2012. szeptember 18., kedd

A buli. 14.rész

* Harry szemszöge.*

Mikor Hope lejött a lépcsőn elállt a lélegzetem. Mesésen nézett ki.
- Gyönyörű vagy.-suttogtam a fülébe
-Köszönöm.-mosolyodott el.
Miután felvettük a kabátunkat beültünk a kocsiba és Conor házához vettük az irányt ami hatalmas volt. Mikor bementünk a házba körülnéztünk. A ház tele volt hírességekkel. Rita és Conor jött oda hozzánk. Egy öleléssel köszöntöttek minket. Miután leraktuk a kabátainkat elindultunk a többiekhez táncolni.

*Hope szemszöge.*

A bulin egy csomó hírességgel megismerkedtem. Sokan megnéztek a ruha miatt. Annyit táncoltunk már, hogy muszáj volt leülnöm egy csendes helyre. Kimentem a kertbe ahol csak néhányan voltak. Lefeküdtem a fűre és a csillagokat néztem. Néhány perccel később Conor feküdt le mellém.
-Elmeséled?-kérdezte. Egyből értettem, hogy Haleyre gondolt.
Elmeséltem neki mindent mire ő csak átölelt.
-Sajnálom.-mondta.
Nem szóltam semmit csak sírtam. Szerencsére a sminkem nem jött le.
- Menjünk be mert a végén még megfázunk.-mondta.
-Menjünk.-mosolyogtam.
Mikor bementünk Harry jött felém. Éppen egy lassú szám ment. Hazza felkért táncolni. Elkezdtünk lassúzni. Mikor vége lett a számnak leültünk a kanapéra. Hazza a combomat simogatta és közben egyre feljebb haladt. Úgy döntöttem, hogy ameddig nem ér érzékenyebb részre addig hagyom. Nem próbált feljebb menni.
Vissza akartunk menni a többiekhez amikor Ben jött velem szemben. Ben a legjobb fiú barátom volt míg el nem költöztünk.
-Ben.-ugrottam a nyakába.
-Hope?!-mosolygott rám.
Bemutattam Hazzat Bennek. Nagyon jól elvoltak.
-Amúgy te hogy kerülsz ide?-mosolyogtam.
-Hát itt van az egyik családtagom és kijöttem hozzá egy kicsit.
Még egy ideig beszélgettünk. Éppen indulni készültünk mikor elsötétedett minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése