2012. november 18., vasárnap

24. rész

Na tudom későn hoztam, de napokig írtam ezt a részt mert mostanában nincs ihletem:s


*Alex*

Nehezen kinyitottam a szememet és az elöttem álló férfire néztem. Nem volt öreg kb. 28 éves lehetett.
-Sok vért vesztett, de sikerült pótolnunk, a golyót kiszedtük a lábából és saját felelősségre délután hazamehet.-vált kedvessé az orvos arca. Hú, valami varázsló lehet. Bólintottam egyet, majd kilépett és helyette Hope jött be.
-Szia Aleeex.-ordított, majd átölelt.
-Őőő, neked is szia Hope.-nevettem.-többiek hol vannak?
-Koncertjük lesz és készülődnek.-bólogatott hevesen.

*Hope* (meglepődtetek?:D)


**

Már alváshoz készültem, míg Harry fürdött, mikor eszembe jutott, hogy megnézem a Twitteremet. Gyorsan felnyitottam a laptop tetejét és az üzeneteimet kezdtem nézegetni. A szemem egy ismeretlen lánytól jövő üzeneten akadt meg. Az üzenet egy linket tartalmazott. Rákattintottam és olvasni kezdtem. A szívem minden szónál össze szorult. A könnyeim patakokban kezdtek folyni. Hazza sosem volt az a hűséges tipus. Az elmúlt hetekben több cikket is olvastam róla. Meguntam. Részemről ennyi. Összecsomagoltam gyorsan a cuccaimat és már itt sem voltam. Úgy látszik mégsem ő a nagy "Ő".  Mikor hazaértem vettem egy repülőjegyet a legközelebbi gépre ami Magyarországra megy. Befeküdtem az ágyba és a plafont kezdtem bámulni. Percek múlva a telefonom vad rezgésbe kezdett. Rápillantottam a mobilomra. Harry. Nem veszem fel. Nemsokára már az üzenetektől rezgett. Próbálkozz csak Styles. Játssz inkább Taylorral.

**

An-nál voltam MÁR Magyarországon. Nincs visszaút. Vége a tündérmesémnek. Fogtam magamat és egy szó nélkül elindultam a temető felé. Mikor odaértem a sírra borultam és gondolkoztam tovább. Nem tudok sírni. Már nem. 

*Eközben Alexék*

Nem rég értek haza Louék a koncertről. Nathan egész végig engem figyelt és még a mosdóba is kiakart kísérni. A gondolatmenetemet Tommo hangja zavarta meg.
-Szia Hercegnő.-dobta le magát mellém.
-Szia. Milyen volt a koncert?
-Olyan volt mint az eddigiek.-nevetett.
-Oké.-nevettem már én is. Nagyjából a semmin xd.
Épp megakart csókolni mikor megcsörrent a telefonja. Egyből utána nyúlt és felvette.
-Harry beszélj már normálisan.-szólt bele.-Ahha, értem. Nem nincs itt..-motyogta a telefonba. Letette és felém fordult.
-Hope eltűnt.-nyelt nagyot.


Ma még este lehet rakok ki és ne öljetek meg:| :o

3 megjegyzés: