2012. október 5., péntek

1.rész

Na akkor itt az új történet 1. Része. Olvassátok és komizzatok, ha tetszik.:D csak akkor jön az új rész, ha lesznek komik.:D nem 1 komment után, hanem több után vagyis értitek.xdd Remélem tetszeni fog. Na nem húzom az időtöket, olvassátok.:)xx

*Alex.*

A lépcsőn futottam le éppen a bátyámhoz Tomhoz amikor az  egyik képen megakadt a szemem. A képen én voltam anyukámmal amikor még kiskoromban zongorázni tanított. Éppen léptem volna a másik lépcsőfokra mikor eggyel lejjebbre sikerült céloznom. Előre estem és lecsúsztam a lépcsőn. Mikor leértem a hideg padlóra egyből megpróbáltam felugrani, de nem sikerült.
-Mit csináltál megint prücsök?-nyújtotta a kezét a bátyám miközben nevetett.
-Nem vicces.-néztem rá csúnyán, de én is elnevettem magamat.-nem láttad a zöld-szürke cipzár nélküli pulcsimat?
-Szekrényed 2. Polcán keresd a kék és a fekete pulcsid között.-mosolygott.
-Mi lenne velem nélküled.-sóhajtottam.
-Valószínűleg egy óráig keresnéd a ruháidat, magadnak főznél és annyira rossz lenne, hogy "brékelve" hánynád körbe a lakást, pénz nélkül maradnál,mindenhonnan elkésnél, el..-sorolta Tom, de a szavába vágtam.
-Jó oké elég lesz.-mondtam majd felfutottam a szobámba és felöltöztem. Lebaktattam a lépcsőn és elköszöntem a bátyámtól. Fogtam a bmxemet és felpattantam rá. Az út felénél rájöttem, hogy ott hagytam a táskámat. Ennyire hülye lennék?Gondoltam majd kérek valakitől kölcsön tollat,pappirt meg padtársam könyvét nézem majd. Az utolsó kanyart vettem be a biciklimmel amikor a padtársammal Tonyval futottam össze.
-Szia Tony.-mosolyogtam rá majd leszálltam a biciklimről.
-Szia Alex, hogy vagy?-mosolygott rám ő is.
-Hát.. otthon hagytam a táskámat, nem tudnál adni majd egy tollat és egy pappirt meg nézhetném a könyved?
-Nem is te lennél.-nevetett.-Persze.-pont mikor beértünk az iskolába akkor csengettek. Tonyval elkezdtünk futni az osztályba. Mikor beértünk leültünk a helyünkre és Tony a táskájába kezdett kotorászni majd a tollat és a pappirt nyomta a kezembe. Elmotyogtam neki egy halk köszönömöt motyogtam majd belépett a tanár. Az óra már 10 perce ment mikor mellém sétált Mrs. Kings.
-Peterson kisasszony magának megint nincs itt a matematika felszerelése?-nyávogott éles hangon.
-Amint látja.-mondtam unottan majd megforgattam a szemeimet.
-Ne forgassa nekem a szemeit. Azonnal felhívom a bátyját üzen neki valamit?
-Igen. Üdvözlöm.-mosolyogtam a matek tanárra önelégülten.
-Alexandra Peterson azonnal jöjjön velem az igazgatóiba.-visított 3 oktávval feljebb a szokottnál. Felálltam és elsétáltam az igazgatóihoz Mrs. Kinggel a nyomomba. Mikor beléptünk az igazgató semleges arccal felnézett ránk majd sóhajtott.
-Mi szél hozott itt a héten másodszorra?-kérdezte az igazgató.
-Nem szél hozott hanem a matek tanár.-kopogtattam meg a fejemet arra utalva, hogy gondolkozzon. Tudom, hogy ez egy mondás, de akkor is..
-Alex, 1 hónapja kezdődött az iskola és már minden héten jártál itt. Még ezt elnézzük neked, de hamarosan nem fogjuk.-papolt az igazgató.
-Értem.-sóhajtottam.-mehetek?
-Mehet.
Szépen kiballagtam a teremből és a művészeti terembe mentem. Elsétáltam a zongora mellett és közbe végig húztam az ujjamat a billentyűkön. Leültem majd játszani kezdtem. Mikor elzongoráztam a Listen to your heart-ot 5 szempárt vettem észre az ajtóba. Ismeretlenek voltak, 18 év körüliek lehettek. Felhúztam a szemöldökömet és végig mértem őket. Az első szőke volt Nando's dobozzal a kezével, az arca kajamaradékos volt. A másodiknak fekete felzselézett haja volt és egy tükröt tartott maga mellett. A harmadik kék-fehér csíkos pólóba volt amin egy huzentróger helyezkedett el és piros gatyát viselt. A negyedik, hát nem tudom, nem volt semmi "megkülönböztető jel" rajta. Az ötödiknek barna fúrtjei voltak, zöld szemmel párosítva. A gondolatmenetemet az igazgató szakította meg. A fiúk között utat tört és odasétált hozzám, majd a telefonját a kezembe nyomta.
-Téged keresnek.-suttogta, majd a fülemhez emeltem a telefont.
-Igen?-kérdeztem a telefonba.
-Szia. Paul vagyok a fiúk menedzsere-menedzsere?!- mivel velük nem tudsz nagyon értelmes beszélgetést folytatni gondoltam felhívlak, hogy elmondjam. A fiúk új albumában lesz néhány szám amihez zongorázni kéne, de senki sem tud zongorázni. A hetek során körbetelefonáltunk minden helyet és az utolsó reményünk a művészeti gimi volt. Az iskolát egyből hívtam és az igazgató téged ajánlott. Lenne kedved elvállalni a dolgot, persze pénzért?-a bandáról nem tudtam semmit, de gondoltam majdd össze ismerkedünk és hát mégis pénzért.
-Igen.-mosolyogtam.
-Oké, akkor kicsit ismerkedj meg a fiúkkal remélem nem ijesztenek el a hülyeségeikkel. Szia Alex.
-Viszhall.
A fiúkra pillantottam majd mellém álltak.
-Zayn Malik.-mutatkozott be a fekete hajú.
-Liam Payne.
-Niall Horan.
-Louis Tomlinson.
-Harry Styles.-miután bemutatkoztak én is követtem a példájukat.
-Alexa Peterson.
-Nem is akarsz a nyakunkba ugrani, autogrammot kérni, közös képet csinálni vagy stb.?-nézett rám nagy szemekkel a szöszi.
-Nem. Mért kéne?-kérdeztem értetlenül mire elkezdték magyarázni.
-Még mindig nem?-kérdezett újból rá-sikítani sem akarsz?
-Nem.-rándítottam meg a vállam.-hiába vagytok gazdagok, a lányok kedvencei, világsztárok ugyan olyan emberek vagytok, nem sikítok, nem kivételezek.
-Ennek örülünk.-mosolygott Liam.-akkor elfogattad az ajánlatot?
-Igen.
-Akkor ideje össze ismerkedni.-mosolygott Louis.
-Üljetek oda.-mutattam a kanapéra.-még elintézek valamit.
-Mond nyugodtan, hogy wc-re mész.-mosolygott Zayn.
-Az osztálytársamat keresem meg.-húztam össze a szemöldökömet majd kimentem. Elsétáltam a folyosón keresztül az osztályhoz ahol még mindig ott volt a matek tanár. Gúnyosan rámosolyogtam majd Tonyhoz mentem. Elmeséltem mimdent neki majd megölelt és gratulált. Tonyn kivül nem nagyon volta barátaim, de ott volt még Jade akiben szintén barátra leltem. Mikor elmeséltem vissza siettem a fiúkhoz.
-Itt vagyok.-mondtam, de mikor beléptem elkerekedtek a szemeim. Niall Zayn után futott akinek a kezébe a kajás doboz volt. Harry és Louis a földön verekedett és Liam próbálta szétszedni őket.-ÁLLj!-ordítottam el magamat amire mindenki felállt.-Így már jobb. Akkor meséljetek magatokról.
-Niall mindig eszik, ír származású, tud gitározni, még mindig nem találja az igazit.-mesélte Liam majd a többiekről is mesélt.
-Mi lenne, ha beöltöznénk manóknak akik úgy néznek ki mint a Mikulás segítői és embereket ijeszgetnénk?-csillant fel Louis szeme. Felemeltem a kezemet és az arcomat beletemettem és ráztam a fejemet. A többiek is követték a példámat. Beszélgettünk több órát majd észrevettem, hogy haza kell mennem. Felálltam majd a többiek is. Lou felugrott és odafutott hozzám. Szorosan magához ölelt. Nagyon jól esett, mélyen beszívtam az illatát. Több percig álltunk ott, de nem akart elengedni.
-Louis engedd már el.-szólt rá Liam, majd elengedett és a többiek is megöleltek. Lekísértek az iskola elé,  felültem a biciklire. Zayn a kezembe nyomta a címüket és a telefonszámukat.
-Holnap gyere hozzánk elintéztük, hogy ne kelljen bemenned holnap. Várunk szia.-köszönt el Liam. Bólintottam és eltekertem. Már az utolsó kanyart vettem be és nem sokára hazaértem ránézten a címre. Nem volt messze a házuk tőlünk szerencsére. A tesóm még nem volt otthon, de remélem nincs ellenére a dolog.

Na itt az első rész, tudjátok komik után lesz rész. Bocs, hogy rövid lett és unalmas csak későn álltam neki, meg nagyon rosszul vagyok.:S na várom a véleményeteket. Mit szólnátok hozzá ha holnap raknék egy "bónusz részt" amibe képek vannak és a képen Alex és a barátai vannak? Na azt is komibaa:D bejegyzés alján szavazzatok ! Na ha holnapra lesznek komik lesz új rész!:)xx

3 megjegyzés: