2012. november 3., szombat

18.rész

Bocsi, hogy mindig Alex szemszögéből írok, de hamarossan Louéból is lesz:)

*Alex*


-Amúgy tudjátok Tomék hol vannak?-kérdeztem mosolyogva. Annyira jó volt a testvéremet -igen a testvéremet*büszke fej*- és Lout ilyen boldognak látni.
-Hát izé, ha hazajön a tesód elmondja.- komorult el az arca Nathannek. Rá hagytam a dolgot és a kanapéra ültem. Percek múlva a Tomék léptek be az ajtón. "Apa" kezében egy nagy sporttáska és egy laptoptáska volt. Kérdőn ránéztem, amit valószínűleg észre vett, mert lerakta a táskákat és mellénk ült.
-Az a helyzet, hogy nekem egy ideig el kéne mennem Ausztráliába(?) Tomnak pedig üzleti útra és addig itt lenne Nathan, ha nem lenne nagy gond, mert nem tudom, hogy mondta-e, de az anyja évekkel ezelőtt meghalt.-mondta.
-Szuper.-mondtuk egyszerre lelkesen Louval, amire Nathan elmosolyodott.-És mikor indultok?-kérdeztem.
-Néhány óra múlva.-jelentette ki a tesóm.-lehetőleg ne gyújtsátok fel a házat, nem akarok arra hazajönni, hogy a konyhát leégettétek, így tettem pénzt a konyha asztalra, rendeljetek kaját, nincs buli a házba, idegeneket nem engedünk be, nem akarok kereszt apa lenni.-itt jelentőség teljesen Loura nézett.-ne egyetek sok cukros ételt, korán feküdjetek le.-sorolta a gyerekes szabályait.
-Jó tudjuk.-forgattam a szemeimet.-de menjetek pakolni inkább.
-Nekem kint vannak a cuccaim a kocsiba.-rántott vállat "apa".
-Én megyek pakolni.-motyogta a tesóm. Mikor eltűnt beállt a kínos csend. Tommo összekulcsolta az ujjainkat, majd egy puszit nyomott az arcomra. Előre hajoltam és bekapcsoltam a tv-t. Végig nyomkodtam szokásom szerint az összes csatornát, de mivel nem találtam semmi értelmeset egy "hírtv"-n álltam meg. Mikor megláttam a bizonyos képet, ami rólunk készült a hídnál, elszállt a jó kedvem.
-Lou neked annyi.-nyeltem nagyot.-engem megölnek a suliba, kaputt, vagy mit szokás ilyenkor mondani.-morogtam és gyorsan kikapcsoltam a készüléket.
-Nem lesz semmi baj, már bejelentettem, hogy szakítottunk Eleanorral.-jelentette ki.
-Majd meglátjuk mit hoznak ki belőle.-húztam a számat.

**

-Öö izé, apu, bocs a tegnapiért csak érted, fura meg minden.-vakargattam a tarkómat.
-Megértem.-mosolygott.-na de mennünk kell sziasztok.-köszönt el. Tom még nyomott egy puszit az arcomra és kisietett a kocsihoz, apuval az oldalán. Még integettünk nekik aztán bementünk.
-Louis ma nem akarsz itt maradni? Este legalább szórakozhatnátok, Nathannel, és az egész alsószint a tiétek, nekem meg legalább lesz egy nyugodt estém.-kérdeztem.
-Mért eddig nem volt tőlem nyugtod?-biggyesztette le Boo az ajkait.
-De, csak.. érted, izé.-pirultam el.
-Nem akarom hallani a részleteket.-rázta a fejét Nathan.
-Nincs semmilyen részlet, amúgy, ha óvszert keresnétek a vendégszobába van valamelyik éjjeli szekrény fiójba.-kuncogtam.
-Hogy tudja.-mondta nevetve "békaarc", ó így fogom a továbbiakban nevezni.
-Jó éjt gyerekek.-mondtam és a testvérem és Louis arcára nyomtam egy puszit, de Tommo visszahúzott.
-Én ennél többet szeretnék.
-Jó.-forgattam a szemeimet, majd lábujjhegyre álltam és megcsókoltam.-jóéjt Boo Bear.-suttogtam a fülébe. Felballagtam a szobámba és elterültem az ágyon. A hasam iszonyatosan fájt. Nem ettem össze semmit, nem vagyok terhes, nincs hányingerem, nem vagyok éhes. Ó, piros betűs nap./remélem értitek mire gondolok xd/ Ordítottam magamban, mint egy idióta. Hangosan elnevettem magamat és a fürdőszobába mentem. Ilyenkor mindig rohadtul fájt a hasam, mint majdnem mindegyik lánynak, bár Jade szerencsére a hasfájást mindig megúszta*pff, mázlista* gyógyszert sose szedtem, max. fejfájásra, hogy tudjak figyelni. Na de mindegy kibírjuk.

**

Este csak az ágyamba forgolódtam, miközben a laptopomat püföltem. Mivel nem találtam semmi érdekeset kikapcsoltam és helyette a telefonomat nyomkodtam. Ott se találtam semmi érdekeset, így kikapcsoltam. Forgolódtam tovább és a kényelmes alvási helyzetet kerestem. Felültem, a lábaimat magam alá húztam és a hasamat megfogtam, majd a a térdemre hajtottam a fejemet. Kényelmetlen. Próbáltam bukfencezni, az ágyon hemperegtem, a kezeimet és a lábaimat felemeltem, végül a hasam alá egy meleg párnát raktam és úgy aludtam el.
Teljesen sötétbe arra keltem fel, hogy a földön fekszek. Túlságosan is fáradt voltam, hogy vissza feküdjek, így csak felemeltem a karomat és magamra húztam a takarót és visszaaludtam. Álmomban egy virágos réten sétálgattam, jobb oldalamon kecskével, balon lámával. (?) Éppen meg akartam állni, mikor a kecske felsikított(?! Egyre jobb xddd) de itt felébredtem. Elröhögtem magamat és kinyitottam a szememet. Ilyen idióta álmot. Körbenéztem a szobába. A szobában már világos volt, a takaróm lerúgva magamról, én meg a földön fetrengek. Fogtam magamat és felálltam, de azonnal vissza is estem. A takarót gyorsan magamra húztam és vártam. Lehunytam a szemeimet és vártam, hogy valaki erre tévedjen. Éppen át akartam fordulni az oldalamra, mikor iszonyatos fájdalom nyílalt a hasamba. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de egyszer csak nyitódott az ajtó. Kómás fejjel felnéztem, ahol Louist pillantottam meg.
-Mit keresel a földön?-kérdezte felhúzott szemöldökkel, de az arca szélén ott bujkált a vigyor.
-Ne kérdezz semmit, csak rakj fel az ágyra, kérlek.-nyöszörögtem a fájdalomtól. Ő bólintott és tette amit kértem, egy hang nélkül. Rendesen betakart, hogy sehol se tudjon még véletlenül se bejönni a hideg.
-Tessék hercegnő.-mosolygott és egy puszit nyomott az arcomra, majd megsimogatta a hasamat. Valószínűleg leesett neki a dolog. Egy csókot leheltem az ajkára, majd eltűnt. Percek múlva egy tálcával a kezében jött vissza. Lerakta mellém és megint eltűnt, helyette Nathan jött be.
-Alex.-visított. Komolyan tiszta Lou.-elmegyek körülnézni a városba, megnézem az ideiglenes iskolát, meg érted.-mosolygott.
-Persze, menj csak. Jó szórakozást.-erőltettem mosolyt az arcomra, majd pillanatok alatt el is tűnt a fiú. Elkezdtem enni és vártam a csodára, hátha jobb lesz. Mivel még mindig fáradt voltam visszaaludtam.


*Louis*


Láttam Alex milyen rosszul van, így gondoltam letöltöm a ledvenc filmjeit és hozok neki csokit. Hazamentem a laptopomért és beállítottam a töltést, majd át öltöztem és a boltba mentem. Körülnéztem és mindegyik csoki fajtából vettem egyet. Az eladó elég furcsán nézett rám, de ebben a pillanatban nem érdekelt. Miután fizettem visszamentem és rápillantottam a laptopomra. Szerencsére mindegyik filmet letöltötte, így fogtam a cuccokat és elindultam Alexékhez.

**

Mosolyogva vettem észre, hogy a lány már elaludt, ezért csak leraktam a laptopomat és a kb. 15 darab csokit leraktam az asztalára. Befűtöttem az egész lakásba, majd levettem a pólómat, a gatyámat és a cipőmet. Bebújtam mellé és a haját kezdtem el simogatni. Hallgattam, ahogy édesen szuszog és néha egy-egy szót elmotyog.
Órák múlva kelt fel álmos arccal és kérdőn rám pillantott.
-Te csak pihenj, ne erőlködj.-simogattam meg az arcát. Felálltam és az édességet, majd a laptomat magamhoz vettem és vissza támolyogtam az ágyhoz. A kedvencét a kezébe adtam, és elindítottam az első filmet. Mosolyogva etettük egymást, de mikor elfogyott az első tábla csoki, vissza dőltünk az ágyba és a filmet néztük. Benyúltam a pólója alá *semmi perverzség xd* és a hasát kezdtem simogatni. Éreztem ahogy össze rezzen az érintésemre, de utána csak hálásan rám mosolyog és a mellkasomra dől.
-Köszönöm, hogy ennyire vigyázol rám.-motyogta a mellkasomba, amire elmosolyodtam-nem gondoltam volna, hogy van komoly oldalad is.-nevetett. Felült törökülésbe és mosolygott tovább. Szemeimmel az arcát fixíroztam. Tökéletes; ez az egyetlen szó rá. Az ágy szélére csúszott és a mellette lévő szekrény fiúkjából egy pólót és egy gatyát vett elő, majd a fürdőhöz ment. Az ajtajából még vissza nézett.
-Mindjárt jövök.-mosolygott. Rá sem ismerek mostanában, mindig mosolyog *na jó néha ideges*, nyitott és még sorolhatnám. Én is magamra kapkodtam a ruháimat és elpakoltam. Alex még mindig mosolyogva lépett ki a fürdőből, amire elnevettem magamat.
-Mi ez a nagy mosolygás hercegnő?-nevettem.
-Baj?-biggyesztette le az ajkait.
-Dehogyis.-mondtam, majd megfogtam a derekát, amire ő lábujjhegyre állt és a kezeit a nyakam köré fonta.
-Akkor jó.-mondta és a szája fülig ért. Kezdtem félni, hogy be van drogozva. Közel hajoltam hozzá és végig mértem. Nem, nincs be drogozva. Beletúrt a hajamba és szenvedélyesen megcsókolt, majd leugrált a lépcsőn. Utána mentem és mellé ültem a kanapéra. Magába dúdolt valami számot és a lábával ütemre dobolt.
-Nyugodj már le.-nevettem.
-Jó.-sóhajtott. Kihúzta magát és úgy ült tovább, de láttam, hogy elfogja magát röhögni. Az állításom be következett.


**

A kanapén feküdtünk egymás-hegyén hátán és vártunk Nathanre. Ahogy ezt kimondtam magamban az említett fiú és Peter(!) lépett be az ajtón.
-Mit akarsz itt?-nézett rá Alex szúrósan Peterre.
-Téged cica.-mosolygott gúnyosan.
-Azt már nem.-vágtuk rá egyszerre Alex-el.
-Kérlek most távozz.-mondta neki félvállról.
-Nem megyek.-rázta mosolyogva a fejét.
-Tudod mit? Gyere Lou kísérj fel valamiért.-sóhajtott és a kezemnél fogva felrángatott. A szobájába mentünk és leültetett az ágyra, majd az egyik fiókjában kutatni kezdett. Percek múlva néhány zacskó fehér pirulát és 2 doboz cigarettát húzott elő. Kérdőn ránéztem mire ő csak megrázta a fejét és lefutott.-tessék nekem erre már nincs szükségem, ég veled.-nyomta a kezébe a cuccokat Alex.
-Majd legközelebb cica, ha egyedül leszel.-kacsintott rá.
-Nem vagyok a cicád.-morgott.
-Azt hiszem nincs több dolgod itt.-löktem ki az ajtón.


Boldogok Louék:D de aztán jövök, majd én muhahaha. xddd Nem tudom milyen lett, mert tegnap este 10 körül írtam telefonomról a kocsiba, mikor jöttük haza Pápáról:D olvassátok, komizzatok, szavazzatok ^^♥

10 megjegyzés:

  1. "-Öö izé, apu, bocs a tegnapiért csak érted, fura meg minden.-vakargattam." Fruzsi, ne haragudj, de mivel nem írtad oda hogy mit "vakargat", nem gondoltam jóra! :'D
    A másik: "Benyúltam a pólója alá *semmi perverzség xd*" KÉSŐ volt xdd
    Sikító kecske és láma? o.O Okéé...xdd
    Imádom! :) Nagyon siess a köviveel! :D

    VálaszTörlés
  2. A tarkojat de mar faradt voltam:D majd geprol odairom.:$ "mar ket oraja csinaljuk" xddd sietek:D es igen sikito allatkaak.:$ tok cukik lehetnek:'D

    VálaszTörlés
  3. Fruuuuzsi <3 tok jo siess pls ! :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom *.* Kövit!! Pápán voltál? Milyen városban laksz? Mert Pápa közel is van meg laknak ott rokonféléim :D

    VálaszTörlés
  5. köszii:3 Zalaegerszegen, de ha minden jól megy akkor egy év múlva megyek Pápára koleszba:D

    VálaszTörlés
  6. Értem :D Én Veszprémben. Lehet egyszer még találkozunk is Pápán :DD És nm <3 Nekem ez a kedvenc blogom! Ma feljöttem mert már rég voltam itt mert nem értem rá. És akkor meglátom a 18. részt és sikítok. Természetesen mindenki hülyének néz ahogy szokás :DD De nem baj mert tök jó a blog és ezt most komolyan mondom!! Imádom Louist meg a többieket is Eleanor meg a példaképem (bár ő nem épp kedves ebben a történetben, de nem baj) és Alex meg elnyerte a tetszésem :) És ügyesen írsz meg minden... Bocsi kicsit hosszan írok... :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyoon orulok, hogy hosszan irtad es annak, hogy kedvenc blogod es ennyire orulsz neki:Dkoszonom:d en is imadom Eleanort, de kellett egy gonosz noszemely:$ varom tovabbi megjegyzeseidet es ha kuldesz face linket bejelollek es irok:D es remelem talalkozunk:3

    VálaszTörlés
  8. Fruzsii*-* Mikor hozod a kövit?:o Már nagyon várom.:3 xx

    VálaszTörlés