2012. október 30., kedd

15. rész

Úristeeen.:DD köszönöm:3 egyre többen nézitek az oldalt*-* jól esik, hogy néha 1-2 ember komizik, meg hogy szavaztok és általában 4-7 szavazatot kapok.:3 jobb oldalt van egy a bejegyzések menüpont alatt egy szavazás,lécci szavazzatok.:D


*Alex*

Jó, a belökés kicsit erős kifejezés, inkább gyengén behúzott. Megfordultam és Peterrel találtam magamat szembe.
-Megijedtél?-nevetett.-holnap Halloween gondoltam megijesztelek.
-Nem vicces.-mondtam és a kezeimet a mellkasomon összefontam. Ő tovább nevetett, majd mikor abba, hagyta odahajolt hozzám és megcsókolt.-inkább menjünk hozzánk, mert hideg van.
Bólintott egyet és elindultunk.

**

Peter kulcsra zárta az ajtómat és az ágyra lökött, majd szó szerint rám mászott, de ellöktem magamtól.
-Most megint mi a bajod?-ült fel dühös fejjel.
-Peter átlátok rajtad. Ennek így nincs értelme. Tudod mit? Maradjunk barátok.
-Tényleg?
-Nem. Baszódj meg.-mondtam és a fejemet oldalra döntöttem, majd a számat félmosolyra húztam. Idegesen kinyitotta az ajtót és leviharzott a lépcsőn. Gondoltam elment, mert csak egy ajtó csapódást hallottam már.  Őszintén? Nem voltam szomorú, sőt örültem, büszke voltam magamra. Fogtam a telefonomat és küldtem Niallnak egy üzenetet amibe leírtam mi történt. Ezek után lesétáltam büszkén, és a testvéremnek is elmondtam mi történt.
-Az én testvérem, örülök neki, hogy nem hagytad magadat. Louis úgy is szimpatikusabb.-kacsintott rám.
-Csak barátok vagyunk.-húztam fel a szemöldökömet.
-Több.
-Nem.
-De.
-Nem.
-Nem.
-De.-vágtam rá át se gondolva a dolgot.
-Na látod megmondtam.-röhögött.
-Legyen neked ma gyereknap.-forgattam a szemeimet. Éppen kaját akartam kivenni a hűtőből mikor csengettek.-Tom nyisd ki.-visítottam(?) A hűtő ajtaját feszegettem, mert nem nagyon akart kinyílni. Idegességembe belerugtam, de azonnal meg is bántam. Úgy látszik a hűtő erősebb nálam. Egy lábon ugrálva mentem ki a nappaliba megnézni kik jöttek. 3 fiút fedeztem fel a nappaliba:Hazzat,Niallert és Zaynt. Egy lábon odaugráltam hozzájuk,de majdnem elestem. Niall azonnal kapcsolt és elkapott.
-Hát veled meg mi történt?-húzta fel a szemöldökét.
-Megismerkedtem a hűtővel és volt egy kis veszekedésünk.-nevettem el magamat. Mivel még mindig nem tudtam kinyitni a hűtőt, így a titkos fegyveremet, Niallert vetettem be. Magamban ördögien felnevettem. Nem vagyok normális. Vigyázz diliház jövök.-Niall van a hűtőbe Nando's csirkeszárny lécci hozd ide.
Az említett fiú egyből elrohant és egy határozott mozdulattal kinyitotta a hűtőt.
-Itt nincs is csirkeszárny.-ordított.
-Tudom, csak valakinek ki kellett nyitnia.-rántottam vállat és odasétáltam teljes nyugalommal és kivettem a tegnapi kaját, majd betettem a mikróba és megmelegítettem.-bocs Niall ebből most nem kapsz, mert éhes vagyok.
-Úgy is most ettem. Amúgy azért jöttünk, hogy gratuláljunk. Na jó, Louis és Eleanor veszekedik, Liam meg őket próbálja leállítani..-mondta teljes komolysággal.-remélem azért nem törnek össze mindent.
-Niall te hülye vagy.-nevettem, de belül fúrt a kíváncsiság, hogy min veszekednek.-min megy a vita?
-Állítólag Lou alig foglalkozik vele, de Louis állítja, hogy ő nem ér rá soha, vagy valami ilyesmi. Nem figyeltem annyira, mert ettem.
-Tipikus.

**


Már az ágyamban feküdtem és azon gondolkodtam, hogy mit vegyek fel a holnapi Halloween bulira amit a fiúk rendeznek. Mivel nem ismerek ott senkit a fiúkon kívül, ezért viszem Jade-t és Tonyt. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el. Reggel az órám csörgésére ébredtem. Egész héten nem mentem iskolába mivel Jade megmondta az osztály főnöknek, hogy beteg vagyok.

**


Délután mikor meghallottam a csöngetést egyből lefutottam és beengedtem Tonyékat. Egyből elmeséltem a tegnapot.
-Peterrel kapcsolatban jól tetted amit tettél.-emelte fel az ujját Tony.- Louisba meg teljesen belezúgtál.-rázta a fejét.
-Nem is.-cáfoltam nevetve, majd oldalba böktem. Felmentünk a szobámba és készülődni kezdtünk. Jade először kiválasztotta a ruhámat ami egy fekete ruha volt, a nyakánál egy szintén fekete masnival. A szememet fekete tussal kihúzta felül, majd oldalt is egy kicsit kifestette olyan "macskásan" vagy nem tudom minek mondják ezt, nem szoktam sminkelni. Bementem a fürdőbe és felaggattam magamra a ruhát. Sajnos szoknya volt így nem tudtam, hozzá tornacipőt vagy egyéb kényelmes cipőt felvenni. Egy fekete teli talpú, nem olyan magas cipőt választottam hozzá amit még a mamámtól kaptam temetésre. Igaz a fekete ruhát is arra szánta a testvérem, de Halloweenra megfelel. Teljesen megvolt az összhatás. A sötétbarna hajam amit dió segítségével varázsoltam magamnak, fekete ruha, smink, cipő.
-Várj még hiányzik valami.-ugrott elém Jade mikor kiléptem a fürdőből. Bajszot festett rám szemceruzával. Ők már teljesen készek voltak, ahogy én is. Dudálást hallottam, így fogtam a táskámat és elindultam a két barátommal az oldalamon.
:3

**


Egy elhagyatott tóhoz vittek minket a fiúk. Én Louval, Jadevel,Tonyval és Niallel voltam egy kocsiban, a másik kocsiba volt Hope, Hazza,Zayn és Liam.
-Eleanor és Demi, hogy-hogy nem jönnek?-vontam kérdőre a fiúkat.
-El a barátnővel van, Demi meg szintén máshol bulizik.-mondta nyugodtan Niall.
Kiszálltunk a kocsiból és én meg Niall egyből az egyik kajás asztalhoz mentünk, amin a többiek csak röhögtek. A tavat köd vette körül és bal partján egy temető helyezkedett el a ködben. (indítsátok be közbe.:D) Gondoltam körülnézek egyedül egy kicsit. A teret csak a töklámpások világították be, a tó másik partjára sötét borult. Néhány levél nélküli bokor "szomorúan" állt a ködben. Oldalra pillantottam ahol fák álltak. Észre sem vettem, hogy elsétáltam a többiektől. Mindenhol sötét volt, de nem nagyon foglalkoztam vele. A temetőig elláttam így arra vettem az irányt. Mikor odaértem egyből "ledobtam" magamat az egyik sírra és élveztem a csendet. Ekkor jutott eszembe, hogy holnap temetésre kell mennem. Fájva gondoltam vissza Peytonra. Néhány könnycsepp csordult ki a szememből. Mivel egyedül voltam hagytam, hogy a többi is "szabadjára menjen". Nem szerettem sose mások elött sírni, mert ilyenkor látják, hogy gyenge vagyok és sebezhető. Egy ismerős hangot hallottam a hátam mögül így letöröltem a könnyeimet és mosolyt erőltettem az arcomra.
-Láttam, nem kell elöttem játszanod a boldogat.-lépett elém Lou.
-Mióta vagy itt?-kérdeztem.
-Elég régóta, hogy lássalak sírni.-ölelt magához. Nem tudom meddig álltunk ott, mikor Nialler visítására eszméltünk fel.
-Elfogyott a kaja.-ordított, majd sikított (?. Elnevettük magunkat, aztán bekövetkezett a kínos csend. A fejemmel a földet bámultam, mintha olyan érdekes lenne. Lou az egyik ujját az állam alá helyezte és kényszerített rá, hogy a szemébe nézzek.
-Gyönyörű vagy.-suttogta. Közelebb hajolt és az ajkait az enyémre helyezte, mintha azt várná kezdeményezzek. Az egyik kezemmel a hajába túrtam jelezve, hogy nem fogom eltolni magamtól. Az ajkaimat szétfeszítette és vadul csókolni kezdett. Bár magassarkúban voltam, így is jóval kisebb voltam nála. Amennyire tudtam lábujjhegyre álltam. Percek múlva a levegő hiánya miatt váltunk el egymástól. Louis még egy puszit nyomott az ajkaimra, majd megragadta a kezemet és visszasétáltunk a többiekhez. Harry kitalálta, hogy menjünk és nézzünk körül, majd néhány barátjával eltűnt. Én Louval mentem Jadevel és Tonyval a nyomunkban. A fák mögül hangokat hallottunk, amire persze mindenki össze rezzent. Később egy fekete árny suhant el elöttünk, amitől eléggé megijedtem és Louishoz bújtam, aki azonnal átölelt. Hátulról hallottam ahogy Tony felnevet, ezért a magam mellett lógó kezemet hátraemeltem és bemutattam neki.
-Amúgy örülök neki, hogy dobtad Petert, sose volt szimpatikus.-suttogta a fülembe Boo Bear.
-Honnan tudod?
-Niall.


**

Reggelig ott voltunk és őszintén, még most sem voltam fáradt. A héten többet nem kellett iskolába menniük Jadenek, mert szünet van. Reggel úgy döntöttem még világosban is körülnézek egy kicsit, ahova persze Lou is elkísért. A tó egyik végén egy hidat pillantottam, amit egyből le fényképeztem. Gyönyörű volt. Odasétáltunk a hídhoz és a vizet kezdtem el bámulni. Néhány hal gondtalanul úszkált benne. Egyszerűen gyönyörű volt minden.
-Alex.-simogatta a hajamat Lou. Kérdőn rá emeltem a tekintetemet, mire ő magához húzott és megcsókolt.-szeretlek.-motyogta a számba. Hirtelen kattanásokat hallottam, és a vakuk villantak. Komolyan? Fényes nappal van, minek ide vaku? Na mindegy.. Mi lesz még ebből?



Na itt egy valamennyire izgalmas rész, remélem tetszeni fog.:3 imádlak titekeet.:DD♥ ma még lehet lesz egy rész.:)komizzatok/szavazzatok. xx

1 megjegyzés: