.
10 perc múlva egy baromi nagy házhoz vezetett.
Mondta,hogy kövessem. Mikor beléptünk a házba 4 fiú fogadott minket.
A csikos pólós egyből Harry nyakába ugrott és puszilgatni kezdte.
-Ó megint egy Larry Stylinson jelenet..-mondta a szöszi.
-Harry ő a barátnőd ?!-mondta a csíkos pólós.- te megcsalsz engem?!
Erre mindenki elkezdett nevetni. A fiúk elmagyarázták az egészet és bemutatkoztak.
- Féltékeny vagyok rád..nem beszélek veled.-fordult oda hozzám Louis.
-Nyugi Louis.-válaszoltam nevetve.
Niall ült le mellém.
-Hope..tudsz főzni?-kérdezte.-
-Persze.
-Harry én máris megkedveltem a barátnődet -ordított Harrynek.-Hope nem akarsz hozzánk költözni?
Erre mindenkiből kitört a nevetés. Sokáig beszélgettünk, majd késöbb arra a döntésre jutottunk, hogy felelsz vagy merszezünk.
Harryre esett a sor. Merni akart.
-Harry csókold meg Hopet.-adta az utasítást Liam.

*Harry szemszöge.*

Tudtam,hogy ez Hopenak még korai lenne úgy,hogy zálogot adtam,levettem a pólómat. Egy ideig még F. v. M.-eztünk. Láttam Hopen, hogy fáradt így felajánlottam neki,hogy hazaviszem. A pólómat otthagytam a házamba, mert siettem,hogy Hopet minnél elöbb haza tudjam vinni. Egész úton azt nézte, hogy vezetek.
-Harry ott hagytad a pólódat..-kuncogott.
-Tudom.-nevettem én is.
Mikor a házuk elé értem már majdnem aludt. Gyorsan kiszálltam az autóból és kinyitottam neki az ajtót és kisegítettem.
-Majd holnap reggel hívlak.-öleltem át.
-Rendben.-suttogta.
Még egy ideig így voltunk aztán bement. 

*Hope szemszöge.*

Reggel anya keltett, hogy apa elmegy egy hétre dolgozni mivel teherautóval szállít csomagokat neki meg még haza kell mennie pár cuccért.
-Ariana elmegy az egyik barátjához szóval néhány napig egyedül leszel.-mondta anya
Reggel miután mindenki elment áthívtam Harryt, hogy nem-e jön át.
-Azonnal indulok.-mondta
-Várlak.-mosolyogtam majd letettem.
30 perc múlva Harry csöngetett.
Egyből odamentem hozzá és megöleltem majd egy puszit nyomtam az arcára. Úgy döntöttünk, hogy neki állunk sütni muffint. Még én a receptet kerestem ő a macskámat simogatta aki lelkesen dorombolt.
-Imádom a macskákat.-nevetett.
-Én is. Meg a muffinokat csak hülye vagyok hozzá,hogy csináljak..-mondtam majd mellémlépett és elkezdte a könyvet olvasni.
-Megoldjuk.-mondta
Neki álltunk sütni.. végülis nem lett olyan rossz a végeredmény. Délután megnéztünk egy horror filmet. A film alatt végig féltem ezért Harryhez bújtam.
-Harry mi lenne,ha itt aludnál ?Pár napig úgy sincs itthon senki..-kérdeztem.
-Szerintem apukád lelőne.-nevetett.
-Amiről nem tud az nem fáj neki.
-Hát jó..Akkor vissza megyek néhány ruháért.
-Fürdő ruhát is hozzál-szóltam utána.

1 megjegyzés: