2012. november 11., vasárnap

egy kis 'előzetes' :$

Mivel nem nagyon sikerült tegnap se részt írni mert beszélgettem egy két emberrel..khmm.. facebookon és nem volt szívem otthagyni őket:| xd meg gondolom tudjátok milyen mikor valaki szerelmes:D szóval most kaptok egy kis ízelítőt:$ Ne öljeteek meg:oo


-Szia, Alex vagyok.-nyújtottam a kezemet a lánynak.
-Cherry.-mosolygott rám.

**

Cherryék mindent megbeszéltek végre. Most éppen Nathannel és Louval fetrengtünk a kanapén.
-Ajj, unatkozok.-visított (?!) fel Louis. Ki más?
-Én elmentem a temetőbe, sziasztok.-ugrottam fel a kanapéról.
-Alex, nem mehetsz egyedül.-ordított Tommo utánam, mikor már elindultam. Nem foglalkoztam vele csak mentem. Már a sírnál álltam mikor valaki megszorította a felkaromat.
-Szia édes.-vigyorgott rám Eleanor gúnyosan. Jóval magasabb volt nálam.
-Csá.-vágtam rá mit sem törődve vele.
-Azt hiszem van egy kis elintézni valónk.
-Zavarsz nem látod?
-Nem.-mondta. A távolból korántsem barátságosnak tűnő alakok közeledtek.

Ne öljetek meg pls:D

3 megjegyzés:

  1. Akkor foglak megölni, ha nem hozod a kövit de nagyon gyorsaan!! *-*:D

    VálaszTörlés
  2. Fruzsina kedves! már télleg kell az új rész,mert meghalook.:D <3

    VálaszTörlés
  3. Fruzsii <3 remek az elozetes *-* kovit :)) es nem foglak megolni xd a baratnomet ?! De h is :) :*

    VálaszTörlés