2012. október 25., csütörtök

13.rész


*Louis*

**

Megálltunk a kórterem előtt és benéztünk az üveg ablakon keresztül. A terem üres volt és csak egy ágy állt benne. Alex ijedten szegezte rám a tekintetét. Tudtam mire gondol. Oldalról átöleltem a derekát és közelebb húztam magamhoz. A fejét a vállamra hajtotta. Láttam ahogy az arcáról néhány könnycsepp folyik le.
-Menjünk.-súgta a fülembe. Bólintottam és az autóhoz lesétáltunk. Lassú léptekkel haladtunk lefelé a lépcsőn. Mikor az autóhoz értünk kinyitottam Alexnek az ajtót, majd miután beszállt becsuktam utána és én is beszálltam. Egész úton csend volt, amíg nem húzta elő a telefonját. Bepötyögött néhány számot és a telefont a füléhez emeltem. Annyit hallottam, hogy valami temetésről beszélt, így azt vontam le, hogy Peyton anyukájával beszél.

**

Alex szobájában ültünk vagyis inkább én ültem az ágy mellett ő az ágyon feküdt. Azon gondolkoztam, hogy vidíthatnám fel.
-Egyszer olvastam, hogyha leírod egy lapra az érzéseidet, majd elégeted akkor valamennyire kicsit jobban fogod érezi magadat.-motyogtam.Az ágya alól előhúzott egy papíirt és egy tollat, majd vadul körmölni kezdett. Fél perc sem telhetett bele, de már készen is lett. Összehajtogatta gondosan a pappírt és az egyik fiókból egy öngyújtót vett elő. Nem értem, hogy minek neki, de most nem akartam ezzel foglalkozni. Bement a fürdőbe, ahova követtem és teljes figyelemmel figyeltem a mozdulatait. Meggyújtotta a lapot és a csapba rakta. Miután elégett lemosta a csapot és visszafeküdt az ágyra. Nem sírt csak feküdt és az arcát a párnába temette.
-Utálok mindent/mindenkit.-borult ki.
-Nincs rá szükség.-simogattam a haját, de elhúzta a fejét.
-Mért vagy ilyen kedves velem?.-fordult felém. Lehajtottam a fejemet mert én sem tudtam. Próbáltam ésszerű választ adni, de nem nagyon ment.
-Inkább most pihenj. Tudod mit? Írj fel mindent, amit szeretnél csinálni és holnap teljesítjük őket.-szorítottam meg a kezét. Bólintott és egy lap felett gondolkozni kezdett.

**
1. Állhívás telefonfülkéből.



Reggel a szőnyegen keltem a tegnapi ruhámban. Lassan ültem fel és a tegnapi napon gondolkoztam, végül rájöttem mért is vagyok itt. A mellkasomon "pihent" Alex kívánság pappírja.
2. Shake ivás műbajuszban, színes ruhákban Mcdonalds-ban


3. Tescoban 30 db. óvszert kérni majd visszautasítani.(:'DD)
Már az olvasásától is röhögtem akkor mi lesz, ha megcsináljuk őket? Megvártam míg Alex felkel és felfrissíti magát, majd a kocsimba ültünk. Nem érdekelt, hogy még a tegnapi ruhámban voltam, de most az volt a legfontosabb, hogy Alex boldog legyen. 10 perc után máris megpillantottam egyet és megálltam. Kiszálltunkés odasétáltunk, de már mindketten röhögtünk.  Mind a ketten beálltunk és Alex beledobott egy pénzérmét, ezután egy ismeretlen számot pötyögött be. 
-Jónapot. Mazsola Walker vagyok a T-mobile-tól. Vonaltisztítást végzünk, kérem fujjon bele a telefonba.- mondta a száját harapdálva, hogy ne röhögje el magát.-köszönjük szépen, a vonal tiszta.-röhögött.



Na tőlem mára ennyi tellett, de későn álltam neki bocsii.:'D szavazzatok/ komiizzatok.:D:* 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó! :D A TESCO-sat egyszer mi kajak megcsináltuk, csak cigivel.. :'D Kicsit se nézett minket hülyének a nő... xdd KÖVIIT! :)

    VálaszTörlés