2013. január 6., vasárnap

36.rész

Mivel összejött a 4 komi itt a rész:33 nézzetek be a másik blogomba is :) Na nem húzom az időtöket :3


*Alex*

Nagyszerű. Hogy mondjam el Louisnak? Álljak elé és mondjam azt neki, hogy:Szia Louis terhes vagyok. Veled mizu? Semmi? Oké szia. és hagyjam ott? Esetleg ültessem le és adjak nyugtatót a kezébe? Majd meglátjuk.
-Alex élsz még?-dörömbölt a mosdó ajtón Jade. Megráztam a fejemet, majd kinyitottam az ajtót. Ő a terhességi tesztre pillantott és gyengén átölelt.

**

Késő este már egyedül ültem a nappaliban egy poharat szorongatva, amibe vodka volt öntve. Pillanatok múlva a fiúk léptek be. Szerencsére Louis ment leghátul, lemaradva a többiektől. Elmentem előtte és halkan odasúgtam neki, hogy terhes vagyok, majd bementem a konyhába és letettem az üres poharat. Louis egyből utánam jött és kérdően rám nézett.
-Mi kéne ha volna?-mosolyogtam rá.
-Terhes vagy?-nézett rám csillogó szemekkel.
-Igen.-hajtottam le a fejemet.
-És ugye tőlem van?
-Úristen Louis.-csaptam a homlokomra.-Igen.
-Apa.-ordított, de én befogtam a száját. Hirtelen Harry a konyhába termett és felhúzott szemöldökkel ránk nézett. Louis értette a célzást, így leszedtem a kezemet a szájáról.-Apa hívott.-bólogatott. Hazza értetlen fejjel kivonult
-Louis 18 éves vagyok.. én még nem akarok gyereket.-néztem rá könnyes szemekkel.
-Ha idősebb lennél felháborodnék, de tudom, hogy ehhez még túl fiatal vagy és nem akarlak ilyen terheknek kivetni, úgyhogy egyetértek veled.-bólogatott, majd felvett az ölébe és megcsókolt.

*1 hét múlva*

Csukjában és napszemüvegben ültünk a nőgyógyászati ajtó előtt és vártunk, hogy kimondják a nevemet. Percek múlva meghallottam a nevemet és Louissal a nyomomba beléptem a rendelőbe.

**
-Sajnálom.-hajtotta le a fejét az orvos.

20 megjegyzés:

  1. juujj *-* nagyon-nagyon kíváncsi vagyoook! siess a kövivel :3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)! holnap estére vagy ma estére lesz rész..:)

      Törlés
  2. basszusFruzsi!.*o* nagyonkiváncsivagyok.

    VálaszTörlés
  3. Fruzsi basszus most tudnám folytatni a blogot az biszros eleg hosszu resszekkel.!!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Mi a vege ,mi a vege ,mi a vege??? nagyon jo *-*

    VálaszTörlés
  5. Már egy csomó ideje nem tudtam olvasni a blogot mert nem voltam netközelben, de amikorra lett net a telefonomon egyből felléptem és elolvastam amiket írtál, és arra a következtetésre jutottam hogy remekül írsz és ez a blog megunhatatlan! :) Visszaolvastam Hope-től kezdve és egyszerűen nincs rá szó *.* És az új blogod is olyan áhhh. :D
    Te írod a legjobb blogokat! <3
    Hamar a kövit, mert már nagyon izgulok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj nagyon köszönöm :) <3 hamarosan kövi:D

      Törlés
  6. Ez az egyik kedvenc blogom ....VOLT !!! Amikor rátaláltam a blogodra hihetetlenül izgatott voltam, mindennap vártam a részeket...de most... keveset írsz... nagyon keveset !
    A történet jó, csak rövid ! Legyen olyan a blog mint régen . KÉRLEK !!

    xxB

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom..megpróbálok többet írni, de nagyon kevés isőm van és szerintem nem nagyon szeretnétek depressziós részeket..:| megpróbálok többet írni..

      Törlés
  7. Fruzsiii mikor lesz kövii? :oo már nagyon kíváncsi vagyook! siess!! :) x

    VálaszTörlés
  8. Fruzsiiii írj már részt de hosszút lécci már lassan 2 hete nem írtál.!=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

    VálaszTörlés
  9. Sajnaloom. Most irom es probalok valami izgalmasat irni. Az iraas nem a kotelessegem, ez csak egy "hobbi". Maskor nem igerek semmit.

    VálaszTörlés