2012. október 10., szerda

4. rész

Komikat.:DD

*Alex*

A fiúk felé fordultam és összeszorított szemekkel rájuk néztem.
-Melyik okos írta ki Twitterre, hogy ide jövünk?
-Ne ölj meg!-teszi Zayn védekezésképpen a kezét az arca elé.
-Malik.-ordítottam rá.
-Bocsánat.-mondta majd lehajtotta a fejét.
-Huzzátok fel a csukjáitokat.-sóhajtottam. Miután mindenki teljesítette a "parancsomat" odasétáltunk a bejárathoz. Szerencsére nem vettek minket észre, mert valamivel nagyon elvoltak foglalva. A 2. emeletre mentünk lassan. A fiúknak már az első emelet fordulóban megkellett állniuk, mert elfáradtak. Niall a sport táskájában kezdett kutatni. A kezébe akadt néhány szendvics és egy szűrő (?)
-Minek az neked?-böktem a fejemmel az imén említett tárgyra.
-Kiemeli a szememet.-mondta és megrántotta a vállát, majd a fejére helyezte. Én csak egy homlokracspással válaszoltam neki. Miután kilihegték magukat a srácok mentünk tovább és egy hosszú folyosóhoz értünk. A 37-es termet kezdtem keresni a szememmel, majd mikor megláttam, bekopogtam és résnyire kinyítottam az ajtót, hogy  épphogy csak beférhessen a fejem. Az anyukája az ágy mellett ült miközben beszélgetett Peytonnal. -Nézdd Pey, kiket hoztam neked.-mosolyogtam rá, mivel tudtam, hogy szereti az One Directiont. Beléptem az ajtón és jobban kitártam, hogy Liamék is látszódjanak.-és személyesen is a kedvenced:Niall.-mosolyogtam és rá mutattam. A fiúk egyből elkezdtek beszélgetni. A srácok aláírták a rajzát ami róluk készült és közös képet is csináltak vele. Elmosolyodtam rajtuk. Az anyukája mellém lépett, és a fülembe súgta, hogy beszéljünk kint. Bólintottam egyet, majd kisétáltam.
Kint lefagyott a mosoly az arcáról, tudtam, hogy nem éppen jó dolgot akar velem közölni.
-Beszéltem az orvossal.-kezdett bele.
-És mit mondott?-vágtam a szavába.
-Peytonnak nincs már sok hátra, legjobb esetben még van egy hónapja.-mondta, majd elcsuklott a hangja.-de mért pont ő, hiszen még csak 8 éves.-zokogott.
-Ezt nem hiszem el.-suttogtam.
-Köszönöm, hogy itt vagy vele hétvégenként, legalább az utolsó hetei jól telnek.-moaolygott eröltetetten. Bólintottam és együtt bementünk a többiekhez.

*Néhány óra múlva*

A srácokat otthagytam a kórházba Peystonnál. Én elindultam hazafelé, hogy felkészítsem magamat az elkövetkezendő hónapokra. Próbáltam erősnek tünni, de nem nagyon ment. Hazaértem és lehuppantam a kanapéra és gondolkozni kezdtem. Elindultam kiszellőztetni a fejemet. A parkban sétáltam, mikor egy ismerős arcba ütköztem.
-Szia Alex.-köszönt Peter, majd én is elmorogtam neki valami köszönés félét.-Na mesélj mi a baj.-mondta mejd lehúzott az egyik padra. Eldőltem az ölébe és az arcát kezdtem feltérképezni.
-Na?-kérdezte és a hajamat kezdte simogatni. Megráztam a fejemet és a földet kezdtem bámulni.-oké akkor, ha majd akarod elmondod.
Sóhajtottam egyett és mesélni kezdtem. Figyelmes arccal hallgatta végig a mesélésemet és néha-néha benyögött egy értemet vagy egy ahha-t. Miután elmeséltem még beszéltünk egy kicsit aztán haza indultam és Peter is elkisért. Meglepődésemre most nem követett senki. Mikor hazaértem az egyk polcròl egy Jack Daniels üveget emeltem le és felballagtam vele a szobámba. Lassan inni kezdtem, majd sokkos állapotba kerültem. A telefonom csörgésére eszméltem fel. Felálltam és az asztalomhoz mentem, majd megnyomtam a zöld gombot.
-Szia Alex, ma nem tudok menni, mert éjszakára osztottak be, lehetőleg NE-itt kiemeli a NE szót.- ismétlem NE gyujtsd fel a házat. Szia vigyázz magadra.-majd azzal a lendülettel letette a telefont. Visszafeküdtem és ittam tovább. Hirtelen elsötétült minden. Arra keltem fel, hogy valaki csönget. Fogtam a Jack Daniels üveget és beleittam majd lementem a lépcsőn /inkább estem/ kinyitottam az ajtót.
-Szia.-köszönt egyszerre az 5 fiú.
-Sziasztok.*hukk*-nevettem.
-Alex.-rivallt rám Liam.
-Igen?-Nem válaszoltak csak bejöttek.-igen bejöhettek.
-Hol a tesód?-kérdezte Liam.
-Dolgozik.*hukk*
-Akkor estére itt maradunk és vigyázunk rád.-Louis.
-Nem kell tök jól vagyok *hukk.
-Nem úgy látszik.-forgatta a szemeit Niall. Kiakartam menni a konyhába inni,de nekem jött a fal.
-Láttátok?Nekem jött a köcsög.-morogtam.
-Na Louis sok szerencsét estére nekünk programunk van.-állt fel Liam majd a többi fiú.
-Akkor csinálok valamit vacsorára te addig zuhanyozz le.-mosolygott Lou.-és lehetőleg ne fojtsd magad vízbe.- Felmentem a fürdőszobába, levetkőztem és beálltam a zuhany alá. Mikor végeztem felvettem egy Jack Danielses pulcsit egy extra rövid gatyával./ nem hiába Jack Danielseset.:D/ mentem le a lépcsőn mikor a lábam megakadt valamiben és esni kezdtem, de Lou elkapott.
-Köszi Lou.-kuncogtam majd megborzoltam a haját.
-Azt hittem már belefojtottad mavadat a vízbe.-nevetett majd nyelt egy nagyot és mélyen a szemeimbe nézett.

Bocs, hogy ilyen gyenge és rövid lett, de nem tudom összeszedni a gondolataimat. x dd Na komizzatok lécci.xx

1 megjegyzés: