2012. november 5., hétfő

19. fejezet.

Olvassátok:D


*Alex*


-Azt hiszem vele sem találkozok többet.-rázta meg a fejét Nathan.
-Jobban teszed.-paskoltam meg a vállát.
-Felmegyek egy picit, fáradt vagyok.-mosolygott és felsétált a lépcsőn, majd eltűnt.
-Ugye tudod, hogy mostanában nem fogsz sehova sem egyedül menni?-simogatta az arcomat Lou.
-Mert?-húztam fel a szemöldökömet.-ja leesett.-nevettem.
-Reggelente elviszlek kocsival titeket és délután is megyek.-bólogatott.
-Húú, Boo te aztán egy ész vagy.-tátottam el a számat színpadiasan.
-Tudom.
-Ego.-forgattam a szemeimet. Erre ő sértődötten felugrott és körbe futkározott visítva. Megráztam a fejemet és nevetni kezdtem. Mikor lenyugodott leült mellém, majd nézni kezdett.-hmm, gondolkodtál már a diliházon?
-Köztudott tény, hogy oda csak UFO-k jelentkezhetnek.-rázta a fejét. Okéé.. kezdek félni. Kikerekedett szemmel néztem rá, mire ő eldöntött a kanapén és fölém mászott, majd megcsókolt.
-Embeer, megfulladok, ha nem engedsz el.-nevettem a szájába.
-Elrontottad a pillanatot.-biggyesztette le Lou az ajkat. Felült és karba tett kézzel bámult rám.
-Nehéz eset vagy.-nevettem még mindig, majd mikor láttam, hogy ő nem nevet, átmásztam az ölébe és mélyen a szemébe néztem.-csak, hogy kárpótoljalak az előbbiért.-motyogtam már szinte a szájába. Az egyik kezét a derekamra helyezte, majd az ajkait az enyémre nyomta. Percek múlva éreztem alattam valami keményet amire akaratlanul is elmosolyodtam. Elszakadtam Louitól és nevetni kezdtem. Leszálltam róla és a dudort végig simítottam egyszer a kezemmel, amire felnyögött.
-Ennyire örülsz nekem?-húzódott a szám ördögi vigyorra.
-Ne kínozz már.-nézett kiskutya szemekkel rám.
-Csak mert te kérted.
-Most megyek, mert Hazzaval találkozóm van.-pillantott az órájára, majd megcsókolt és felállt.-szia, majd még este jövök.
-Szia.-mosolyogtam rá. Még az ajtóból visszaintegetett, majd eltűnt. Bezártam kulcsra az ajtót és felsétáltam Nathanhez.
-Nath. Gyere menjünk el egy kínai étterembe ebédelni.
-Oké menjünk.


**

-Ez milyen hús?-mutatott a féltestvérem az egyik húsra.
-Maha.-válaszolta a pultnál az egyik Kínai. Olyan aranyosak a kínaiak:3
-És az?-mutogatott tovább.
-Cike.
-És az?-mutatott az egyik fura kinézetű húsra.
-Az kuta.
-Kutya?! De hát azt nem is lehet levágni, tilos!-kerekedett ki "Békaarc" szeme.
-Akko cike.-bólogatott a férfi.
-Őőő, izé akkor én pirított tésztát kérek csirke hússal.
-Én is.-bólogattam. Mikor eltűnt a férfi meglepődötten Nathanre.-Ez fura volt.-motyogtam mire ő elnevette magát.

*első iskolai nap szünet után*


-Szia Boo Bear.-köszöntem el tőle egy rövid csókkal, majd kiszálltam és Nathant is megvártam. Megvártuk míg elmegy, majd bementünk. Persze mindenki érdekesen nézett rám, de perpillanat nem tudott érdekelni. A napot végig untuk,majd mikor vége lett az óráknak kimentünk Nathannel az iskola elé és vártunk. Szerencsére pont akkor eredt el az eső mikor kiértünk, nagyszerű.. Fél óra múlva Louis kocsiját pillantottam meg. Elindultunk a kocsihoz, mikor Liam lépett ki belőle.
-Bocsi, Louis nem tud jönni, mert bolondokháza van nálunk, de szálljatok be.-nyitotta ki az ajtót, majd Nathhel egymás után bemásztunk. Szótlanul bementem a házba és ledobtam a kanapéra a táskámat.
-És hol vannak a többiek?-kérdeztem a már mellettem álló Liamtól.
-Nézz ki.-mondta a fejét rázva. Kinéztem az ablakon ahol nem várt látvány fogadott. Louis egy kiásott gödörben állt teljesen meztelenül, szakadó esőben, és ha jól láttam énekelt, a többiek pedig a földön fetrengtek a röhögéstől. Megráztam a fejemet és a fürdőbe mentem, majd az egyik törölközőt fogva kisétáltam hozzájuk.
-Ezt tekerd magadra.-nyomtam a kezébe a törölközőt.-ti meg menjetek be.-mondtam a fiúknak.
-Ó szóval egy gyors menet lesz.-kuncogott Zayn.
-Zayn takarodj mert eltöröm az összes tükröt, a hajzseléidet és hajlakkjaidat meg kidobom.-mutattam az ajtó felé. A fiúk elindultak, majd mikor eltűntek Louis magához akart ölelni, de nem engedtem. A kezeimet összefontam magam előtt és próbáltam komolyan ránézni.-ilyen vizesen hozzám ne érj. Mit csináltál itt szakadó esőbe?-nevettem.
-Hát mivel túl alacsonynak éreztem magamat, gondoltam kiállok az esőre és akkor megnövök.-bólogatott.
-Buta.-borzoltam össze a haját.-te beszélsz mikor csak 160 centi vagyok, akkor én mit mondjak? Inkább menjünk be mert megfázunk.-húztam befelé.
-Gyorsak voltatok.-mosolygott Zayn idiótán mikor beértünk.
-Idióta.-mondtuk Louval egy emberként, majd elnevettük magunkat.

**

Már nálunk voltunk Nathannel és Tommoval, amikor A maradék négy fiú tépte fel a bejárati ajtót és visítva (!) oda futottak hozzánk.
meghaltam*-*
-Nézzétek itt vannak a fotózásról készült képek.-ordított Nialler. Az orrom alá nyomták a képet.-milyen lett?
-Woow.-csodálkoztam.-nem is olyan rossz.
-Tudjuk.
-Egoisták.
-Csak Zayn.-mosolygott Harry.
mentőt:3
-Embereek mennünk kell a boltba.-mondta Liam, amire elrohant Niall csillogó szemmel. Elköszöntek a többiek is és elmentek.
-Felmegyek aludni.-ásított Nath.-jóéjtt.-motyogta és eltűnt.
-Még olyan kora van.-döntöttem a fejemet Loui ölébe ezalatt a hajamat simogatva dúdolt.-mennyünk zuhanyozni.-csillantak fel a szemeim.*perverz gondolatokkal vissza*
-Együtt?-húzta fel a szemöldökét. Gondoltam, legyen neki gyereknap.
-Ha szeretnéd. De ne gondolj másra a zuhanyzáson kívül.-nevettem.
-Oké.-mosolygott. Gondoltam, majd kínzom egy kicsikét, mert mért ne alapon?:D *perverz gondolatokkal még mindig vissza!* Legalább spórolunk még a vízzel is. Betámolyogtunk a fürdőbe és vetkőzni kezdtünk. A fehérneműimet magamon hagytam és a kabinba léptem.
-Héé a boxer maradjon nagyfiú.-szóltam rá, mikor le akarta húzni az említett ruhadarabot. Miután felegyenesedett végig mért és elpirult. Nem tudom meddig bámult, de mikor meguntam sóhajtottam egyet és behúztam magam mellé. Velem szemben állt és mélyen a szemeimbe nézett, majd végig simított az arcomon. Mosolyogva húztam végig a dudorodó boxerén az ujjamat, majd egy gyengéd csókot nyomtam a szájára, amire belenyögött.  Ha azt mondanám, hogy nem tetszett a látvány akkor hazudnék.



Gyorsan kutyafuttában írtam egy részt szóval nem lett olyan jó, meg inkább olyan tő mondatok vannak benne, de remélem tetszeni fog.:$ ja és eddig 25 szavazást kaptam és mindenki az "Imádom:33"-ra szavazott úgy, hogy köszönöm:D remélem nem nullázódik le még egyszer:$ szavazzatok,komizzatok,iratkozzatok fel!♥




9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett szokás szerint :) Pár perce raktad ki és rá is vetettem magam :DD

    VálaszTörlés
  2. Mint az oroszlánok az áldozatukra?:3 xd köszönööm:DD pillanat és írok facen:3

    VálaszTörlés
  3. Meghalok Fruzsi..xdd Ne tudd meg milyen gondolataim támadtak olvasás közben :$ :DD Gyorsan kövit :3 xx

    VálaszTörlés
  4. Fruzsi ez tok jo ,gyors es meg igy is szupiii :))

    VálaszTörlés
  5. Fruzsii kissé perverz!! :-D de imádoom<3 Loui<3 <3 :3333

    VálaszTörlés
  6. Ez is jó lett mint a többi, csak így tovább!!:) várom a folytatást *-*

    VálaszTörlés
  7. Uristeen*-* Nagyon koszonom mindenkinek :3 annyira cukiik vagytok:D de ne csak nekem koszonjetek, mert szokott reszekbe segiteni neha az uncsi tesom akit imadok veletek egyetembe:3 <3
    Fancsi:bocsii, de ha perverz nem szandekozom tudni :$ imadlaak:3
    Hella:koszonom, de ezt mar a suliban is jobban kifejtettuk.:3 <333!
    Berenike:draga, veled is beszeltem suliba es koszonom, hogy komiztal, Luw Beri :333!
    Kamilla:Uu, koszonom:D <3 orulok, hogy tetszik es ha van idom meg ma irok egyet.:DD <33 !

    VálaszTörlés
  8. Öö..xdd Csak egy "kicsit" perverz :$ én is :) xx

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó, tegnap kezdtem olvasni de nagyon tetszik:DD tetszenek ezek a kis perverz momentek xdddd hamar kövit:D!!!

    VálaszTörlés