2012. szeptember 13., csütörtök

A buli./folytatás./8.rész.

"Conor oda jött hozzánk."
Ránk mosolygott majd köszönt.
-Sziasztok.-ölelt át minket sorba
-Szia.-köszöntünk vissza.
Mikor rám nézett majdnem elájultam. Imádom Conort. Nem úgy mint Hazzat, de amikor rám nézett nem tudtam megszólalni. Csak álltam egy helyben mint egy hülye. Néhány perc után leültünk Hazzaval és Conorral a kanapéra és beszélgettünk.
- És amúgy Hope .. honnan jöttél ?-kérdezte Conor.
- Magyarország.-mosolyogtam.
- Az szép ország, egyszer elszeretnék jutni oda.-mosolygott vissza.
- Harry ti most együtt vagytok vagy nem? Nagyon összeilletek és irigyellek Hope miatt.-nevetett.
- Nem járunk.-válaszolt Harry mosolyogva.- és irigyelhetsz is.-nevetett.
- Még.-nevetett tovább.
A buli során még sokat beszélgettünk. Harryvel elmentünk táncolni. Harryt hívták így kiment telefonálni.
Mivel egyedül voltam leültem Rita mellé beszélgetni. Nagyon jó fej volt és jóba lettünk.
- Conor nagyon néz téged.-nevetett Rita.
Conort kerestem a szememmel majd észrevettem,hogy tényleg néz majd én is nevetni kezdtem. Néhány perc múlva Conor jött oda hozzánk és felkért táncolni. Természetesen igent mondtam.  10 percig táncoltunk mikor láttam, hogy Hazza Justinnal beszél és intett, hogy menjek oda. Conor füléhez hajoltam.
-Oda megyek Hazzahoz majd még beszélünk.-mondtam.
Harry bemutatott Justinnak akit történesen utálok.. Fél óra beszélgetés után elment beszélgetni a többiekhez.
Éjfél után lett vége a bulinak majd mindenkitől elköszöntünk. A fiúkkal még tvt néztünk. Gyorsan elővettem a telefonomat és a twitteremre léptem. 3 új követő: Rita, Conor és Justin volt az. Kicsit meglepődtem, de nem nagyon foglalkoztam. A fiúkkal felraktuk az estéről készült képeket.
- Hazza hazavinnél nagyon fáradt vagyok..-kérdeztem Harryt.
-Persze.-mosolygott.
Épp menni akartunk amikor a híradó ment.
- Londonba baleset történt, az utakat lezárták, több óra mire újra lehet közlekedni,mindenhol méteres sorban állnak a kocsik.-szólt a híradóból egy nő.
-Azt hiszem egy ideig nem mész haza. Aludhatsz itt ha akarsz.-mosolygott Hazza.
-Hát legyen.-mondtam és küldtem egy sms-t anyunak,hogy este nem érek haza.
Harry megmutatta a szobáját majd a kezembe adta az egyik térd alá érő szürke pólóját. Elmentem fürödni. A fürdőszobájuk valamivel kisebb volt a miénknél, de nem sokkal. Miután megfürödtem visszamentem a szobába majd Harry is elment fürödni. Míg ő fürdött felléptem Twitterre. Egy új üzenet. Conor írt. Idézek:
"Szia Hope. Valamikor tali te,Rita én és Harry?"
Természetesen visszaírtam neki, hogy igen. Mikor visszaért Harry elmondtam neki és ő is beleegyezett.



*Harry szemszöge.*


Kezdem félteni Hopet. Elég jóba lettek Conorral és láttam, hogy táncoltak is. Nem gondolok inkább a legrosszabbra. Este folyamán nagyon sokat beszélgettünk Hopeval. Úgy gondoltam eljött az ideje,hogy megkérdezzem.
- Hope.-kezdtem kicsit félénken.- azt szeretném kérdezni, hogy leszel a barátnőm?
Hope egy ideig nem szólalt meg majd elmosolyodott.
- Igen.-ölelt át.
Egy ideig így voltunk mikor eszembe jutott valami. Ritáék. Elővettem a telefonomat és írtam neki egy üzenetet, hogy holnap találkozzunk négyen a plázába. Megbeszéltem Hopeval is ő is beleegyezett.
Reggel korán felvoltunk már. Hopet hazavittem és megvártam még átöltözik. Mikor átöltözött elindultunk a plázába. Korábban odaértünk és megebédeltünk mielött találkoztunk Conorékkal. Hope a saláta mellett döntött míg én a hamburger mellett. Mikor végeztünk kézen fogva kimentünk a pláza elé. Egyből letámadtak a fotósok és a rajongók. A rajongóknak válaszoltunk képet csináltunk velük és aláírást is adtunk nekik. A fotósokkal nem foglalkoztunk.

1 megjegyzés: