2012. október 19., péntek

9.rész

Naa:D itt a következő rész komizzatok, szavazzatok.:'dd

*Alex*

Niall miután végig futott a parton visszajött és áthozta a cuccát. Lefogadok, hogy direkt tervelte ki ezt.
-Vissza mentem a szobámba, fürdök sziasztok.-motyogtam, majd megsem várva a választ átmentem a szobába. Gyorsan megfürödtem és lefeküdtem az ágyba gondolkozni. Nem mondom, hogy nem volt ellenemre a csók, de nekem ott van Peter is. Még egy ideig gondolkoztam, majd elnyomott a fáradtság. Ajtó nyitódásra keltem fel a legszebb álmomból. Kómás fejjel ültem fel. Körbe néztem a sötét szobába, ahol egy széles vállú, izmos karú fiút pillantottam meg. Egyből beugrott Niall bejelentése. Hassal lefele visszafeküdtem az ágyba és a takarót a fejemre húztam. Éreztem Lou tekintetét a hátam, ajd hallottam, hogy sóhajtott és bement a fürdőbe. Nem aludtam, csak forgolódtam az ágyban. Nem sokára hallottam, hogy nyitódik a fürdő ajtó. Az ágy egyik vége besüppedt, tudtam, hogy Lou ült oda és, hogyha észreveszi, hogy nem alszok akkor biztos beszélgetni fogunk a délutánról. Aggódtam, hogy észreveszi, hogy nem alszok, dea fáradtság győzött és elaludtam. Álmomban a fekete alak üldözött London utcáin. Mikor már nem bírtam tovább futni összeestem és sírni kezdtem. A fura alak felkapott a hátára és egy sikátorba vitt ahol lerángatta rólam a ruháimat. Mikor le akart hajolni akkor lecsúszott róla a csuklya és egyből megismertem az alakot. Peter volt az. Megijedt és elfutott. Sírva vettem magamra a ruháimat, majd mindennek vége lett. Louis rázására és ordítására keltem fel.
-Alex jól vagy?-ordított.
-Mért ne lennék? Amúgy felkeltem nem kell ordítani.-lihegtem.
-Álmodban ordibáltál, remegtél, sikítottál.
-Rosszat álmodtam.-ráztam meg a fejemet. Visszavágódtam az ágyba és a fejemet a párnába temettem. Nem mertem visszaaludni így Louis felé fordúltam és közelebb húzódtam hozzá.
-Ébren vagy?-suttogtam a fülébe.
-Igen.-mondta és a fejét felém fordította.-félsz?-suttogott ő is amire én csak bólintottam.-Gyere ide.-emelte fel a kezét. Közelebb csúsztam hozzá és a fejemet a vállára hajtottam, a bal kezemet pedig a mellkasára raktam.-Tudod a délutáni..csók..-kezdte, de közbevágtam.
-Igen, tudom. Felejtsük el.-suttogtam amire ő egy sóhajtással válaszolt.
-Meséld el, mit álmodtál?-elkezdtem mesélni, majd mikor befejeztem megszólalt.-sose volt szimpatikus nekem az a gyerek, ezek után meg főleg nem.

Na itt egy rövid rész komi+szavazas.:d


1 megjegyzés: