2013. január 16., szerda

utolsó rész!

Holnapra meg lesz írva az utolsó rész ;)! Csak holnapra tudom hozni mert azt szeretném, hogy kicsit hosszabb legyeen és drámaira sikerüljön:DD Elmondom előre, hogy nem olyan vége lesz mint a többi átlagos tömegblognak ;)
És hogy miért lesz itt a vége?
1. Sokan mondták, hogy nincs rá időm, keveset írok.--> az írás NEM kötelességem nekem csak egy "hobbi. Akkor írok amikor akarok!!
2.Egészségügyi okok miatt, amit senkinek sem kívánok!-->ne gyertek azzal, hogy emellett tudnék írni, mert ti pl. arra gondoltok, hogy megfáztam vagy ilyesmi. Ennél sokkal rosszabb!!
3.Kevés idő. Nekem is van társasági életem. Mellette tanulnom kell. gondoljatok bele. Délután 2-5-6 tanulás, 7-8-ig egyéb dolgok. 7,8- írás 9-ig. Ez nem elég idő arra, hogy írjak, valamikor kedvem sincs hozzá!
4.A barátaimnak szüksége van rám. És nekem is rájuk. Hella, Beri értik az a lényeg :')

SAJNÁLOM, HOGY NEM VAGYOK TÖKÉLETES!!!
A másik blogomon elérhettek még!!

4 megjegyzés:

  1. én teljesen megértelek! nekem is mostanában minden rossz egyszerre zuhant rám és nehéz vele megbirkózni... :/ sajnálom, hogy vége van ennek a blognak, mert nagyon-nagyon szerettem, de fontosabb, hogy lelkileg rendben legyen az ember. és ne szomorkodj, minden rendben lesz. :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Legalább valaki megért:| Remélem nálad is minden rendben lesz:) Próbálok mindent rendbe hozni..:/xx

      Törlés
  2. nagyonszeretlek.!!!! és megértem teljesen!. de tuti,hogy minden rendben lesz.!<3 :)

    VálaszTörlés