2012. november 14., szerda

23. rész

Próbálkoztam, nem jött össze :'D azért remélem tetszeni fog.:D


*Alex*


Csipogás, fura szag, fájdalom. Hol vagyok? Sötétség van. A szememet nem tudom kinyitni. Ez lenne a halál? A lábamat próbálom megmozdítani, de belé nyilal a fájdalom. Éreztem magamon a tekinteteket.
-Felébredt!-visított valaki. A hangja rekedt volt és ismerős.
-Kuss már te hülye, inkább nyomd meg a nővér hívót.-parancsolt neki egy kisfiús hang. Éles csengetést hallottam, majd ajtó nyitódást.
-Hol vagyok?-nyöszörögtem.
-Kórházban.-szorította meg valaki a kezemet. A szememet még mindig nem tudtam kinyitni.
-Mert? Mi történt?
-Meglőtt valaki.-Ez biztos Louis volt, felismerem a hangját.
-Sziasztok.-lépett be egy mély hangú fiú. Peter?
-Peter?
-Igen.
-Akkor viszlát.-morogtam.
-Én nem megyek sehova.
-De, mert most mindenki kimegy.-lépett be gondolom az orvos.-a vizsgálatok eredményeit hoztam.-a hangjából nem vettem ki semmi jót.


És megint itt hagyom abba:D♥ sorry:3 

3 megjegyzés: