2012. november 7., szerda

20. rész.


*Alex*


Tomlinson most még azt is meg bánod, hogy megszülettél.*ördögi kacaj*
-Lécci mosd le a hátamat.-adtam kezébe az egyik szivacsot. Hátat fordítottam neki és vártam. Hallottam ahogy nyel egy nagyot, majd közelebb lép. Éreztem ahogy a szivccsal vízszintesen mosta a hátamat határozatlanul amire elnevettem magamat.
-Ennyire félsz tőlem?-nevettem és a vállam felett ránéztem.
-Nem, csak..-pirult el.-élvezed, hogy zavarba hozol?-nevetett már ő is a témát kerülve.
-Ettől bátrabb lennél?-kérdeztem, majd meg fordultam. A kezeimet a nyaka köre fontam és szorosan hozzá simultam, majd megcsókoltam. Mikor elszakadtam tőle mélyen a szemébe néztem, amitől elvigyorodott. Egy hirtelen mozdulattal felkapott az ölébe és a falnak "támasztott". A lábammal átöleltem a csípőjét, majd beletúrtam a hajába.
-Rájöttem a tervedre.-mosolygott ördögien. Francba!
-Ó és akkor megbüntetsz?-biggyesztettem le az ajkaimat.
-Igen.-bólogatott.-de csak addig ameddig engeded.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Legalább tegyél le.-néztem rá boci szemekkel. Eleget téve a kérésemnek letett. Neki dőlt a falnak és magához húzott. A bal kezével a hasamnál megfogott és a másikkal csikizni kezdett.-Gonosz vagy.-nevettem mikor abba hagyta, de még mindig nem engedett el.
-Te is az voltál.-suttogta a fülembe. A vizes hajamat bal oldalra tűrte. A nyakamon apró csókokat hagyott, majd a végén kiszívta, aminek valószínűleg nyoma marad, de az perpillanat most nem érdekelt. Mikor elszakadt a nyakamtól végig simított az oldalamon a combom aljáig. Ráharaptam a szám szélére, hogy nehogy észrevegye, hogy élvezem. Közelebb hajolt hozzám, majd megcsókolt. Rámosolyogtam, majd egy könnyű mozdulattal kiléptem a zuhanyfülkéből és megtörölköztem. Lou is követte a példámat.
-Menj kérj Nathtól egy alsót.-löktem ki Lout az ajtóból. Átvettem a fehérneműmet és bedőltem az ágyba.
-Megjöttem.-visított Loui.-így akarsz aludni?-mért végig.
-Zavar?-vontam meg a vállamat.
-Nem, csak izé.-vakargatta a tarkóját.
-Értem.-bólogattam.-Feküdj már le, nem harapok.-nevettem. Az alsó ajkába harapott és lefeküdt mellém.
-Jó éjt Tommo.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Neked is.-ölelt át.


**


Éppen szünetben szellőztettem az udvaron a fejemet, mikor az egyik padon egy fekete öltözetű fiút fedeztem fel. Az arca a tenyerébe volt döntve. Gondoltam odamegyek hozzá és megkérdezem mi a baja. Leültem mellé és nézni kezdtem, de ő még mindig nem mozdult meg.
-Hé.-böködtem a vállát, amire felnézett.-bocsi csak láttam, hogy egyedül vagy és meg akartam kérdezni, hogy mi  a baj.
-Hosszú történet.-sóhajtott.
-Van időm.-mosolyogtam rá.-amúgy Alex vagyok.-nyújtottam neki kezet. Ő megrázta és rám mosolygott.
-Jerry.
-Oké, akkor most mesélj.
-Szóval van egy lány; Cherry, és hát eléggé összevesztünk.. Szóval érted.-rázta a fejét.
-Értem. Ide jár?
-Igen.
Még megkérdeztem tőle, hol találom, majd elindultam meg keresni. A folyosón egyből megtaláltam és odamentem hozzá.


Bocsii, hogy ilyen összecsapott lett, de siettem, meg azért is, hogy rövid:| holnap megpróbálok írni:Dxx

5 megjegyzés:

  1. Jó lett Embeer!!!! :DDd <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem lévővel :D pedig azt mondtak "probléma" van. ahhoz képest *.*

    VálaszTörlés
  3. Ehh...Fruzsi ez nem.ossze csapott ez fenomenalis lett / ekezetert sorry / xd :D *-* folytatast :)

    VálaszTörlés
  4. Hella most sok szempontbol imadlak remelem tudod mi a masik:d <3 es nagyon koszonom a tobbieknek is imadlak titekeet <3333!

    VálaszTörlés
  5. Tegnap előtt egy sikító kecskével és egy lámával álmodtam (valamelyik részben írtad) :DD és hát még egyéb "különlegességek" pl. hogy a legjobb barátom egy vegetáriánus cápa volt és a postásunk egy teknős XD ezeket az "ihleteket" te adod. :) Köszi! Minél hülyébbeket álmodok annál hülyébbnek néznek a suliba. De nem baj mert mindenki tudja hogy egy őrült Directioner vagyok :DD na ezért is ez a kedvenc blogom <3 :D

    VálaszTörlés