2012. szeptember 17., hétfő

Az utolsó hét. 12.rész

*Hope szemszöge.*



Harry a konyhában főzött. Eközben én az ágyon feküdtem és a facebookomat nézegettem. Egy csomó üzenetet és jelölést kaptam. Mindenkit visszajelöltem és az üzenetekre is visszaírtam. Kb. 50-60 üzenetem érkezett: ebből kb. 20 barátok és lányok akik leírták mennyire szerettek, a maradék az utálók. Mikor végig olvastam az összeset mindegyiknek visszaírtam mosolyogva ehhez hasonló szövegeket:
"Örülök neki,hogy utálsz.:)A lényeg, hogy akkor is gondolsz rám.:) Nem szerethet mindenki mindenkit.:)xx"
Különösebben nem érdekeltek az utálók nem értem mért kell ebből ilyen nagy dolgot csinálni. Mikor végeztem a kedves utálóim üzeneteivel visszaírtam a lányoknak és a barátaimnak. Szoktam néha a rajongókkal is beszélgetni. Néhány perc múlva Conor írt.
- Szia Hope. Őszinte részvételem. Nagyon sajnálom. Tudod, ha valami baj van akkor rám számíthatsz.-írta Conor.
- Köszönöm. Hamarosan megyünk haza. Na, de megyek szia Con.:)xx
Miután kikapcsoltam a laptopomat Harryhez mentem a konyhába. Mikor meglátott elmosolyodott és magához szorított. Mikor elengedett felültetett a pultra és főzött tovább. Miközben főzött én a hajával játszottam. Imádtam a haját. Mikor Hazza végzett a kajával az asztalhoz ültetett és tálalt. Grillezett csirkét csinált sült krumplival. A kedvencemet. Hiába volt a kedvencem nem volt étvágyam. Napok óta alig ettem, de nem voltam éhes. Na jó, ennek nem tudtam ellenállni mert imádom. Mikor végeztem Harry arcára nyomtam egy puszit majd elmentem zuhanyozni. Órákig bent ültem mikor Hazza elkezdett dörömbölni az ajtón.
- Hope élsz még ?-kérdezte aggódó hangon.
- Persze, hogy élek nyugi.-nevettem
Megvárta az ajtónál míg végzek. Egy törölközőt tekertem magamra és elindultam az ajtó felé, de Harry visza húzott.
- Hope nem maradsz itt velem?-kérdezte pimasz mosollyal.
- Legyen.-mosolyogtam.
Mikor levette a pólóját egy ideig az izmos felsőtestét néztem amiről alig tudtam levenni a szememet. Néhány perc múlva Hazza odajött hozzám és átkarolta a derekamat és megcsókolt. Miközben fürdött háttal ültem neki és úgy beszélgettünk. Hallottam, hogy mozgolódik gondoltam ki akar szállni rosszul sejtettem. Megfogta a derekamat és behúzott a vízbe. Mivel volt alattam fehérnemű ezért gondoltam kidobom a törölközőt ne, hogy jobban vizes legyen. Szerencsére Hazza felvett a kedvemért egy boxert. Egyből elkezdett csikizni én persze már majdnem meghaltam a nevetéstől. Már mindenem tiszta víz volt mikor Harry abbahagyta.
- Jó látni végre, hogy boldog vagy.- mosolygott rám majd egy puszit adott az arcomra.  Egy ideig egymáson feküdtünk össze vissza majd kiszálltunk és átöltözünk. Éjjel nem tudtam aludni így úgy gondoltam, hogy kimegyek a temetőbe. Gyorsan felöltöztem jó melegen és egy gyertyát majd egy gyufásdobozt csúsztattam a táskámba. Gondoltam Hazza addig úgy is alszik míg én a temetőbe leszek így nem keltem fel. Fél órás út után megérkeztem a temetőbe.  telefonommal kellett megvilágítani a temetőbe az utat mivel nem volt lámpa. Kicsit féltem, de ez most perpillanat nem érdekelt. Mikor megláttam Haley sírját egyből odaszaladtam. A gyertyát meggyújtottam és a sírra helyeztem.
- Úgy sajnálom.-zokogtam a sírra borulva. Mintha ott lett volna velem Haley.



 *Harry szemszöge.*


Épp fel akartam kelni, hogy kimenjek a mosdóba, de Hope nem volt mellettem. Körbenéztem a ház összes zugába. Hívtam, de nem vette fel. Aggódni kezdtem. Néhány perc gondolkodás után egyből eszembe jutott hova mehetett elég jól ismerem már. Azonnal felöltöztem és a temető felé indultam. Futottam így gyorsan odaértem. Egyből megtaláltam Hopet. Leültem mellé és simogatni kezdtem. Tovább sírt. Törökülésbe ültem és az ölembe húztam majd jó szorosan átöleltem.
- Mért pont ő, mért nem én?!-tett fel hasonló kérdéseket sírva.
- Hope ilyenre most ne is gondolj.
Felvettem az ölembe és hazavittem. Mikor hazaértünk beraktam az ágyba és betakartam. Végig aludta a napot. Még aludt filmeket kerestem és lementem étcsokiért. Úgy látom az életünk fenekestül felfordul. Mikor csokit vettem tele volt az újságos tini lapokkal aminek az elején egy kép van amint Hope a temetőben sír és én vígasztalom. Komolyan még ilyenbe is képesek belemászni ?! Leítrak egytől egyig mindent, hogy mi történt. Nem akartam elmondani Hopenak. Mikor hazaértem épp akkor kelt fel.
- Jó reggelt.-húztam magamhoz mire ő jobban hozzám bújt. Elmondtam neki a mai tervemet, hogy filmeket nézünk. Azonnal beleegyezett. Első film a Felhők fölött 3 méterrel volt a 2. a Paranormal Activity. A film alatt végig hozzám bújt. A 3. pedig a Ted amit végig röhögtünk. Mikor vége lett elkezdtem csikizni.
- Ahha szóval megint kezded ?!-nevetett majd egy párnát vágott hozzám.
- Ezt most vissza kapod.-és egy díszpárnát hozzávágtam.
Le akart lökni az ágyról, de nem sikerült neki. Rám dőlt és úgy röhögtünk tovább. Mikor már kinevettük magunkat elhallgattunk. Az arcától a combjáig végig simítottam a kezemet a testén majd megcsókoltam. Napról napról kezdett jobban lenni. Eljött az utolsó este Magyarországon. Ezen az estén én mentem elöszőr fürödni. Néhány perc múlva Hope kopogott.
- Bejöhetek?-éreztem a hangján, hogy mosolyog.
- Persze, ha nem zavar, hogy meztelen vagyok.-nevettem. Néhány másodperc múlva már Hope ott ült a kád szélén.
- Mi lenne, ha beszállnál mellém ?-kérdeztem nagy mosollyal az arcomon.
Néhány perc múlva Hope felállt és elkezdett vetkőzni. Már nagyon jól ismerjük egymást így nem volt mit takargatnunk egymás elöl. Miután beszállt beszélgetni kezdtünk. Mivel elég tágas volt a fürdőkád egymás mellett is elfértünk. Hope feje a mellkasomon volt. Valaki csöngetett. Felajánlottam, hogy majd én kinyitom. Felvettem a boxeremet és kinyitottam az ajtót. Egy fiú állt ott és Hopet kereste. Azonnal szóltam Hopenak, hogy jöjjön le. Egy szál törölközőbe lejött mikor elállt a lélegzete.



* Hope szemszöge.*

Egy nem várt személy fogadott az ajtóban. Hirtelen elöntött a düh és az undorodás.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik:) Siess a kövivel! :D
    Esetleg nem lenne kedved cserézni?
    http://babyyoulightupmyword.blogspot.hu/

    VálaszTörlés