2012. szeptember 23., vasárnap

Minden rendbe jön.*-*

Mivel 4en szavaztatok, hogy ne legyen új blog így folytatom ezt.:d Viszont nem kellenek komik csak szavazzatok.:D a szavazás határ 5. Ha meg van a szám akkor írom a kövit.;33 Iratkozzatok fel a blogra oldalt, ha rendszeresen olvassátok.*-* sokat jelentene nekem..

*Hope szemszöge.*


Beengedtem Eleanort és megkínáltam teával. Míg El lent beszélgetett Arianaval és teázott addig én felmentem és összepakoltam a táskámat majd felkaptam a pulcsimat és lebaktattam.
-Mehetünk?-kérdezte Eleanor.
-Igen.-válaszoltam. Őszintén megmondva nem volt kedvem hozzá, de ha Eleanornak ez örömet okoz akkor elmegyek.


*Eleanor szemszöge.*


Muszáj volt meglágyítanom Hope szívét így először egy templom felé vettük az irányt. Mikor odaértünk megálltam.
-Mit keresünk itt?-nézett rám nagy szemekkel Hope.
-Hát..nekem szokásom elmenni misékre és ha már útba van, mért ne?-hazudtam. Az az igazság, hogy misén valószínűleg elgondolkozik és rájön, hogy Harrynek igaza van. Vagy is remélem.
-Hát jó.-nézett rám majd bementünk a templomba. Beültünk előre és beszélgetni kezdtünk.
-Tudod, Hazzaval nagyon jóban vagyunk és beszéltem vele.-itt Hope felsóhajtott.-Tudom, hogy nem akarod hallani, de jó ha tudod. Bár alig tudtam beszélni vele mert végig sírt. Lényegében annyi, hogy Adele rámászott. Elakarta tolni magától, de belé csimpaszkodott.
-Átgondolom..-mondta Hope. Éppen mondani akartam valamit, de a mise elkezdődött.

*Hope szemszöge.*


A misén gondolkoztam. Éreztem, hogy Harry az igazat mondja és én ere csak most jöttem rá. Mikor vége lett a misének kisétáltunk a templomból és a plázába vettük az irányt. Éppen léptünk volna át a zebrán mikor egy kocsi suhant át előttem. Szerencsére még előtte visszaléptem jóval mielőtt megpillantottam volna az autót. Szerencsém volt. Mikor a plázába beértünk elhaladtunk az újságos mellett egy "pletyka" lapon akadt meg a szemem. A képen én voltam, ahogy sírva mentem haza. Nem foglalkoztam vele, kezdtem megszokni. Mikor beértünk egy ruhás boltba Eleanor megszólalt.
-Gondolkoztál..?
-Igen.-mosolyogtam.
-És?-most már ő is mosolygott. Elmondtam neki a döntésemet. Ő mosolygott és megbeszéltük, hogy vásárlás után elmegyek hozzá. Én vettem egy virágmintás rövid gatyát, hozzá egy rózsaszín nagyobb kivágású pólót és egy rózsás karkötőt. Eleanor egy narancssárga gatyát és egy kék pólót. Mikor végeztünk ő elkísért Harry házához és ott elköszöntünk egymástól egy öleléssel. Nagyon megkedveltem Eleanort sokat nevettünk. Hazza pótkulcsa mindig a lábtörlő alatt volt így nem volt nehéz dolgom. Mikor bementem körülnéztem az alsó szinten, de nem volt sehol. Felmentem az emeletre és benyitottam a szobájába. Hazza az ágyán feküdt és aludt ami tele volt szórva zsepivel. Letakarítottam az ágyról mindent és mellé feküdtem. Ő álmában magához húzott, mivel nem kelt még fel így úgy döntöttem én is alszok egy kicsit. Később arra keltem, hogy Hazza velem szemben fekszik és mosolyog.Közelebb feküdtem hozzá és megcsókoltam. Ő a hátára feküdt és magára húzott.
-Sajnálom.-mondta.
-Én sajnálom.-nem engedtem neki, hogy megszólaljon ezért megcsókoltam.
 Így feküdtünk egy ideig mikor megszólalt a telefonom. Apa hívott.
-Szia.-szóltam bele.
-Szia. Azt szeretném mondani, hogy üzleti útra utazunk anyáddal. A testvéred átmegy a barátjához.
-Meddig leszek egyedül?
-Néhány hónapig.
-Oké szia.-enyém a ház több hónapig. Kicsit féltem tőle, de örültem neki.
-Miénk az egész ház pár hónapig.-mosolyogtam Hazzara. Egy ideig nem lesz koncertjük így nyugodtan kettesben tudtunk lenni. Harry egy szó nélkül felállt és pakolni kezdte a cuccait amire én elmosolyodtam.
-Na akkor indulhatunk?-néztem Harryre.
-Induljunk.-karolta át a derekamat.
Mikor haza értünk úgy gondoltam beszállok a jakuzziba Hazza meg jön, ha akar. Néhány perccel később Harry is megjelent és beült mellém. Az ölébe ültetett úgy, hogy szembe legyek vele. Elmosolyodott és megcsókolt.
-Ez hiányzott nekem annyira.-suttogta a fülembe. Nem válaszoltam neki csak hozzá bújtam és becsuktam a szememet. Ő a hátamat simogatta. Néhány perc múlva felkapott és az udvarra vitt majd bele dobott a medencébe és utánam ugrott. Rengeteget nevettünk. Éjfélre úgy elfáradtam, hogy Hazzanak kellett felvinni a szobámba. Megtörölköztünk és befeküdtünk az ágyba. Nagyon jó érzés volt hozzá bújni. Reggel Harryt nem találtam magam mellett. Lementem a konyhába és vártam.Néhány óra múlva Hazza jelent meg egy dobozzal a kezébe.Mosolyogva a kezembe nyomta a dobozt. Jobban megfigyeltem a dobozt. A tetején lyukak voltak. Kibontottam a dobozt. Mikor meg láttam mi van a dobozban elállt a lélegzetem...



Bocsi, de csak ilyen tellett mára tőlem.. Iszonyatosan fáj a fejem.:S 5 szavazásnál jön a kövi.;) de azért nagyon jól esne, ha komiznátok is és feliratkoznátok, ha rendszeresen olvassátok.. na szavazzatok:)xx♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése