2012. október 3., szerda

Talán az utolsó rész

Na akkor itt van az utolsó rész, tudom korán, de nem nagyon komiztok/szavaztok. Szóval, ha holnapra lesz 6 komi /mindegyik más-más embertől./  és ugyanennyi szavazás akkor folytatom. Ha nem akkor holnaptól már egy másik történetet olvashattok UGYAN ITT EZEN A BLOGON!!!! A régebbi részeket nem törölném, hanem írnék egy rövid részt amibe vége lenne a történetbe. (A másik történetről előzetea, ha újat kezdenék:Alex egy 17 éves lány aki imád bmxezni, deszkázni, viszont a legnagyobb-legkedveltebb hobbija a zongorázás. Londonba lakik a bátyjával Tommal. Egyszer egy hívás érkezik ami talán megváltoztatja az egész életét. A One Directionos fiúk menedzsere hívta, hogy felkérje Alexet, hogy a fiúk új dalaihoz zongorázzon. Nem nagyon bírta az 1D-s "cicafiúkat.", de gondolta talán szerezhet egy kis pénzt. Alex szülei meghaltak, így egy hosszon volt Hope Evanssal, Harry Styles barátnőjével. Miután megismerte a fiúkat nagyon megkedvelte őket, majd kezdett beleszeretni a banda legviccesebb tagjába. Nem merte még magának se be vallani hiszen még sosem volt szerelmes és Louisnak barátnője volt. Vajon ebből mi fog kisülni?!) Na itt az előzetes holnap 15:30-ig várok, ha nem lesz meg a komi akkor újnak állok neki.

*Hope szemszöge.*

Hazzaval miután kibékültünk elkezdtünk filmetnézni a szobámba. Bekapcsoltam a tv-t és beraktuk a DVD-t. Az utolsó dal című filmet néztük. Legalább százszor láttam, de imádom. A film felénél felálltam, de ahogy felálltam egyből meg is kellett kapaszkodnom az ágy szélébe. Harry azonnal felugrott és elkapott. Megköszöntem, majd nagy nehezen lebotorkáltam a lépcsőn nem sok sikrrel. Az utolsó fokon sikerült leesnem, nem nagyon foglalkoztam vele, felálltam és mentem tovább. Kimentem a teraszra és elvettem a dohányzó asztalról a cigis dobozomat az asztalról. Rágyujtottam és leültem a fűbe.
-Hope Evans teszed le azt a cigarettát!Ne tedd tönkre magad.-ordított Harry az ajtóból. Nem várta meg a válaszomat csak kikapta a kezemből.
-Kérem vissza.-néztem rá durcásan.
-Nem erre semmi szükség.-mondta, majd elnyomta a cigit és eldobta.
-Hát jó..
Vissza felmentünk és néztük a filmet. A fejemet a mellkasán pihentettem, Harry a hasamat simogatta körkörösen. Mikor vége lett a filmnek fel akartam kelni, de az orromból folyni kezdett a vér. Gyorsan a fürdőbe rohantam és lemostam a vért a kezemről, majd a mosdó kagylóba hajtottam a fejemet, hogy oda csöpögjön. Harry oda állt mellém és a hajamat a fülem mögé türte és hátulról átölelt.
-Ennek sosem lesz vége.-szorítottam össze a szemeimet, de még így is egy könnycsepp 'préselődött' ki rajta.-fáj a fejem, szédülök, az orrom egyfolytában vérzik, a kajára még ránézni sem bírok, a hajam kifakult, az arcom sápadt, a kezem tele van hegekkel. Lelkironcs vagyok.-szerencsére elállt a vérzés. Lemostam az arcomat és sírni kezdtem. Hazza maga felé fordított.
-Lehet, hogy gyenge vagy, sápadt az arcod és a többi, de nekem te vagy a legszebb és a legtökéletesebb.-letörölte a könnyeimet a kezével, majd felültetett a mosdó szélére és átölelte a derekamat. Csak mosolyogtam mint a tejbetök. Közelebb hajolt és a fülembe suttogta:
-Szeretlek..mindennél jobban.-suttogott majd egy puszit nyomott a nyakamra és megcsókolt.-Na de ideje enni, nagyon lefogytál.-mosolygott majd felvett az ölébe és levitt a konyhába. Elkezdett főzni, engem leültetett a kanapéra tv-t nézni. Egy óra múlva Harry megfogta a kezemet és kivezetett az udvarra. Mivek kint már sötét volt és hideg rámterített egy pokrócot. Kint egy sátor állt mellette tábortűz és mécsesek kicsit messzebb.
-Harry ez gyönyörű.-mondtam majd elé léptem és a takaróval őt is körbe "kerítettem" vele. Lábujj hegyre álltam és megcsókoltam. Legalább 5 percig csókolózhattunk mikor eltávolodtam tőle.
-Éhes vagyok van kaja?-néztem bociszemekkel Hazzara.
-Persze.-nevetett.-végre eszel valamit.-oda mentünk a mécsesekhez és enni kezdtünk. Mikor végeztünk ledőltünk egymás mellé és a csillagokat néztük.
-Hozzunk le takarót és párnát.-adtam az ötletet.
-Te maradj itt majd én hozom.
5 perc múlva Harry takarókkal jött le. Megfürödtünk és bemásztunk a sátorba. Hazza ledölt és én a mellkasára tettem a fejemet.
-Köszönöm.-suttogtam a fülébe.
-Mégis mit?
-Hogy itt vagy mellettem még így is.
-Hogy?
-Hogy nem vagyok tökéletes.-mondtam majd az arcomat a vállába temettem az arcomat. Nem válaszolt csak  megfogta a derekamat és az ölébe ültetett úgy, hogy vele szembe legyek.
-Ahogy mondtam már tökéletes vagy.-mondta és elmosolyodott. Felült és megcsókolt, de ez nem olyan volt mint a többi. A combomat kezdte simogatni. Levettem a pólóját majd ő is az enyémet ami térd alá ért így nem volt rajtam gatya. A kockáit kezdtem simogatni miközben csókoltuk egymást.
-Biztos akarod?-kérdezte aggódó szemekkel.
-Mindennél jobban.-mosolyogtam.
Az este további részében....hát nem sakkoztunk.:'dd a többit a fantáziátokra bízom.

Na akkor itt van az új rész ami lehet, hogy az utolsó is volt ebben a "történetben." Bocs, hogy ilyen rövid és unalmas lett,de mostanában nincsenek jó napjaim. Innen jött az "orrvérzős, heges kéz, szédülés, étvágytalanság, fejfájás" ötlet. Nem tudom mi van velem._. Na akkor holnap 15:30 szavazás, komizás vége.:DDxx

2 megjegyzés: