2012. október 18., csütörtök

8.rész

Na itt a következő rész.:D komizzatok,szavazzatok,iratkozzatok fel.xx



*Alex*

Reggel a kanapén keltem a fiúk közt. Egymás hátán-hasán feküdtünk. Nem volt kényelmes dolog elhihetitek. Lassan felkeltem és átmentem a szobámba elvégezni a dolgaimat. Miután végeztem átmentem a fiúkhoz akik még aranyosan aludtak. Egy ördögi vigyor jelent meg az arcomon. Bementem a fürdőbe és egy nagy lavorral tértem vissza a kezembe. Még egyszer végig néztem a srácokon. Niall szájából folyt a nyál. Harry magában beszélt. Zayn horkolt. Liam meg csak úgy szokásosan forgolódott. Louis édesen szuszogott és egy párnát szorongatott. Elmosolyodtam rajtuk, de inkább Louison. Annyira aranyos mikor alszik..bár akkor is ha nem. "Nem, Alex nem lehetsz szerelmes, még bele se merj gondolni" vágtam fejbe magamat miközbrn magamba motyogtam. Gondolkozás nélkül rájuk öntöttem a vizet és önelégült vigyorral néztem ahogy kínlódva kelnek fel. Elnevettem magamat és tovább bámultam.
-Ó, jó reggelt Alex.-mosolygott ördögien Hazza.-gyere had öleljelek meg.-mondta majd odajött hozzám és magához szorított és így tiszta víz lettem. A többi fiú is oda jött hozzám és megöleltek amitől jobban vizesebb lettem. Louinál viszont valami furát éreztem. Nem kerítettem neki nagyobb jelentőséget, mert a fiúk viselkedését figyeltem. Egymásra néztek és kacsintottak, majd Zayn felkapott és lerohant velem egyenesen a tengerpartra. A vízbe futott velem és beledobott.
-Sajnálatomra látom, nem fehér felső van rajtad.-nézett rám szomorúan.
-Zayn!-szóltam rá. Már mind az 5 fiú körülöttem volt és az alsó ajkaikat harapdálták, hogy nehogy elröhögjék el magukat.-na jó.. ha ennyire fürödni akartok akkor elmegyek és felveszem a bikinimet.-forgattam meg a szemeimet. Felmentem és felvetem a kék bikinimet.

Visszamentem a partra és besétáltam a srácokhoz akik elég feltűnően kezdtek bámulni.
-Igen tudom, hogy nagyon fehér vagyok.-nevettem és úszni kezdtem, de a többiek még mindig engem bámultak.-Nem jöttök?
-De.-rázta meg Lou a fejét.
Fél óra múlva a fiúk, kivéve Lou-t felmentek. Liam Danielle-val telefonált,Harry anyukájával. Niall evett..(mi mást?) Zayn-nek szétment a haja és felment megcsinálni.. Mi a vízben szórakoztunk és már szinte fulladtunk a nevetéstől. Néhány perc múlva Lou egy ördögi vigyorral az arcán közeledni kezdett felém. Gondoltam, hogy mit akar, ezért hátrálni kezdtem. Elkapta a csuklómat és magához húzott amire én felszisszentem. 
-Bocsi.-nézett rám bocsánat kérően és lejjebb csúsztatta a kezét. Mosolyogva megráztam a fejemet. Egy hirtelen mozdulattal felkapott és beledobott a vízbe. A víz alatt egy gyors gondolat jutott az eszembe. Odaúsztam a lábához és kihúztam maga alól a lábai, így ő is a víz alatt végezte. Mikor feljött a víz alól háttal volt nekem, ezért ráugrottam a hátra és előre dőlt velem együtt a vízbe.
*Fél óra múlva*
Mikor kezdtük megunni a vizet kimásztunk és a szálloda udvarába mentünk. Lou útközbe még a kezébe vette a pólóját. Az udvarra ahol Louis egy kosár pálya felé ment. 
Követtem és mellé álltam.
-Nem tudok kosarazni, soha életemben nem dobtam be egy kosarat sem.-nevettem.
-Akkor most megtanítalak kosarazni.-vigyorgott. A pálya végén volt egy kosárlabda amit ide hozott és elkezdett magyarázni. Fél óra múlva már majdnem tökéletesen ment minden.-akkor most próbálj meg kicselezni.-mosolygott és a kezét a derekamra csúsztatta. Próbáltam balra menni, de nem sikerült, se jobbra. Elmagyarázta, hogy ez így nem fog menni. Még egy órát kosaraztunk, mondanom sem kell én nyertem.
-Pff, hagytalak nyerni.-söpörte le a válláról nagyképűen az egyik hajszálát.
-Persze, valld be, hogy jól megy nekem. Eltanultam a trükkjeidet.-nézegettem a körmömet. 
-Jó nem voltál rossz.
-Nem voltam rossz?Szerintem jó voltam.-mosolyogtam gúnyosan.
-Akkor jó voltál.-dugta ki a nyelvét.
-Vigyázz mert leharapom.
-Benne vagyok.-mosolygott.
-Lou, neked barátnőd van.-kerekedett ki a szemem.
-Nem értheted.-legyintett és elindult a hotelbe. Utána mentem és megfogtam a kezét és visszahúztam.
-Ugye most nem haragszol rám?-néztem rá boci szemekkel.
-Nem.-nevetett és megölelt.
-Akkorjó.
Felmentünk az emeletre és leültünk üvegezni a srácokhoz. Én pörgettem. Az üveg szája Zayn-en állt meg.
-Játszátok el Liammel, hogy smároltok.-nevettem. Zayn egy csúnya nézéssel jutalmazta az ötletemet, de végül megcsinálták a feladatot. Zayn pörgetett és "szerencsére" rajtam állt meg. Amolyan 'most visszakapod' nézéssel mért végig, majd a tekintete Loura bandukolt. Nyeltem egy nagyot.
-Nem!-szóltam rá, mivel tudtam mire készül. 
-De.-mosolygott.-van nekünk néhány nem épp előnyös képünk rólad.-mutatta a telefonján. Az egyik képen éppen hánytam az egyik buli után, a másodikon egy fával csókolóztam (?)
-Malik megzsarolsz?-húztam fel a szemöldökömet.
-Meg.-bólogatott.-várjuk a csókot.-húzogatta a szemöldökét. Loura néztem aki bólintott. A derekamnál fogva magához húzott és az ajkait az enyémre tapasztotta. Az egyik kezével a derekamat fogta a másik az arcomat simogatta. Legnagyobb meglepetésemre belemosolygott a csókunkba. A gyomromban ezer kis pillangó szállt fel. Néhány perc múlva a fiúk köhögésére szakadtunk el egymástól.
-Ne mondjátok, hogy nem élveztétek.-mosolygott Zayn.
-Olyan szép pár lennétek.-tapsikolt (?) Niall.
-Összeilletek egymáshoz.-Harry.
-Lou felejtsd már el Eleanort te is jobban járnál vele.-Liam. Louis össze vissza kapkodta a fejét a 4 fiú között, majd rám tekintett. Nem akartam a szemébe nézni így elfordítottam a fejemet és Zaynre néztem.
-Megvagy elégedve?-Húztam fel a szemöldökömet.
-Meg.-bólogatott. Pörgettem ami pont Niallon állt meg.
-Na Nialler. Fuss alsógatyában végig a parton és közben ordítsd, hogy szeretem a hamburgert.-mosolyogtam.
-Jut eszembe ma Hazzanál alszok.-mosolygott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése