2012. november 30., péntek

27.rész

valahogy így képzeljétek el.:D
Lalalalaa:D remélem tetszeni fog :$ amúgy Alexnek új külseje van:$ ezentúl hosszú egyenes haja, zöld szeme van :D nagyjából ennyi xd

*Alex*

Mikor beléptem a házba az állam is leesett. Az egyik hosszú asztal tele volt rakva gyertyákkal és meg volt terítve.
-Nem mész beljebb?-bökte meg az oldalamat.
-Ezt te csináltad?-kerekedtek ki a szemeim. Ő csak egy bólogatással válaszolt, majd megemelt és arrébb rakott. Beljebb lépett ő is és bezárta az ajtót.
-Hölgyem.-húzta ki az egyik széket, majd pukedlizett egyet amit én egy halk kuncogással nyugtáztam.

Az egész estét végig röhögtük, majd este kezdtek "bedurvulni a dolgok (ha értitek mire gondolok:D) Éppen egymás mellett feküdtünk és Louis simogatta a hátamat, mikor csörgött a telefonom.
-Igen?-szóltam bele.
-ELFOGYOTT A KAJAAA!-visított a telefonba.. találjátok ki nem nehéz..
-Okéé, szia Niall.-nevettem.

**

Reggel kopogásra keltem. Magamra kaptam Loui boxerét és a pólóját, majd kiballagtam. Ahogy kinyitottam az ajtót egyből egy kéz ragadta meg a nyakamat és a falnak nyomott.

bocsássatok meg :$ remélem teetszik:D♥

1 megjegyzés: