2013. január 5., szombat

35. rész

Itt a megígért rész ;) a komihatár még mindig 4 :DD

*Alex*

És hogy szeretnénk átvinni ezt a sok cuccot?-néztem rá Loura.
-Hát majd elviszem több fordulóba.-bólogatott értelmesen, majd elkezdett bepakolni a kocsiba. Miután bepakolt elindult és már itt sem volt. Bementem a házba ahol a bátyámat találtam, aki a bőröndöket méregette.
-Hova-hova?-szólalt meg összezavarodottan.
-Louishoz költözök.-rántottam vállat és a kanapéra dobtam magamat.
-Nem engedtelek el.
-18 éves vagyok, papíron már felnőtt vagyok. Azt csinálok amit akarok. Az én életem, az én döntésem.
-Igazad van.-rázta meg a fejét és rám hagyta a dolgot.

**

Louis lihegve dőlt el a nappalijukban lévő kanapén miközben a fejét fogta.
-Csak nem elfáradtál a táska cipelésbe?-kacsintottam rá.
-Mennyi cuccod van még kint a kocsiban?
-Három.-állapítottam meg miután kinéztem az ablakon.

*néhány hónap múlva, március*

-Fiúk elmentem!-ordítottam a bejárati ajtó előtt és elindultam Eleanorhoz. Hát igen. A hónapok alatt nagyon jóba lettünk. Percek alatt oda értem és halkan kopogtam. El nemsokára ajtót nyitott, egy öleléssel köszöntöttem és beléptem. A délután folyamán filmet néztünk és beszélgettünk, majd késő este haza indultam.
Haza érve egyből a fürdőbe mentem. Meglepődve vettem észre, hogy Louis ügyködik bent. Gyergyákat gyújtott és egy üveg pezsgőt helyezett a kád szélére. A vízbe öntött egy kis fürdő sót, majd megfordult. Mivel nem vette észre, hogy mögötte állok megijedt és a szája elé kapott.
-Azt szerettem volna, hogy meglepetés legyen.-biggyesztette le az ajkait. Küldtem felé egy mosolyt, kisétáltam a helyiségből, becsuktam az ajtót és néhány másodpercig megálltam az ajtó előtt. Lassan kinyitottam az ajtót és úgy csináltam mintha meglepődtem volna és Louis nyakába ugrottam.

*3 nap múlva*

Napról napra rosszabbul érzem magamat. Sápadt vagyok, egész nap eszek vagy hányok. Ma egyedül vagyok mivel a fiúk interjún vannak. A gondolat menetemet kopogás szakította félbe. Az ajtóhoz vánszorogtam és lassan kinyitottam. Az ajtóban Jade állt. Átöleltem és behívtam. Mesélni kezdtem neki. Ő se szó, se beszéd nélkül itt hagyott. Mi rosszat mondtam? Negyed órával később egy terhességi teszttel a kezében jött vissza. A kezembe nyomta és belökött a mosdóba. Miután elvégeztem amit kellett vártam öt percet és a tesztre néztem. Ezt elbasztam.




5 megjegyzés: