2012. október 16., kedd

7.rész

ÚÚRISTEN!*-* EGY NAP ALATT MAJDNEM 200AN FORDULTAK MEG ITT ÉS A 6.RÉSZT 53-AN NÉZTÉK MEG.*-*♥!(bocs a nagy betűért) Lécci iratkozzatok fel rendszeres olvasónak vagy komizzatok. Ha egyiket sem teszitek akkor legalább szavazzatok.:d


*Alex*

"Két kezet éreztem a derekamon.."
-Nyugi, csak én vagyok.-suttogott egy ismerős hang-láttam egy furcsa alakot, féltem, hogy egy dementor vagy valami.-nevetett Louis.
-Louis William Tomlinson!-mondtam faképpel, denehezen tudtam vissza tartani a röhögésemet.-tudod, hogy megijesztettél?
-Bocsánat.-hajtotta le a fejét, ami nekem pont kapóra jött. A kezemet felemeltem-mert még így is magas volt hozzám képest- és megborzoltam a haját.
-Nem haragszom.-mosolyogtam rá. Kék csillogó szemei még így is kivehetők voltak a sötétben. 
-Haza kísérlek.-mosolygott. Bólinttam és elkezdtünk hozzánk sétálni. Mikor oda értünk elköszöntünk egymástól és bementem.


*Egy héttel később*

Niallal nagyon jóba lettünk egy hét alatt. Barátságnál semmi több!! Szinte lelki társak lettünk. Mindig meghallgat. Na mindegy nem papolok tovább. Éppen a repülőn ültem Nialler mellett mikor a gondolataimat egy gépi hang szakította meg. "Kapcsolják be az öveiket hamarosan leszállunk".Soha az életben nem ültem repülőn.
-Lefogunk zuhanni.-sipákoltam mint egy 5 éves kisgyerek.
-Nemfogunk.-mondta Niall.
-Dee .-ordítottam, mire befogta a számat.
Mikor leszálltunk kivettük a bőröndjeinket és hívtunk egy taxit. Harrynek csörgött a telefonja, amit azonnal fel is vett.
-Szia Hope.-mosolygott és beszélni kezdett. Miután leakarta tenni gyorsan kikaptam a kezéből a telefont és beszélni kezdtem vele. Miután odaértünk az egyik szállodához letettem és Hazza kezébe nyomtam a telefont.
-Én Niallel alszok.-jelentettem ki. Louis elég furán nézett rám, de nem nagyon foglalkoztam vele.
-Oké akkor én Hazzaval.-Louis.
-Mi ketten Liammel.-Zayn.
Felmentünk és elfoglaltuk a szobákat, majd úgy döntöttünk, hogy lemegyünk a tengerpartra.
*Tengerparton*
Míg a fiúk a tengerben fürödtek, addig én nevettem rajtuk és fotózgattam. Egy rövid gatya és egy fehér topp volt rajtam. Szerencsére jó meleg volt ezért kifeküdtem és élveztem a nap simogató sugarait magamon. Néhány perc múlva éreztem, hogy valaki figyel így kinyitottam a szememet. Mind az 5 fiú ott állt elöttem. Sejtettem mit akarnak. Felálltam és a part felé mentem. Megálltam a térdig érő vízben és a fiúk mellém álltak.
-Nem megyek be, ne nézzetek így rám.-mondtam.
-Ha nem hát nem.-mondta Zayn és próbállt felkapni, de hátrálni kezdtem.
-Zayn Malik!-ordítottam rá, de elég közel került hozzám és felkapott. Befutott velem és beledobott a vízbe. Kidugtam a fejemet és a fiúkra néztem szúrós tekintettel.
-Komolyan? Fehér póló van rajtam gondolkozzatok.-húztam fel a szemöldökömet. Niall megrántotta a vállát és lehúzta rólam a pólót. Én idegesen a hátára ugrottam és belelöktem a vízbe. A pólóm már jó messze sodródott így kénytelen voltam takarni a melltartómat.
-Ne hisztizz, hisz olyan mint a bikini.-húzta össze a szemöldökét Hazza.
-Kuss Styles! Mivel olyan jól elúsztattad a pólómat add ide a tiédet.-fordultam Niall felé aki egyből odaadta az övét. Csak most vettem észre, hogy a többiek engem néznek.-Fiúk.-lóbáltam meg a szemük elött a kezemet.
-Hát azért szívesen jönnék veled strandra.-mosolyodott el perverzül Zayn.
-Zayn, neked nem barátnőd van?-boxoltam a vállába. Elindultam a szálloda felé ami közvetlen a part mellett van és felballagtam a szobánkba. Cseréltem pólót és elfeküdtem az ágyon, majd elaludtam. Később a fiúk ébresztgetésére keltem fel.
-Mi van? Aludtam még volna.-nyújtózkodtam.
-Ja csak felkeltettünk, hogy gyere át Liam szobájába, mert filmet nézünk.-mondta Louis. Bólintottam és a fiúkkal az oldalamon átsétáltam.
-Mit nézünk?-kérdeztem.
-Horror.-mondta Liam. Bólintottam és leültem a tv elötti kanapéra. Egyik oldalamon Louis a másikon Niall helyezkedett el. Mikor megijedtem hol Louhoz- hol Niallhoz bújtam.



Mivel későn kezdtem el írni és telefonról sokáig tart ékezetet írni ezért ilyen rövid lett bocsi.*I lova androidos  telefonok-.-*az a kérdésem, hogy legyen hosszabb, de akkor ékezetek nélkül? *ékezettel nem lesz hosszú* Komit, szavazzatok:D!♥

1 megjegyzés: