2012. szeptember 12., szerda

Első este együtt. 6. rész

*Hope szemszöge.*

Harry közelebb hajolt hozzám, egyre közelebb volt az arca. Mikor elkezdett fröcskölni és nevetni.
- Másra számítottál?-nevetett.
- őszintén ? Igen.-nevettem
Gyorsan kiszaladtam az udvarra. Elhihetitek milyen hülyének nézhet mindenki mikor full sötétbe futkoztok hidegben bikiniben az udvarban. A medence felé vettem az irányt ami ki volt világítva. Csa remélni tudtam, hogy nem hideg a víz.. Sajnos hideg volt. Mikor beugrottam Harry is beugrott mellém. Kiakartam mászni, de Hazza visszahúzott.
- Nem menekülsz.-mosolygott rám.
Néhány óráig még kint szórakoztunk majd bementünk. Gyorsan felfutottam 2 törölközőért. Mikor le akartam menni elcsúsztam a vizes kövön és legurultam. Mikor leértem elkezdtem röhögni. Nem fájt. Hazza aggódva jött oda hozzám.
- Jól vagy?-segített fel.
- Persze.-nevettem.-semmiség.
Majd rám mosolygott. A konyha pulthoz mentem és teát főztem.
- Késő van már. Mi lenne, ha elmennénk aludni?-kérdezte Harry
- Okké.
Felmentünk és lefürödtünk. Először én majd Harry. Míg ő fürdött én felléptem a Twitteremre és a Facebookomra. Egy csomó üzenetet és jelölést kaptam. Gondolom tudták, hogy Hazzaval találkozgatok. Mindenkinek visszaírtam és visszajelöltem mindenkit. A közös képünkön több ezer lájk volt. Teljesen ki is ment a fejemből a cikk. Gyorsan lefutottam érte és pont akkor jött ki Hazza is. A kezébe adtam az újságot majd elolvasta a cikket.
- Ezek mindenhol ott vannak.-mondta idegesen.- egy jégkását nem lehet meginni tőlük. Lassan előbb tudják meg mi történik velem mint én.
- Nehéz lehet ..


*Harry szemszöge*


Miután elolvastam a cikket és kibeszéltük az egészet Hopeval elmentünk aludni. Egy ágyon aludtunk aminek nagyon örültem. A feje a mellkasomon volt. Mivel nem tudtunk aludni beszélgettünk.
- Szerintem aludnunk kéne már nagyon késő van.-mondtam.
- Szerintem is.-mosolygott
Próbáltam elaludni, de nem sikerült. Néztem ahogy Hope alszik. Csodálatos volt.
Reggel mikor felkeltem Hope már a konyhában volt.
- Harry elvinnél a lovardához?-kérdezte.
- Persze.-öleltem át


*Hope szemszöge.*

A macskát megetetettem majd megitattam és elindultunk a lovarda felé. Harryéknek interjúúk volt utána meg koncertük. Délután 4-kor jött a lovardához.
- Olyan jól lovagolsz.-vigyorgott rám Harry.
- Köszönöm.-mosolyogtam.
6 óra után elmentünk sétálni egy parkba. London teljesen más mint Magyarország. Zöldebb a fű és még sok minden.
- Már több napja ismerjük egymást, de még mindig nem tudok rólad sokat.-mondta Hazza.-mit szeretsz a szabadidődben csinálni?
- Lovagolni,táncolni,barátokkal lenni.-válaszoltam.
- Milyen tánc?-csillant fel Harry szeme.
- Hát mindenféle, de inkább hip-hop.
- Mutass be pár lépést.-kérlelt kiskutya szemekkel.
- Majd otthon.-mosolyogtam rá
Mikor haza értünk egyből bemutattam neki pár lépést.
- Nem lenne kedved Danielle-val elmenni táncolni?-kérdezte.
- Nem én ezt csak hobbiból csinálom.-válaszoltam.
-Pedig nagyon jól táncolsz.
Erre nem válaszoltam csak mosolyogtam. Este kint voltunk a medencében és szórakoztunk mikor esni kezdett az eső. Gyorsan befutottunk a házba majd csurom vizesen leültünk a kanapéra. Harry elment ürödni míg én vacsorát csináltam. Épp akartam a szendvicseket lerakni mikor Harry átölelt hátulról és a tálcát majdnem kiejtettem a kezeimből. Lassan leraktam a tálcát és Harryvel szembe fordultam. Egy szál boxerben ott állt. Az egész teste és a haja vizes volt. Ahogy végig néztem a testén beleharaptam az ajkamba majd lehajtottam a fejemet. Gyorsan megfordultam és a tálcát az asztalhoz vittem és leültünk enni. Mivel én előbb végeztem az evéssel elmentem fürödni. A pizsamámat a szobámban hagytam így fehérneműben sétáltam vissza a szobába. Mikor felkapcsoltam a villanyt láttam, hogy Hazza már az ágyon fekszik. Különösebben nem érdekelt..szerintem nincs sok különbség a bikini és a fehérnemű között. Harry elég feltűnően nézett.
- Most tuti azt gondolod magadban, hogy teljesen hülye vagyok, hogy nem takargatom magamat mint a többi lány meg stb. de szerintem a fehérnemű teljesen az mint a bikini oké?-nevettem.
- Végre egy értelmes lány.-nevetett.- teljesen egyetértek.
-Akkor jó.
Felhúztam egy hosszú térd alá érő pólót és lefeküdtem mellé. Harry felült török ülésbe és én is követtem a példáját. Nagyon megkedveltem őt az elmúlt néhány napban.
- Most lehet hülyének fogsz nézni, de néhány nap alatt nagyon megkedveltelek és végre találtam egy olyan lányt aki nem csak azért áll szóba velem mert híres vagyok.
- Hazza nem nézlek hülyének.-mosolyogtam rá.- én is nagyon megkedveltelek.
Nem válaszolt rá csak átölelt és eldőltünk az ágyban. Még egy ideig beszélgettünk majd elaludtunk.

1 megjegyzés: