2012. november 23., péntek

25. rész



*Alex*

Hope eltűnt. Ez nem lehet igaz. Leültem az ágyra és a pulcsim szélét kezdtem el piszkálni. Louis leült mellém és átölelt.
-Át kell mennünk Harryhez.-bólogattam.
-Egyetértek.-bólogatott ő is. Az ölébe vett és levitt a kocsihoz. Betett, majd ő is beült és perceken belül Hazzáéknál voltunk. Bementünk és Harryt kerestük, végül a konyhában találtuk meg. Az asztalra dőlve ült a széken miközben a telefonját szorongatta.
mindannyian elcsesszük egy kicsit néha !*
-Elbasztam.-nyöszörgött
-Styles, azonnal kelj fel és indulj Magyarországra!-ordítottam a fülébe.
-Halkabban nem lehetne?
-Nem.-visított Lou.
-Jó holnap megyek.-állt fel. Ahogy kimondta a mondatot Niall, Liam és Zayn lépett be az ajtón.
-Megjöttünk, holnapra le van foglalva a jegy.-tette a kezét Niall Hazz vállára.
-Köszönöm.-mosolygott.
-Nem megy senki sehova!-csapódott ki a bejárati ajtó és Paul lépett be rajta.-Harry nem hagyhatod ki a holnapi koncertet. Holnapután elmehetsz.-beszélt lassan.
-De akkor már késő lesz.
-Nem.-vágta rá.
-Jó.-mondta Harold és a pultnak dőlt, majd az ujjaival kezdett "játszadozni".
-Nyugii.-csapott rá Liam Harry kezeire.


Ez egy szar rész:D holnap vagy vasárnap megpróbálok még egyet írni:s xd bocsii♥

2 megjegyzés:

  1. Nekem igen is tetszik :P :** <3

    VálaszTörlés
  2. szerintem tök jó lett :) örülök hogy nem hagyod abba, mert ez a kedvenc blogom. És nèha álmodok is vele, sokszor eszembe jut a sikító kecske meg a láma :D

    VálaszTörlés