2012. október 30., kedd

16. rész

*Alex*

-Úr Isten! Neked oda a hírneved, szakít veled Eleanor, engem megölnek a rajongóitok+ az iskolában is a többiek.-kapkodtam a levegőt és a kezemmel magamat legyezgettem idegesen. Szerencsére a fotósok elmentek már.
-Eleanorral tegnap elött szakítottunk, nem érdekel a hírnevem, nem engedem, hogy megöljenek, de nincs miért.-mosolygott és átölelt.
-Szakítottatok?-néztem rá bagoly szemekkel. Bólintott egyet és mosolygott tovább.-mért?
-Mert rájöttem, hogy mást szeretek.-mosolygott büszkén.
-És ki a szerencsés?
-Butaa.-borzolta össze a hajamat, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Héé, a temetésig még meg kéne maradnia.-motyogtam az orrom alatt. A mondat hallatán egyből elkomorult és bólintott.


***

Éppen otthon fürödtem mikor megszólalt a telefonom, ami az ágyamon volt. Nagyszerű. Amilyen gyorsan csak tudtam megmosakodtam és felvettem a ruháimat. Mivel tanultam a tegnapi esetből, magamra kaptam egy fekete kabátot. Láttam, hogy Niall hívott így azonnal visszahívtam.
-Tíz perc múlva a házatok elött találkozunk, ne késs.-hallottam meg a mosolygós hangját. Igen, ők is jönnek. A megbeszélt időpontban futottam le a lépcsőn. Gyorsan kifutottam a fekete kisbuszhoz és beugrottam közéjük. Az autóba síri csend honolt(milyen költői vagyok:'D).Én Lou mellett ültem aki mellett Hazza helyezkedett el. Niall és Zayn velem szemben ült, Liam pedig vezetett. A kezem magam mellett pihent, majd néhány perc múlva melegséget éreztem körülötte. Odakaptam a fejemet és láttam, hogy Lou a kezemet szorongatja, majd egy kicsit megszorítja és rám mosolyog. Magamra erőltettem egy mosolyt a fejemet a vállára döntöttem.
Percek múlva a virágosnál álltunk. Miután megvettünk mindent visszaültünk a kocsiba és a temető felé hajtottunk. Már mindenki bent gyülekezett az  ravatalozónál egy kis méretű koporsó elött. A koszorúkat a koporsó mellé helyeztük is vártunk. Mikor végre mindenki megérkezett elkezdte a pap a szövegét. Persze mi a fiúkkal már kiterveltünk úgymond valamit amiről csak Peyton anyukája tudott. Mikor végzett a pap a beszéddel kisétáltunk mind a hatan és énekelni kezdtük Beyoncé-I Was Here című számát. (Először hallgassátok meg és olvassátok hozzá a magyar szöveget és 
Azt kell mondanom "jól vagyok, köszönöm" legalább 37-szer   ma,
és az nem azt jelenti, hogy egyszer.


 utána indítsátok be újra, majd úgy olvassátok tovább a bejegyzést-a szerk. megjegyzése.) Sokan még velünk együtt énekeltek, de nekem a szám közepénél nem ment tovább. Elsírtam magamat és mosolyogva néztem a körülöttünk álló tömeget. Hihetetlen mennyi ember szerette. Lehettünk több százan is. A fejemben visszajátszódott az együtt eltöltött sok idő, a nevetések, vagy mikor együtt néztük a meséket. Niall és Zayn között álltam elgondolkozva, mikor éreztem, hogy valaki megszorítja a kezemet. Hálás tekintettel Zaynre mosolyogtam és próbáltam velük énekelni. Mikor befejeztük elkísértük "utolsó útjára" Peytont. A kereszten ott állt a neve, születési ideje és a halálának a dátuma. Miután belerakták a koporsót a sírba és betemették mindenki odament. Direkt hátul maradtam, hogy több időt tölthessek ott. Ahogy eloszlott a tömeg odamentem és a sír mellé kuporodtam. Hátranéztem és megpillantottam az 5 ködben álló fiút. Eszembe jutott a szüleim temetése is amitől összerezzentem. Megráztam a fejemet és egy vörös rózsát a sírra helyeztem. Kegyetlen az élet. Még egy ideig gondolkoztam majd felálltam és visszasétáltam a fiúkhoz. Még egyszer visszanéztem a sírhoz ahol megpillantottam Peytont. Nem tudtam mire vélni, de egyszer csak magától lendült a kezem és integettem neki. Visszaintegetett mosolyogva, majd eltűnt.
-Ti is láttátok?-motyogott az orra alatt Haz.
-Mind láttuk.-mondta döbbenten Liam.
-Azt hittem én vagyok a hülye.-rázta a fejét Niall.
-Az vagy.-nevettem, mire ő bedurcázott. Megráztam a fejemet és egy puszit nyomtam az arcára.-Én azt hiszem gyalogolok.
-Veled megyek, ha nem zavarok.-mosolygott rám Lou. Bólintottam és elindultunk kifelé. Az út csendesen telt, végül Louis törte meg a csendet.-Nem akarsz ma nálunk aludni?-mosolygott rám mire én felhúztam a szemöldökömet.-ne gondolj rosszra.-nevetett.
-Talán.-húztam az agyát.
-Mivel vegyelek rá, hogy ott maradj?-kérdezte perverz vigyorral.
-Remélem van kulcs a szobákhoz.-itt még jobban elmosolyodott.-és megint rosszra gondoltál-nevettem.-azért kell a kulcs, hátha este pedofilosat akarsz játszani.-nevettem tovább mire ő is felröhögött.
-Akkor éjjel a kanapén alszok, mivel nincs vendégszoba.
-Majd alszok én a kanapén.-nevettem.
-A kanapén Harry alszik.-nevetett.-kizárta magát a szobájából. Kénytelen leszel velem aludni.
-Te ezt előre kitervelted ugye?-húztam nevetve fel a szemöldökömet, mire ő vadul bólogatni kezdett.

**

Éppen a holnapi ruháimat pakoltam össze, meg a pizsamámat pakoltam össze mikor Lou felröhögött. 
-Emlékszem mikor ebben a pólódban táncoltál Gangnam Stylet.-itt már fuldoklott a röhögéstől.
-Nem vicces Tomlinson.-próbáltam vissza tartani a nevetést, de nem nagyon ment így már én is a földön fetrengtem. 5 perc múlva sikerült abbahagynom és felültem, majd folytattam a pakolást. A fürdőszobában még gyorsan átöltöztem és már mentünk is. A fiúkhoz érve egyből letámadtak minket, hogy felelsz vagy merszezzünk. Elötte még gyorsan küldtem a bátyámnak egy sms-t, hogy holnap megyek haza, jó helyen vagyok. Ledobtam a cuccaimat és a szőnyegen ülő fiúkhoz csatlakoztam. 
-Ki kezdi?-kérdezte Zayn,
-Én.-mondtam és gyorsan pörgettem. Liamon állt meg az üveg szája.-Felelsz vagy mersz?
-Merek.-válaszolta bátor mosollyal.
-Menj ki az utcára és vallj szerelmet az oszlopnak, de ezt mi levideózzuk és feltesszük Twitterre..-mondtam ördögi vigyorral az arcomon. Ő szótlanul felállt és kiment, majd az egyik oszlop elé állt.
-Drága szerelmem, tudom régóta nem találkoztunk, de turnén voltunk. Nem mertem elmondani, de iszonyatosan szeretlek.-mondta már félig meddig röhögve az oszlopnak, majd Niall odament az oszlophoz és "lesmárolta".-Hé ő az én csajom-rivallt rá Liam. Zayn feltette Twitterre és röhögve visszamentünk. Liam pörgetett és az üveg szája pont nálam állt meg. Az arcán egyből láttam, hogy valami nagyon gonoszat fog kitalálni. Na azt már nem Liam, nem fogsz velem kicseszni.
-Szeretnénk látni egy csókot.-mosolygott gonoszan.-a vak is látja, hogy oda vagytok egymásért Louval.-mondta. Odamentem Liamhez és az arcommal közel hajoltam hozzá. Mélyen a szemébe néztem és beszélni kezdtem.
-Felejtsd el.-mondtam és a szavak végén mindig beleböktem az ujjamat a vállába. Győzedelmes arccal visszaültem a helyemre és vártam.
-Akkor zálogot kell adnod. Kérjük az egyik ruhadarabodat.-nevetett Zayn.
-Álmodj királylány.-kacsintottam rá.
-Választhatod a csókot is.
-Tudod mit? Legyen neked gyereknap.-morogtam és a felsőmet lekaptam magamról, majd Zayn kezébe dobtam.-megfelel?
-Tökéletesen.-mért végig.

**

Éppen fürödtem, mikor valaki kopogott. Kimásztam a zuhany alól és magamra csavartam a törölközőmet, majd az ajtóhoz vánszorogtam.
-Hívott Jade.-mondta Niall és a kezembe adta a telefonomat. Becsuktam az ajtót és a barátnőm számát tárcsáztam, miközben öltöztem. Egy fekete rövid gatyát és egy Jack Daniel's pulcsit vettem magamra. Mikor Jade felvette a telefont elmeséltem neki mindent, mire ő kinyilvánította a részvétét már a héten legalább ezredjére aztán elköszönt és letette. Mikor visszamentem a szobába Lout már az ágyon találtam mindenféle édességgel körbevéve.
Kérdőn ránéztem mire ő megpaskolta az ágyat, jelezve, hogy üljek oda. Leültem mellé és vártam a magyarázatot.
-Mese estét tartunk.-visított, mint egy 5 éves gyerek.
-Ó én azt hittem ma este mást csinálunk.-húztam végig az ujjamat a mellkasán.
-Nekem az is megfelel.-mosolygott perverzen.
-Álmodozz.-böktem meg a mutatóujjammal az orrát.
-Szoktam.-gondolkozott el magában.-de ne gondolj perverz dolgokra.-nevetett. 
-Nem gondoltam.-nevettem most már én is.

Na itt egy rövidebb rész, szavazzatok oldalt is, meg a bejegyzés alatt is:D♥

1 megjegyzés:

  1. Tök jó !!! A Liamesen sírtam meg h Niall lesmárolta az oszlopot az hittemegfulladok xd :))

    VálaszTörlés