2012. november 12., hétfő

21. rész

Na itt a következő rész:D:D nem ide tartozik, de újra kapcsolatban vagyoook:DD♥ na olvassátok:3



*Alex*


'-Nem.-mondta. A távolból korántsem barátságosnak tűnő alakok közeledtek.'

-Peter?-húztam fel a szemöldökömet mikor megláttam egy ismerős arcot.
-Még van egy befejezetlen ügyünk.-kacsintott rám perverzen, majd belemarkolt a fenekembe.
-Szerintem meg nem.-a kezemet a mellkasára helyeztem és eltoltam magamtól. Elindultam a temető kijárata felé gyors léptekben. Már éppen ki akartam lépni mikor Peter mögém lépett és erősen megszorította a kezemet.
-Rohadj meg.-sziszegtem.
-Kössz most nem.-mosolygott önelégülten. Hátra nézett így volt alkalmam kitépni a kezemet a keze közül(jól megaszontam xddd)
Futottam végig az utcákon, Eleanor meg a kis csapata. Félúton Louba ütköztem.
-Ne kérdezz semmit csak gyere.-ragadtam karon. Percek múlva már a kanapén feküdtünk. 
-Áu.-"nyüszítettem" fel mikor Lou hozzám ért a kezemhez.
-Ez mi ez?-húzta fel a pulcsim ujját.
-Peter.-suttogtam.
-Megölöm.-morogta.
-Héé, nyugi.-nyomtam az arcára egy puszit.-gyere menjünk ki.-fogtam meg a kezét és kihúztam az ajtón. Elfeküdtünk a füvön és az eget kezdtük bámulni. Pár perc múlva csak egy lövést hallottam és minden elsötétült.


Emberek:D ne öljetek meg még mindig xd holnap megkapjátok a másik felét:| xdd ♥ kitartás:D

4 megjegyzés: