2012. szeptember 26., szerda

21.rész

*Hope szemszöge.*

-Zack te megint mit keresel itt?-ordítottam rá.
-Hát csak,,követtelek titeket.-vakarta meg a fejét. Nem válaszoltam rá csak vágtába "ugrattam" a lovamat. Hazza követett és utol ért. Nem szóltunk egymáshoz. Lenyergeltük a lovakat és haza indultunk. Mikor haza értünk egymás mellett ültünk. A vihar tombolni kezdett és Harryhez bújtam.
-Megnézhetem a telefonodon a képeidet?-mosolygott rám.
-Persze.-mosolyogtam vissza és a telefonomat a kezébe nyomtam.

*Harry szemszöge.*

Épp Hope fotóit nézegettem mikor a szemem megakadt egy képen. Hope Zackkel van rajta amin épp ölelkeznek.
-Ez mi?-nyomtam az orra alá a telefonomat.
-Zack és én.-felelte.
-Azt látom, mért tartogatod még?
-Nem tudom.-válaszolta. Mindig is nagyon féltékeny voltam.
-Gondoltam.-ő nem válaszolt csak felállt és felfutott.-Hope várj.-ordítottam utána, de hallottam, ahogy bevágja maga mögött az ajtót. Nem akartam összeveszni vele.. késöbb a vihar erősödni kezdett. Én a kanapén kuporogtam hátamon egy takaróval amit még multkor hagytunk lent. Ajtónyitódást hallottam.

*Hope szemszöge.*

A vihar egyre csak erősödött nagyon féltem. Gondoltam lemegyek Hazzahoz. Leültem törökülésbe a kanapé mellé. Legnagyobb meglepetésemre Harry fent volt. Amint meglátott elmosolyodott.
-Félek.-suttogtam.
-Nincs mitől, gyere ide.-mosolygott.
Felemelte a takarót és bemásztam mellé.
-Bocsi..-súgtam Hazza fülébe és a fejemet a vállára hajtottam.
-Nincs miért bocsánatot kérned.-Harry egy puszit adott a fejemre és magához szorított. Jó szorosan kellett feküdnünk mivel a kanapé nem volt valami széles. Kikászálódtam Harry mellöl és lehúztam a redőnyöket majd bedugtam a karácsonyfaégőt ami a falra volt felrögzítve. Mivel nagyon hideg volt bekapcsoltam a fűtést.
-Karácsonyfaégő?Ősz van.-kuncogott Hazza.
-Tudom, de olyan jól néz ki.
Lefeküdtem a kanapéra és Hazzának hátat fordítottam, ő átkarolta a derekamat és magához húzott.
-Ez így nem kényelmes.-nevettem fel pár perc múlva.-menjünk fel.
-Már olyan jól bemelegítettük a nappalit maradjunk itt.-mondta Harry majd a hátára fordult és magára húzott. Hangokat hallottam a kanapé mögül amire összerezzentem.
-Baj van hercegnő?-simított végig az arcomon.
-Ez lesz az új becenevem?-mosolyogtam. Nem válaszolt csak megcsókolt. Ezután elaludtam. Reggel felkeltünk Hazzaval. Úgy döntöttünk elmegyünk kicsit kirándulni.Harry arcára egy puszit nyomtam és arról beszélgettünk, hogy Daniék most mit csinálhatnak. Éppen át akartunk menni a zöldön mikor  a kocsi elé ugrott egy őz.  Hazza elrántotta a kormányt és egy villanyoszlopnak ütköztünk. Hirtelen minden elsötétült.
Harry rázására keltem fel.
-Hope tíz perce forgolódsz, valami baj van ?
-Csak rosszat álmodtam, biztos a vihar miatt.-nem válaszolt csak egy puszit adott az arcomra. Felkeltünk és lezuhanyoztunk. Fel akartam menni a szobámba, hogy felhívjam An-t. Éppen léptem volna be a szobámba mikor megakadt egy ajtón a szemem. Nem volt rá semmi se írva. A kilincset lenyomtam és beléptem. Egy üres terem volt, a közepén egy zongora állt. Leültem a zongora elé és játszani kezdtem a Listen To You Heart című számot. Egy idő után énekelni kezdtem

*Harry szemszöge.*

Éppen a kávémat ittam mikor fentről zongorázást hallottam. Csendben felmentem és a hang felé indultam. Benyitottam majd megpillantottam Hopet. Leültem mellé. Ismertem a számot, én is énekelni kezdtem.
-Nincs is rossz hangod.-mosolyogtam rá.-nem tudtam, hogy zongorázol.
-Senki sem tudja csak a család és most már te is.-mosolygott vissza. A bal lábamat át tettem a "pad"  másik felére és Hopet az ölembe húztam úgy, hogy velem legyen szembe. Épp megakartam csókolni mikor megcsörrent Hope telefona a másik szobából. Gyorsan átfutott a másik szobába. Néhány perc múlva ledöbbent arccal jött vissza.
-Liam és Danielle szakítottak.-suttogta. Mindent elmesélt. Egész délután Liamet vigasztaltuk majd este átment Hope Daniellehoz. Mindketten nagyon le voltak törve..

*Hope szemszöge.*

Mikor hazaértem egyből az ágyba dőltem. Hazza még Liamnél volt így gondoltam főzök neki vacsorát.
-Szia.-lépett be Hazza.
-Szia.-épp tálaltam. Ő egyből bejött és leült. Miután ettünk elmentünk egymás után zuhanyozni. Először én végeztem majd Hazza. Befeküdt mellém, de nem aludt. Forgolódtam, nem tudtam aludni.
-Nem tudok aludni.-bújtam oda Harryhez.
-Énekeljek neked?
-Igen.-csillant fel a szemem.- az Up all nightet lécci.
Hazza elkezdett énekelni, majd elaludtam. Reggel különleges meglepetésben volt részem.  Egy tálca volt az éjjeliszekrényemen. A tálcán gofri volt csoki öntettel, pirítós teával és fagyi. Felvettem a tálcát és egy kis cetlit pillantottam meg. Ez állt rajta: "Jó reggelt, ha végeztél az evéssel gyere le a nappaliba." Ránéztem az időre:9:47. Hazza nem volt mellettem. Neki álltam enni, majd mikor végeztem levittem a tálcát. Harry a bőröndöket pakolta arrébb az ajtóból.
-Hova mész?-kérdeztem.
-Megyünk. Azt majd meglátod..-mondta gonosz vigyorral az arcán. Letettem a tálcát az asztalra és Harryhez mentem.
-Köszönöm a reggelit.-mosolyogtam rá. Nem mondott semmit csak az ölébe vett és leült velem az kanapéra. A feje egyre közelebb volt. Jobban magához szorított majd megcsókolt és közbe a hajamat simogatta. Hazza már épp a pólómat akarta levenni rólam mikor Boo elkezdett ugatni.
-Éhes vagy mi?-nevettem. Nem válaszolt csak ugatott. Fel töltöttem az állatok tálát és felmentem összeszedni magamat. Daniellet áthívtuk, hogy vigyázzon Booékra, ő persze örömmel átjött és El-nek is szóltunk, hogy ne legyen egyedűl Dani. Megvártuk még ideérnek és bepakoltunk egy busz szerű lakókocsiba. Néhány óra múlva megérkeztünk agy tóhoz. Senki sem volt ott. A tavat hegyek vették körül amit hó borított.

Na itt a kövi rész ami kicsit hosszabbra sikeredett, de azért remélem elolvassátok és a komi határ még mindig nem változott.;33xx

1 megjegyzés: