2012. szeptember 12., szerda

Legjobb este. 5.rész

*Harry szemszöge.*
Mivel Hope megkért, hogy aludjak náluk, mert nem lesz otthon senki így elindultam haza ruhákért. Mikor hazértem egyből Louis ugrott a nyakamba.
-Szia szivem.-köszöntött nyávogó hangon.
-Szia Louis.-mosolyogtam rá.
Gyorsan felfutottam a lépcsőn és elkezdtem pakolni kikor Zayn állított be.
- Vas happenin ?!-nézett rám furcsán.-Hova mész?
- Csak átmegyek néhány napra Hopehoz.
-Oo, értem.-válaszolt perverz vigyorral az arcán.
-Zayn te mindig rosszra gondolsz.-nevettem.- nem lesz semmi.
-Ahha.-forgatta a szemeit.
Összepakoltam 3 napi ruhát és a kocsi fele vettem az iránt, vagy is vettem volna mikor a többiek Megállítottak.
-Elhagysz drágám?-kérdezte Louis miköben sírást színlelt.
-Nyugi Louis csak pár napra megyek.
Elköszöntem a fiúktól és a kocsihoz indultam.
*Hope szemszöge.*
Míg Harry elment a ruháiért én addig elmentem a boltba. Nem messze volt itt egy kisebb ABC. Mikor beértem egyből az újságok felé vettem az irányt. Egy műsor újságot akartam venni mikor megakadt egy képes lapon a szemem. A címlapon én és Harry voltunk. A kép fölé piros betűkkel fel volt írva: Harry Stylist a napokban egy vele egy korú lánnyal látták. Vajon van köztük valami ?
Azonnal a kosaramba tettem az újságot majd mentem tovább, élelmiszert venni. Fél óra múlva haza értem, rá 7 percre Harry is.
- Megjöttem.-ordított röhögve.
Gyorsan körbevezettem a házba. A végén leesett az álla.
- Hope, ez a ház nagyobb mint az enyém.-csodálkozott.
- Lehet.-mosolyogtam.
- Mi lenne ha ennénk ? Éhes vagyok.
- Akkor főzzünk valamit, úgy is most voltam vásárolni.-nevettem.
-Én is hoztam át néhány dolgot.-majd az egyik táskájából élelmiszereket kezdett előhúzni.
Úgy döntöttünk sültkrumplit csinálunk és mellé gyros húst. Néhány óra múlva kész lett és leültünk enni.
-Én azt hiszem szakács leszek.-mondta nevetve.
-Oo, de el van szálva valaki magától.-nevettem én is.
Miután végeztünk a vacsorával úgy döntöttünk, hogy kicsomagoljuk Harry cuccait. Meg mutattam neki hol fogunk aludni.
- Több cuccod van neked mint nekem.-nevettem mire ő is elkezdett nevetni.
Miután kipakoltunk úgy döntöttünk,hogy kipróbáljuk a jakuzzit.

*Harry szemszöge*

Még Hope átöltözött bikinibe addig én a jakuzzi mellé tettem néhány gyertyát és egy üveg pezsgőt. Miután Hope átöltözött én is átmentem a fürdőszobába, hogy fürdőgatyát vegyek fel. Remélem tetszeni fog neki. Mikor visszaértem a jakuzzi mellett állt és bámult maga elé.

*Hope szemszöge*

Miután átöltöztem és lementem a jakuzzihoz elképesztő látvány fogadott. Igaz nem volt nagy dolog, de mégis gyönyörű volt. Már egy ideje bámulhattam mikor Harry lépett mellém.
- Valami baj van?-kérdezte aggódó szemekkel.
- Nem dehogy is, csak olyan gyönyörű.-mosolyogtam rá.
- Akkor jó.-mosolygott ő is majd átölelt.
Harry teste nagyon jól nézett ki. Egy ideig elidőzött a szemem rajta majd gyorsan beleugrottam a jakuzziba, Harry követte a példámat. Két pohárba pezsgőt töltött majd megszólalt:
-Akkor igyunk arra, hogy kiköltöztetek Londonba és megismerkedtünk,meg persze az első napodra az új munkahelyeden.-mosolygott rám,majd koccintottunk.
Még beszélgettünk egy ideig majd közelebb húzódtam hozzá, hogy kipiszkáljak az arcából egy tincset.
Éppen hátrébb akartam tűrni amikor Harry az ölébe húzott. Így beszélgettünk tovább. Egyszer csak abba, hagytuk a beszélgetést. Csendben ültünk mikor Harry magához szorított. Nem értettem. Egy ideig még így voltunk mikor megszólalt:
- Mi lenne, ha csinálnánk egy közös képet és felraknánk Twitterre ?-kérdezte mosolyogva.
-Okké.-mosolyogtam vissza.
Harry kiment a telefonjáért. Mikor visszajött beugrott a jakuzziba és mellém ült. Gyorsan csináltunk egy képet amin Harry az arcomra egy puszit adott, én belekacsintottam a kamerába, a jobb kezemre Harryre mutattam és a nyelvemet kinyújtottam. Miután megcsináltuk a képet Hazza felrakta Twitterre és a telefonját lerakta. Megint az ölébe húzott és mélyen a szemembe nézett majd ..
(FOLYTATÁS HAMAROSAN,MÉG MA!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése