2012. szeptember 22., szombat

18. rész

Na mivel meg lettek a komik és a szavazások ezért itt a kövi rész.:'Dd a komi határ 2 a szavazás 3:DD<3

*Harry szemszöge.*


Hope az ajtó elött ült és a fejét fogta. Felálltam az ágyról és mellé ültem szorosan. Ő arrébb húzódott.
-Hope..-kezdtem bele, de nem engedte, hogy végig mondjam.
-Nem akarom hallani.-morgott és elfordította a fejét. Én csak felsóhajtottam. Egy idő után felállt és az ablakhoz sétált. Éppen a telefonomom írtam neki egy sms-t amibe benne volt, hogy mi történt mikor kiesett a kezemből. Hope hátrafordult. Egy gyors pillantást vetettem rá. A szeme piros volt, valószínűleg sírt. Oda mentem mellé és az ablakon keresztül bámultam ki. Hope mellettem maradt, nem ment el. Kezdett meleg lenni ezért kinyítottam az ablakot. Hope kinézet az ablakon majd ki mászott az ablakon.
-Mit csinálsz?-mondtam és a keze után kaptam.


*Hope szemszöge.*


-Átmászok a párkányon a másik szobába.-mondtam halál nyugodtan.
-De tériszonyod van.-kerekedett el Hazza szeme. Megrántottam a vállamat és átmásztam az ablakhoz. Niall és Zayn webkameráztak valószínűleg. Kopogtam az ablakon. Oda futottak és kinyították, majd Zayn besegített. Elmagyaráztam nekik, hogy mért másztam át és lementem a földszintre. Louis és Liam ültek lent.
-Hova mész és hogy jutottál ki?-kérdezte Louis.
-Nem tudom és átmásztam a párkányon.Nem jött be a terved.-kacsintottam rá.
Éppen menni akartam mikor Louis visszahúzott.
-Nem akarsz maradni?-kérdezte.-Harry úgyis be van zárva nem tud kijönni.-mondta gonosz vigyorral az arcán.
-Legyen.-sóhajtottam.Louis egy öleléssel válaszolt. Nem nagyon lepett meg mert a napokban szinte legjobb barátok lettünk.
Beszélgettünk egy ideig mikor Eleanor huppant le mellém. Danielle Liam mellé. Perrie sehol sem volt.
-Hope eljössz velem holnap plázába?-nézett rám Eleanor kiskutyaszemekkel.
-Persze.-nevettem.
-Mondta Hazza, hogy szeretsz és tudsz táncolni, nem lenne kedved eljönni x-faktorba táncolni?
-De lenne, úgy is az volt Haley álma.
-Jövőhéten nézik meg kik illenek oda.
Nem válaszoltam csak bólintottam. Perrie lépett be az ajtón. Leült Dani mellé. Néhány perccel késöbb Hazza jelent meg a lépcsőn.
-Hát te, hogy jutottál ki?-kérdezte Liam.
-Átmásztam a párkányon.-válaszolt Harry.
-Na én azt hiszem megyek is.-mondtam és felálltam.
Már fordultam volna vissza a sarkon mikor valaki hátulról a kezem után kapott. Én csak álltam ott, nem akartam megfordulni. Tudtam, hogy Harry az. Megfordultam és a szemébe néztem. Csak megráztam a fejemet és sírni kezdtem. Hazza magához húzott. Így álltunk egy ideig. Kibontakoztam az öleléséből és haza indultam.


*Harry szemszöge.*


Miután Hope elment sírva vissza futottam a szobámba. Éppen rángattam a kilincset mikor rájöttem, hogy Louisnál van a kulcs. Lefutottam.
-Louis add oda a kulcsot.-szipogtam.
-Nincs szükséged egy kis beszélgetésre?-ölelt át Louis.
-Most inkább egyedül szeretnék lenni.-Lou a kezembe nyomta a kulcsot és én felmentem a szobába. Hopenak leírtam mindent üzenetben. Nem válaszolt rá. Hívtam, de nem vette fel. Hát jó. Egész este csak sírtam.


*Hope szemszöge.*


Egész nap csak sírtam. Hazza töbször is hívott, de nem akartam felvenni. Felnyitottam a laptopomat és beléptem Twitterre és elkezdtem kiírni egy szöveget:"Tudjátok néha az ember szívét összetöri..az enyémet most dobták le egy felhőkarcoló tetejéről." Lecsaptam a laptop tetejét. Ariana benyitott és leült mellém. Ő még nem tudta mi történt így elmeséltem neki. Ő csak megrázta a fejét és elköszönt tőlem. Valószínűleg elaludtam mivel Eleanor hívott.
-Egy óra múlva nálatok leszek, készülődj.-hallottam meg El mosolygós hangját.
-Oké.
Lebotorkáltam a konyhába és teát készítettem magamnak. Miután megvártam még kihűlt felmentem vele és elvégeztem a teendőimet. Épp mikor vittem le a teámat Eleanor csöngetett.


1 megjegyzés: