2012. október 28., vasárnap

14. rész

Itt a következő rész.:D bocs, hogy ilyen későn, de nem volt időm, a telefonom meg félig meddig haldoklik xd (htc én így szeretlek.:'d) úgyhogy hamarosan új telefont kapok, de mivel nem androidos lesz,( ios rendszerű azon meg nincs blogger alkalmazás szerintem.:s) így vagy hosszú részeket tudok írni, de akkor kevesebbszer egy héten, vagy rövidet minden második nap.:d még nem tudom mire lesz meg szóval addig gépről tudok jelentkezni.:d na nem untatlak titeket tovább olvassátok.:D


*Alex*


Röhögve mentünk ki a fülkéből, majd a Tesco-ba mentünk.

**

Eszembe jutott az eladó nőnek az arca és akaratlanul is röhögőgörcsöt kaptam. Valószínűleg Lounak is az eszébe jutott, mert ő is elkezdett röhögni. A nevetésünket a telefonom csörgése szakította félbe. A zsebemből előkaptam a telefonomat és a kijelzőre pillantottam:Jade. Megnyomtam a zöld gombot és a fülemhez helyeztem a készüléket.
-Alex, mégis hol a francba vagy?-üvöltött Jade a telefonba. Most jutott eszembe, hogy kedd van. Ilyen hülye is csak én lehetek.
-Majd mesélek. Mond azt, hogy beteg vagyok szia.-mondtam és azzal lecsaptam a telefont. A telefonom képernyőjét a "tenyerembe fordítottam", majd elnevettem magamat, de nem tudom, hogy min. (tipikus xd)


**

Éppen a fiúknál néztünk filmet, Hazza kivételével, mikor betoppant Hopeval az oldalán.
-Készüljetek, mert medencééééés party lesz.-visított(?) Harry.-Alex menj haza átöltözni siess.-parancsolt rám Hazza ellent nem tűrő hangon.
-Akkor mindjárt jövök.-forgattam a szemeimet és sóhajtottam.-Hope nem akarsz elkísérni?-néztem bociszemekkel az előbb említett lányra.
-De.-mosolygott.
-Akkor hamarosan jövünk.-villantottam egy mosolyt a többiekre. Hope-vel az oldalamon elindultunk hozzánk nagy beszélgetés közepette. Felviharoztunk a szobámba és végül egy halvány zöld bikinit választottunk.
-És amúgy, mi van közted és Lou közt?-ordított még én a fürdőben öltöztem.
-Mi lenne?-húztam fel a szemöldökömet, de ezt valószínűleg nem látta.(vagyis biztos xdd)
-Ugyan Alex, a vak is látja.-nevetett.
-Nincs semmi.-sóhajtottam.
-Nem úgy látszik.
-Más téma?
-Lassabb vagy mint egy menyasszony, Lounak elég sokat kell majd rád várnia.-kuncogott.
-Hope.-szóltam rá és kisétáltam a fürdőből.-Mehetünk.
Elindultunk és 5 perc alatt már ott is voltunk. Hope is felment átöltözni, majd bikinibe visszatért.
Hope:3
Éppen Louishoz akartam oda menni mikor Eleanor lépett be a bejárati ajtón. Megforgattam a szememet és a kanapéra vágódtam. Nagyszerű, egész nap nézhetem a nyáladzásukat.
-Nahát, szia Alex.-ült le mellém El műmosollyal.
-Szia Eleanor.-mosolyogtam én is ugyanolyan műmosollyal.
-Menjünk ki a medencéhez.-nyávogott.
-Menjünk.-forgatta a szemeit Hope és kimentek Ellel. Miután kimentek Lou Eleanor helyére ült és rám mosolygott.
-Menjünk ki mi is.-mosolygott tovább.
-Oké.
Már mindenki kint volt így én is levettem a gatyámat és a pólómat, majd beugrottam közéjük. El egyből Louisra mászott és egy laza mozdulattal lesmárolta.

**
Eleanor egész nap Lou nyakába csüngött. Este tízkor jobbnak láttam hazamenni, így gyorsan megszárítottam a hajamat és megvártam még a fürdőruhám megszárad. Kisétáltam a medencéhez és elköszöntem mindenkitől, majd hazaindultam. Lépéseket hallottam, de nem foglalkoztam vele csak mentem tovább. Az út felénél valaki befogta a számat és letakarta a szememet, majd egy sikátorba lökött.

itt a következő rész.:D nem lett valami jó, mert nem volt ötletem.:s de komizzatok/ szavazzatok.:D♥

2 megjegyzés: