2012. szeptember 20., csütörtök

A megcsalás..

Mostantól 2 komi és 3 szavazás után írok. Komiba leírhatjátok ötleteiteket, mitől lenne jobb a blog..

*Hope szemszöge.*

Reggel korán felkeltem, hogy elmehessek a kórházba Bennhez.
Épp a szekrénybe kerestem a ruháimat mikor Hazza lépett mellém.
-Mi jót csinálsz?-mosolygott rám.
-Éppen Narnia átjáróját keresem.-válaszoltam unottan.
-Szólj, ha meg van.
Miután kivettem a ruháimat Harry felé fordultam.
-Meg van.-Harry bemászott a szekrénybe és becsukta maga mögött az ajtót.
-Narniaa átjárója nem működik.-ordított bemtről mire én a földön kötöttem ki és fetrengtem a nevetéstől. Gyorsan felöltöztünk és a kórházhoz mentünk. Mikor beléptünk nem várt látvány fogadott. Adele ült Ben mellett. Adele a legnagyobb ellenségem volt.
-Sziasztok.-vágtam oda Adeleéknek.-beljebb mentünk és leültünk az ágy másik oldalára.
-Harry-Adele.-mutattam őket egymádnak be.- Adele..-nem tudtam tovább mondani mert Adele a szavamba vágott.
-Harry Stylest.-nézett rám gúnyos mosollyal.
Bennel beszélgettünk mikor szóba hozta Adele Haleyt.
-Hallottam meghalt Haley.-mondta Adele.
-Kitől?-néztem rá furcsán.
Elmesélte, hogy az új barátja ment neki a kocsijuknak. Legszívesebben felpofoztam volna, de Harry visszahúzott.
-Na és mi van veletek?-nézett rám Ben.
-Hát éppen az egyik legjobb barátomnál ülök a kórházban és itt van mellettem a legfontosabb ember, de sajnos egy r*b*nc zavarja a beszélgetésünket.-és rámosolyogtam Adelere.
-Minek neveztél?-kerekedett el a szeme.
-Jól hallottad vagy süket vagy?-kacsintottam rá.
-Lányok nyugii.-csitított minket Ben.
-Beszélhetnénk négyszemközt?-kérdeztem Bentől.
-Persze.-bólogatott és Hazzaék kimentek. Ben mesélni kezdett.

*Harry szemszöge.*

Ben és Hope bent beszélgettek. Én kint voltam Adeleval és az ablak elött álltunk ahol beláttunk Benékhez.
Adele nagyon nyomult miközben beszélgettünk. Hozzám simult mindig. Tíz perc után közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Elakartam tolni magamtól, de nem sikerült mert a nyakamba csimpaszkodott.

*Hope szemszöge.*

Bennel nagyba beszélgettünk és nevetgéltünk mikor a szemem sarkából érdekes dologra figyeltem fel. Harryék csókolóztak.
-Szia Ben majd még beszélünk.-momdtam neki idegesen majd megöleltem. Kimentem a kórteremből és elviharoztam mellettük. Harry utánam futott.
-Ez nem az aminek látszik.-fogta meg a kezemet.
-Ismerős a szöveg.-majd kirántottam a kezemet és taxit hívtam. Adele mellém lépett.
-Hülye k*rv*.-morogtam.
-Mit mondtál?
-Azt, hogy itt várom a taximat.-mondtam unottan. Abban a pillanatban megérkezett a taxi. Beszálltam majd bediktáltam a címet. Harry házához mentem, hogy elvigyem a cuccaimat. Mikor beléptem a házba megpillantottam a 4 Direction fiút és Daniellet,Eleanort és Perrit. Elmondtam nekik mindent és felviharoztam a szobába mikor belépett Hazza. Épp ki akartam volna menni mikor Eleanor és Louis ránk zárta az ajtót.
-Addig nem jöttök ki még nem békültök ki.-mondta Eleanor.
-Kevin családja és a répák legyenek veletek.-mondta Louis mire megforgattam a szememet és az ajtónak támaszkodtam, majd lecsúsztam..

Na kész ez a rész is. Várom a szavazásokat és a komikat.;):* puszii.xx*

2 megjegyzés: