2012. szeptember 11., kedd

a találkozás. 2.rész

A fürtös hajú volt a One Directionból. Be kell,hogy valljam nem nagyon izgatott,de mikor belenéztem a szemeibe akkor nem tudtam megszólalni. Nem mondom, hogy nem volt helyes, de nem voltam kész egy kapcsolatra. Teljesen elvesztem a szemeibe,csak bambultam magam elé vagy 5 percig.
-Jól vagy ?-méregette a fiú az arcomat.-
-Igen.-próbáltam úgy tenni mint,ha nem érdekelne a fiú.-
Közben beterelte a macskámat a dobozába.
-Nagyon aranyos macskád van.-mondta mosolyogva.-
-Köszönöm.-ekkor már én is mosolyogtam.-
-Harry Styles vagyok.mutatkozott be.-
-Hope Evans. Köszönöm, hogy visszahoztad a macskámat.
-Nincs mit. Az én hibám volt. Esetleg nem lenne kedved holnap délután meginni velem egy kávét?-kérdezte félénken.-
Legbelül nemet akartam mondani, de kicsúszott a számon:
-De lenne.-vissza akartam vonni,de tudtam,hogy már nem lehet.-
Megkérdezte hol lakok és megbeszéltük, hogy holnap kettőre odajön értem. 
-Hát akkor szia Hope.-mondta és átölelt.-
Kicsit meglepődtem. Még nem is ismerjük egymást, de már is megölelt. Kicsit furcsa volt, de nem ellenkeztem.
-Szia Harry.
Miután visszaindultam anyuékhoz Ariana ugrott a nyakamba.
-Úristen Hoopeee!! Harry Styles-el beszéltél!!!-visított.-
Nem értettem mért olyan nagy szám ez. 
-Igen és holnap délután találkozok vele.-válaszoltam nyugodtan.-
-MIII?! Legalább majd össze tudsz hozni Niallal,Liam-el,Louissal vagy esetleg Zaynnel.-ordította nevetve mire én megforgattam a szememet.
Éjfél körül járhatott mikor oda érhettünk a házhoz. Irtó nagy volt, Arianaval leesett az állunk. Kint egy nagy beépített medence volt. Bent a házban is volt egy nagy medence. Mellette helyezkedett el egy szauna és amellett egy jakuzzi. Már most imádom a házat. A ház 2 emeletes volt,de mindegyik bazi nagy. A nővérem elfoglalta a 2. emeleten elhelyezkedő szobát. Én tesóm szobájával szembe lévő szobát "béreltem" ki. Miután nagyjából kipakoltunk ettünk a lenti konyhában. Az éjszakánk jól telt. Én személy szerint délig aludtam. Arra keltem fel,hogy a nővérem elhúzza a függönyt és a fény beárad. 
-HOPEE kelj fel hamarosan itt van Harry.-ordított
-Mennyi az idő?-kérdeztem
-Dél van.-ordította 4 oktávval feljebb.
-Jól van felkelek.-majd kisétáltam a szobámból a fürdőbe amikor eszméletlen látvány fogadott.
A fürdőszoba akkora volt mint a szobám. Volt benne egy zuhanyzó és egy nagy kád amibe háttámlák voltak. Még néhány percig csodálkozhattam aztán nekiálltam fogat mosni majd öltözni. Egy  Superman-es pulcsit vettem fel,egy kék csőszárú farmert és egy fekete kék csíkos deszkás cipőt vettem fel mivel elég rossz idő volt.
Mikor mentem le a lépcsőn Arianaval találkoztam.
-Csak nem képzeled,hogy így mész el?! Ez egyáltalán nem nőies,öltözz át valami másba.-parancsolta.
-Felejtsd el,az nem az én stílusom.
-Jó,értem. De legyél ám kedves.-röhögött
-Héé,mikor nem vagyok az?!-nevettem
-Háát.
-Jó inkább ne is folytasd.-röhögtem
Kettőkor valaki csöngetett. Harry volt.
-Szia.-köszönt majd átölelt.
-Szia.-mosolyogtam rá.
Majd beszálltunk az autóba és elindultunk. Egész úton beszélgettünk. Nagyon megkedveltem.
Sokat megtudtunk egymásról.
-London gyönyörű.-mondtam
-Gondoltam, hogy tetszeni fog.-mosolygott rám.
Még beszélgettünk néhány percig mikor egy plázához érkeztünk.
Mikor beléptünk egy csomó tinilány futott hozzánk. Kérdésekkel kezdtek el minket bombázni.
-Ti együtt vagytok?!-kérdezte az egyik lány
Még egy csomó ehhez hasonló kérdést kaptunk. Harrytől aláírást kértek és fényképezkedtek vele. Fél óra múlva mindegyik eltűnt.
-Harry mért kértek tőled aláírást?-néztem rá furcsán.
Mikor furcsán nézett rám.
-Hát nem tudtad? Az One Direction egyik tagja vagyok.-mondta
-Ja tényleg..nem nagyon ismertelek titeket csak a barátnőim beszéltek mindig rólatok..a repülőtéren ismerős voltál nekem,de a sok pakolásba,hurcolkodásba már mindent elfelejtettem.
-Értem.-mosolyodott el.-szóval te nem csak azért vagy itt mert híres vagyok. Akkor,hogy-hogy eljöttél?
-Harry te egy nagyon vicces,kedves,helyes fiú vagy és egyáltalán nem érdekel,hogy híres vagy-e vagy nem.-válaszoltam, de nem akartam elmondani, hogy nagyon kedvelem..még magamnak sem akartam bevallani.-
Nem válaszolt csak mosolygott. 10 perc múlva egy kávézóba tértünk be.


*Harry szemszöge*
Nem tudom, hogy lehet-e ezt mondani,de én első látásra beleszerettem Hopeba. Gyönyörű,kedves,aranyos,vicces és még sorolhatnám. Az tetszett benne a legjobban,hogy ő nem olyan volt mint a többi lány. Nem csak azért jött el velem mert híres vagyok. És persze lazán öltözik és nem kényes.
-És amúgy mit jelent a neved?-kérdeztem.
-Remény. A szüleim azért adták ezt a nevet, mert remélték,hogy elérem az álmaimat.-mosolygott.
-Értem.-mosolyogtam rá.
Sokat mesélt magáról. Elmesélte a szerelmi csalódásait és, hogy azért jött Londonba,hogy új életet kezdjen. 
-Valamelyik nap el kéne mennem munka után nézni.-mondta
-Lovardába ?-mosolyogtam. Azért gondoltam erre, mert mondta,hogy most végezte el a lovas szakképző iskolát.
-Igen.-válaszolta.
-Úgy érzem szerencséd van.-mosolyogtam.- tudok egy lovardát ahol épp lovászokat keresnek.
-Komolyan?-kérdezte meglepődve.
-Igen,ha akarod kicsit később elmehetünk. Próba szerencse.-kacsintottam rá.
Ő-Rendben.-mosolygott.
Még beszélgettünk fél órát. A keze az asztalon volt,lassan ráhelyeztem az benyémet az övére,de ő egyből kihúzta a kezét alóla.
-Bocsi,de nekem ez még túl korai..-mondta majd lesütötte a szemét.
-Semmi baj megértem.-mosolyogtam rá,ő vissza mosolygott.
Kicsit később elindultunk a lovardához.



(komizzatok, alul jelöljétek,hogy tetszik vagy nem tetszik : DD lehet ma még írok.;) )

2 megjegyzés: