2012. október 22., hétfő

11. rész

Na itt a következő rész, bocs, hogy ilyen unalmas lett az előző, de nem nagyon volt ötletem.:D
olvassátok.:3



*Alex*


Mikor beértem a szobámba, nehéz testtel vágódtam be az ágyamba. Olyan fáradt voltam már, hogy az sem érdekelt milyen ruha volt rajtam csak nemes egyszerűséggel bealudtam.
*
Reggel arra keltem, hogy a testvérem a vállamat rázza, hogy ébredjek fel, mert még át sem öltöztem. Fogtam magamat és gyorsan lezuhanyoztam, majd felöltöztem és rohantam is az iskolába, mivel késésben voltam és még a biciklimet is elfelejtettem. Ahogy odaértem az épülethez lassítottam, mert még volt 10 percem. Nyugodtan besétáltam az osztályterembe és leültem a helyemre. Lassan a táskám felé nyúltam, de észrevettem, hogy nincs nálam. Mi jöhet még?! Elkértem Tony órarendjét és lecsekkoltam a mai órákat. Első óra matek, nagyszerű. Kértem Tonytól néhány lapot, meg tollat és vártam a becsengetésre. Miután ez is megtörtént befáradt a "kedvenc" tanárom. Leült és elkezdett feladatokat diktálni, majd felállt és körbement az osztályon.













-Jól látom, hogy magának megint nincs felszerelése?-húzta fel a szemöldökét.
-Igen.-mondtam csendesen, mivel olyan fáradt voltam, hogy nem volt kedvem vitatkozni.
-Mi történt magával Mrs. Peterson? Kicserélték?-nyávogott amire én csak megforgattam a szemeimet és a könyvre dőltem.-Peterson írja a feladatokat, de ha ennyire nincs kedve akkor ki is fáradhat.
-Írom.-morogtam és a tanár ott hagyott. Miután kibírtam az egész órát és kicsengettek, az egyik automatához vonultam és bedobtam a pénzemet, majd megnyomtam a "kávé" gombot. Soha sem voltam annyira oda érte, de hát nem akarok elaludni az órákon. Visszamentem az osztályba a kávémmal a kezembe és Jade mellé ültem. Beszélgettünk a tegnapi napról, de mindig megszakították a csevegésünket a többiek, amire a válaszom mindig a középső ujjam volt.









*Délután*


Fáradtan dőltem be az ágyamba, mit sem törődve a tanulni valókkal. Csak élveztem a szoba csendjét, nyugalmát és mélyeket szippantottam a rózsa illatú levegőből. Állj! Mért van rózsa illat?! Az ágy másik végén egy rózsa csokor volt. Oda húztam magam mellé, majd egy lapot fedeztem fel egy kis cetlit amin Peter neve állt és egy szívecske. Fogtam a telefonomat és a számát tárcsáztam. Amikor felvette megkértem rá, hogy jöjjön át. 5 perc múlva csengettek, gondoltam, hogy Peter az ezért futotta le. Ahogy kinyitottam az ajtót egyből az említett személy nyakába ugrottam.
-Megjöttem.-mosolygott önelégülten.
-Nem mondod?-húztam fel a szemöldökömet nevetve.-amúgy köszönöm.-pirultam el.
-Nincsmit.-mosolygott, majd megcsókolt.
Felhúztam magammal az emeletre, egyenesen a szobámba és leültettem. Elmeséltem a mai napot, amint befejeztem az ajkait a számra tapasztotta és az ágyra döntött. Éppen a pólómat akarta lehúzni, de megállítottam.
-Bocs, de..-kezdtem, de a szavamba vágott.
-Korai.-sóhajtott.-nekem mennem kell.-köszönt el hidegen és lebaktatott. Az ajtót néztem és vártam, hogy visszajöjjön. 10 perc múlva kopogott valaki az ajtómon, aminek nagyon megörültem. Viszont mikor kinyitottam lefagyott a mosoly az arcomról. Azt hittem Peter áll az ajtóban, de tévedtem mikor megláttam Lout.


Na ez egy ritka unalmas rész lett, de ha van időm estére írok egy izgalmasabbat.:'d szavazzatok.:3

1 megjegyzés: