2012. november 13., kedd

22. rész

Na itt mostantól mindennap kaptok egy rövid részt:D bocs, de csak így tudom megoldani:| vagy ez vagy abba hagyom a blogot, de már annyira a szívemhez nőtt :oo xd

 *Louis*


Éppen az eget néztük mikor egy lövést hallottam, majd Alex nyöszörgését. Teljesen eszméletlenül feküdt mellettem, vérző lábbal. Nathan is kijött a kertbe valószínűleg az éles hangra.
-Hívd a mentőket!-adtam ki a parancsot szinte már sírva. Kikaptam az övemet és a combjára kötöttem erősen, hogy elállítsam a vérzést. Percek múlva Nath jött vissza és letérdelt mellém.

**

Már a kórházban voltunk és a kezelő orvosra vártunk, mikor csörgött a telefonom. Niall.
-Igen?-szóltam bele zaklatottan.
-Mért nem hívtál? Azonnal indulunk a kórházba.-ordított, majd lecsapta a telefont. Oké. Ez fura volt. De várjunk? Honnan tudta, hogy itt vagyunk? A gondolataimat az egyik ablakon át szűrődő hangzavar "kergette" el. Ngay nehezen felálltam és az ablakhoz botorkáltam. Kint egy furgon állt, ami előtt egy mikrofonos csávó közvetített. A kamerás meg olyan csöves kinézetű volt(xd). Ilyenkor sem tudnak minket békén hagyni. Nagyszerű. Niallék pont akkor toppantak be mikor leültem. Velük együtt az orvos is. Ahogy rápillantottam az arcára egyből tudtam, hogy jóra nem számíthatunk.

Igen tudom, hogy hol kell befejezni mindig. :DD még mindig ne öljeteek meg:| xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése