2012. november 25., vasárnap

26. rész



*Alex születésnapja, Louis szemszöge*

Alex éppen zongorázott, mikor én elmentem, így valószínűleg egy ideig leköti magát és nem fog keresni. Ebben a pár napban sok minden történt. Tegnap Hope és Hazza kibékült és visszajöttek Londonba. Napok óta esik a hó és már kivannak világítva az utcák. Holnap december 1. vagyis Alex 18. születésnapja! A gondolatom menetét a telefonom csörgése zavarta meg. Kihúztam a zsebemből, majd a képernyőjére tapasztottam a szememet. Alex.
-Szia.-mosolyogtam.
-Hol a francba vagy Tomlinson?-ordított a készülékbe. Most mit mondjak?
-Csak eljöttem répáért.-haraptam a számba.
-Jó, siess szia.-tette le a telefont. Ezt megúsztam.

Mikor hazaértem már Niallék ott voltak és Alexet köszöntötték fel.  Éppen az ajándékokat adták át. Megvártam míg mindenkinek megköszönte, majd odamentem hozzá és felkaptam. Megpörgettem és letettem. A kezébe adtam az ajándékomat és hosszan megcsókoltam. Mivel Alex nem szereti a tortát, így pizzával ünnepeltünk (:'D)

**

-Indulás!-ordítottam reggel Alex fülébe.
-Hova?-húzta le a takarót a fejéről.
-Meglepetés.
-Jó.-forgatta a szemeit.

**

Fél óra kocsikázás után fiúkkal való közös nyaralónkhoz érkeztünk.


Rövid tudom, de tegnap Mamámnál voltam ahol nem volt wifi és ma este értem haza, meg fogalmazást is kellett írnom:s ha holnap lesz időm még írok:D legyetek jók ♥! 


1 megjegyzés: