2012. szeptember 18., kedd

Váratlan vendég. 13. rész

*Hope szemszöge.*

-Zack te mit keresel itt ?!-kérdeztem flegmán.
-Csak bocsánatot akartam kérni.
-Hát ezzel elkéstél.-rántottam meg a vállam majd rá akartam csapni az ajtót, de a lábával megakadályozta
- De Hope én szeretlek.-sírt.
-Amint mondtam ezzel már elkéstél és itt van amúgy is Harry és semmiért vagy senkiért nem cserélném le.-kacsintottam rá majd becsaptam az ajtót.
-Ahha szóval senkiért sem cserélnél le.-mosolygott rám Hazza az elbűvölő mosolyával. Fél kézzel átkarolta a derekamat és magához húzott. Gyengén a fenekemre helyezte a kezét majd felemelt és megcsókolt. A lábaimmal átfontam a hátát, hogy megtartsam magamat. Hazza a szobába vitt és lefektetett. Harry eltünt egy ideig. Mivel fél órája nemjött vissza ezért elmentem körülnézni hol lehet. Épp mentem el a fürdőszoba mellett mikor valaki megfogta a derekamat az egyik kezével és behúzott a sötét fürdőbe. Az ölébe vett majd beült velem a kádba. Közelebb hajolt és megcsókolt. Egyből tudtam, hogy Hazza az. Az ölébe kuporodtam.
-Harry..ugye egyszer sikerül elfelejtenem?Vagyis tudom, hogy elfelejteni nem fogom soha. Csak úgy, hogy ne fájjon annyira mint most.-suttogtam a fülébe.
-Remélem.-simogatta a hajamat.-Majd segítünk rajta. De meséldd el ki ez a Zack gyerek.
-Az exem. Többször is megcsalt, de én megbocsátottam neki. Végig arra kellettem neki, hogy megfektessen,de nem sikerült neki. Elötte mindenkivel így jártam nagyjából.- sírtam. Hazza letörölgette a könnyeimet.
-Én soha nem tennék ilyet veled.-suttogta és megcsókolt. Volt benne valami mert már rég bepróbálkozott volna.. reggel a kádban ébredtünk. Gyorsan összepakoltunk és elköszöntünk a többiektől majd a repülőtérre indultunk.  Harry háza felé vettük az irányt.

*Harry szemszöge.*

Mikor megérkeztünk hozzánk áthívtam a fiúkat. Kiterveltük,hogy Hopet beledobjuk a vízbe. Belopóztam hozzá majd az ölembe vettem és befogtam a száját. Beledobtam a vízbe majd utána ugrottam.
-Hülye barom !-mindta Hope. Nem mondtam semmit csak megcsókoltam.
-Ahhoz képest még is visszacsókolsz.-villantottam rá a mosolyomat.
A fiúkkal késő estig szórakoztunk majd elmentek.
-Meghívott minket Conor a házibulijába. Nem akarsz eljönni?
-Ez jól hangzik.
-De van egy kis gond ami nem fog tetszeni..szoknyát kell fel venni.
-Emiatt egy bulit nem fogok kihagyni.-nevetett.
-Akkor jó.-pusziltam meg a nyakát.
Még egy kicsit beszélgettünk majd elaludtunk. Reggel nem találtam Hopet magam mellett. Elindultam, hogy megkeressem mikor a fürdőből kilépett. Csak egy törölköző volt rajta. Mivel nem vette észre, hogy mögötte vagyok ezért mögé osontam és átöleltem. Természetesen Hope egyből felugrott és felsikított. Persze én kinevettem.
-Nem vicces.-duzzogott.
-Bocsánat.-mosolyogtam.- Mivel engesztelhetnélek ki?
-Talán ezzel.-megfogta a nyakamat majd megcsókolt.
Mikor elengedett a konyhába indultunk kaját csinálni. Igaz Hope már jobban volt, de enni még mindig nem evett így sokat fogyott. Úgy gondoltam elmegyünk ma ruhát venni Hopenak. Találtunk egy boltot ahol estélyi ruhákat és cipőket árulnak. Mikor beértünk egyből a koktél ruhákhoz mentünk.
- Ez?-mutattam oda neki egy rózsaszín rövid kivágott koktél ruhát.
-Színbe nem tetszik, túl sokat mutat és nagyon rövid.- nem mondtam rá semmit csak megforgattam a szemeimet. Találtam egy ruhát aminek nem volt a pántja lila volt és egy masnival volt átkötve a derekán. Egyszerű volt, de nem mutatott sokat és nem volt túl rövid.
-Mit szólsz ehhez?-mutattam oda neki.
-Nem rossz.- mosolygott majd felpróbálta.
Tökéletesen állt neki. Lefényképeztem majd felraktam twitterre, persze a tudta nélkül. Választottunk hozzá egy magassarkú cipőt is amire én beszéltem rá.
-Hazza, de én ebben nem tudok menni.-nevetett idegesen.
-Próbáljuk meg.
Megfogtam a kezét és sikerült neki.
-Na látod menni fog.-mosolyogtam rá, ő csak bólintott. Miután végeztünk benéztünk a fiúkhoz és ott voltunk.
- Liam nézd mi van a kezembe.-tartott Louis a kezébe egy kanalat.
-Úr Isten Louis , vidd innen !!-ordította Liam.
Nem szerette, ha a kanálfóbiájával szórakoztak a fiúk. Néhány óra múlva Hope megkért, hogy vigyem haza.
Miután haza értünk láttam, hogy melegítőt vesz és felköti a haját.
- Hova mész?-kérdeztem.
-Le megyek egy kicsit futni.-mosolygott.
-De mindjárt sötétedik.-aggódtam.
-Nyugi Hazza nagy vagyok már és, ha valami van akkor van nálam telefon.- mondta és átölelt majd kiviharzott a házból.

*Hope szemszöge.*

Gondoltam elmegyek egy kicsit futni így sikerül levezetnem a feszültséget. Egy parkba futottam. Mikor már eléggé kifáradtam leültem egy padra és elbambultam. A telefonom csörgése zökkentett ki a gondolat menetemből.
-Igen?!-szóltam bele.
-Hope már több órája futsz nem kéne hazajönnöd?-hallottam Hazza hangját. Az órámra néztem és láttam, hogy hamarosan 9 óra lesz.
-De megyek már.-tettem le a telefont.
Hazáig futottam mikor különös dologra lettem figyelmes. Valaki követett. Gyorsabban kezdtem futni. Egy idő után sikerült leráznom az ismeretlen személyt. Mikor hazaértem Harrynek elmeséltem mindent.
-Na látod ezért féltettelek.-ölelt át.
Este korán lefeküdtem aludni mivel holnap volt Conor bulija.

*Másnap.*

*Harry szemszöge.*

Reggel korán keltem. Hope még mélyen aludt. Olyan aranyos volt, hogy elmosolyodtam. Csak most vettem észre, hogy neki is van egy tetoválás a kezén. Végig simítottam rajta amire egyből felkelt. Fölé hajoltam majd rámosolyogtam.
- Jó reggelt.-suttogta.
-Neked is.- mosolyogtam rá majd megcsókoltam.
Délutánig Filmet néztünk meg hülyéskedtünk. Este hatkor neki álltunk készülődni.

1 megjegyzés: