2012. szeptember 19., szerda

vagy még sem..(nézd előző címet !!) 16. rész

* Harry szemszöge.*


Megnéztük Niall tetkóját. Nagyon jól nézett ki. Egy kisebb idézet volt. Elmentünk a Nando'sba enni. Letámadtak minket a rajongók. Hopetől is kértek aláírást, képet és beszélgettek. Fél órája beszélgettek már, de a rajongóknak menniük kellett.
-Nagyon kedvesek.-mosolygott Hope.
Nem válaszoltam rá csak mosolyogtam. Gyorsan ettünk és haza indultunk. Hopeval este beülltünk egy bárba. Sokat nevettünk. Megbeszéltünk Paullal, hogy éjfélre értünk jön, így nyugodtan ihattunk. Én mértékkel ittam viszont Hope egymás után itta az alkoholos italokat. Össze vissza röhögött, vicces látvány volt, de aggódtam érte. Éjfélkor kisegítettem a kocsihoz. Paulnak elmagayaráztam mindent.
-Éljétek ki még a fiatal éveiteket.-mosolygott Paul mire Hope felnevetett és Paullal röhögni kezdtünk. Mikor haza értünk megköszöntem Paulnak a fuvart és befelé mentünk, vagyis Hope esett és már a földet verte a röhögéstől. Felemeltem majd az ágyra fektettem és betakartam, de ő röhögött tovább. Kimentem egy pohár vízért és megitattam vele. Kicsit lenyugodott.


*Hope szemszöge.*


Csak röhögtem és röhögtem. Hányingerem volt, kiszaladtam a mosdóba. Egész éjjel a wc mellett térdeltem és hánytam. Hazza mellettem ült és a hajamat fogta.
-Nem kellett volna annyit innod.- aggódott.. Nem válaszoltam tovább, mert elnyomott az álom. Néhány óra múlva a padlón keltem Harry ölébe. Felálltam és kimostam a számat alaposan. Erre Hazza is felkelt és hátulról átkarolt. Én felé fordultam és szorosan hozzá bújtam. Így álltunk egy darabig mikor megcsörrent a telefonom. Ben hívott.
-Szia Hope.-nyöszörgött a telefonba.
-Szia..Minden rendben van.-fogtam meg a fejemet.
-Hát..jelenleg kórházban vagyok.
-Mi történt?-kaptam a szememhez.
-Motoroztunk egyik haverommal, jött egy kanyar, neki ütköztünk az oszlopnak. A barátomat a mentő helikopter vitte el én elkísértem, de fél úton meghalt. Nekem csak a lábam és 1 bordám törött el.-magyarázott. Elsírtam magamat. Hazza odajött és átölelt majd hallgatózni kezdett.
-Holnap reggel bemegyünk.-mondta Harry és elköszöntünk tőle.Egyszer ad az élet mondjuk sütit (boldogság)egy ideig a kezedben hagyja majd felrúg és elveszi. Na értitek a célzást. Azt hittem már minden rendbe jön, de tévedtem. Esett az eső. Kifutottam az esőbe és sírni kezdtem. Harry utánnam jött és rám terített egy pokrócot és felhúzta az esernyőt,magához ölelt és én a nyakába túrtam a fejemet.Holnap tuti erről fognak szólni az újságok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése