2012. szeptember 14., péntek

Találkozás Ritáékkal,meglepetés,szörnyűség.. 9.rész

/MA CSAK EGYET TUDOK ÍRNI.:| DE HOSSZÚ LESZ./

*Hope szemszöge.*



Idővel Conorék is megérkeztek és egy öleléssel köszöntötte mindenki egymást. Egy parkban sétáltunk és egy padra ültünk le. Már egy ideje beszélgettünk mikor kattanást hallottunk. Hát nem egy paparazzi volt?
Gyorsan kiugrott a bokorból és futni kezdett. Persze, hogy nem futottunk utána. Fél órával késöbb lefeküdtünk egymás mellé a fűbe és beszélgetni kezdtünk.
- Mióta ismeritek egymást?-kérdezte Rita.
- Néhány hete kb.-mosolygott Harry
- És, hogy ismerkedtetek meg?-kérdezte Conor.
Hazza mindent elmesélt az elejétől a végéig. Nekem semmi kedvem nem volt beszélgetni. Rosszul éreztem magamat, éreztem, hogy valami történni fog. Próbáltam nem foglalkozni vele,de nem ment. Az ilyen dolgokat mindig is megéreztem.. Gyorsan arrébb sétáltam és a lányokat tárcsáztam. Először Ant utána Haleyt, Leilat és így tovább. Szerencsére mindenki jól volt. Gyorsan körbetelefonáltam a családon is, de velük is minden rendben volt. Furcsa. Nem foglalkoztam tovább ezzel az érzéssel és visszafeküdtem a többiekhez. Nagyon jól éreztük magunkat. Egy tóhoz keveredtünk majd Conor fröcsölni kezdett minket. Majdnem megfagytunk mivel nem volt valami "hűű, de jó idő." Mikor sötétedni kezdett Harryvel hazamentünk vagyis ő hozzánk. Fent ültünk a szobában egymás mellett. Felálltam és lekapcsoltam a villanyt majd bedugtam a karácsonyfaégőt ami a szobám falán díszelgett. Igen tudom nyár van, de olyan jól mutat a szobában.
- Van egy kis meglepetésem holnapra.-mondta Hazza.
- Na és mi lenne az?-mosolyogtam.
- Azt még meglátod.
Szörnyen furdalt a kíváncsiság, de ha nem hát nem. Elkezdtünk filmet nézni. Hazzaval egy vígjátékot választottunk: Project x- a buli elszabadul. Nem is kell mondanom végig röhögtük az egészet. Miután vége lett a filmnek Harry elaludt. Gondolom nem keltem fel.


*Harry szemszöge.*


Reggel Hopeéknál keltem. Nem értettem mit keresek ott, de aztán leesett. Este elaludtam a film végén. Mára volt neki egy kis meglepetésem.
- Nekem is van meglepetésem számodra.- jött le Hope.
- Na és mi az ?
- Az titok.-mosolygott.
Miután megreggeliztünk Hope felöltözött. Mikor lejött a kocsi felé ráncigált és rámparancsolt, hogy menjünk hozzánk és öltözzek át valami sportosba. Mikor odaértünk gondoltam felveszek egy melegítő gatyát és egy rövid ujjút mivel ma jó idő volt. A melegítő alját betűrtem a tornacipőmbe.
- Hova menjek?-kérdeztem.
- Mivel meglepetés én vezetek.-mosolygott.
Átadtam a helyemet.
- Neked van jogsid?-néztem rá nagy szemekkel.
- Nem, de tudok vezetni,de ez titok.- nevetett.
Az egyik piros lámpánál bekötötte a szememet majd így mentünk tovább. Néhány perc múlva megálltunk.
- Itt vagyunk.-szedte le a kötést a szememről.
- A munkahelyed ?
- Megtanítalak lovagolni, imádni fogod.-mosolygott.
Követtem majd egy sötét pej lóhoz vezetett.
- Rajta fogsz lovagolni. Póker a neve.-mosolygott.
- Gyönyörű.
Segített leápolni Pókert majd futószárat csatolt rá és kivezette a lovaglópályára. Mindent megmutatott és egész jól ment. Mikor úgy látta kész vagyok rá kihozott egy Andalúz fajtájú szürke lovat(ezt persze ő mondta,hogy Andalúz) és ráült majd lovagolni kezdtünk. Több órát lovagoltunk mikor az órámra pillantottam.
- Elfogunk késni.-mondtam majd gyorsan visszalovagoltunk és leápoltuk a lovakat aztán elindultunk. Hopet hazavittem és szóltam neki, hogy csinosan öltözzön fel és,hogy hétre visszajövök érte.


*Hope szemszöge.*



Hazza azt mondta valami csinosat vegyek fel. Egy kék ujjatlant vettem fel aminek kicsit nagyobb kivágása van és egy zöld csőszárú farmert. Cipőnek a kék Conversemet vettem fel. A sminkem a szokásos volt viszont a hajamat megint becsavartam. Egy oldal táskába beledobtam néhány fontos cuccot majd Sony telefonomat a zsebembe csúsztattam. Már 19:57 volt. Hétre kimentem. Hazza a kocsinak támaszkodva karba tett kézzel mosolygott rám. Mikor közelebb mentem hozzá akkor a derekamat megfogta és magához húzott. A nyakamat kezdte puszilgatni.
- Gyönyörű vagy.-mosolygott.
- Köszönöm.-suttogtam a fülébe.
Az ajtót kinyitotta nekem és megvárta még beszállok majd ő is beszállt. Fél óra múlva egy zajos helyen kötöttünk ki. Egy disco volt. Harryvel bementünk. Eléggé megijedtem mert őszintén szólva utáltam a nagy tömeget. A pulthoz vezetett majd 2 pohár bort kért. Miután megittuk a táncparkett felé vettük az irányt. Most nagyon jól jött, hogy tudok valamennyire táncolni. Elkezdtem táncolni. Mindenki megállt és engem nézett. Ennyire jól táncolok? Mikor vége lett a zenének mindenki tapsolni kezdett. Hazzaval táncolni kezdtünk. Mivel egy lassú szám ment lassúzni kezdtünk. Hirtelen a telefonom csörögni kezdett. An hívott így kimentem, de Harry is kijött velem, mert nem akarta, hogy egyedül menjek ki sötétbe.
- Szia.-szólt bele a telefonba. Éreztem, hogy valami nincs rendben.
- Szia. Minden rendben van?-ekkor már sírt.
-Nem.-alig értettem,hogy mit mond- Haley meghalt.- Gyorsan a szívemhez kaptam.



(Ha tetszik tetszikeljétek, ha nem akkor nem tetszikre katt.:DD)

3 megjegyzés: