2012. december 26., szerda

33. rész

az ígért rész :DD

*Alex*

Nagyszerű. Most Mit csináljak? Louis nem volt lent, így gondolom a szobájában volt. Felmentem Niall szobájába és lefeküdtem az ágyra, majd lecsuktam a szememet. Percek múlva besüppedt az ágy széle, de mivel félálomban voltam nem nagyon foglalkoztam vele. Pillanatok múlva már aludtam.

*Louis*

Éppen le akartam menni a konyhába, de mikor elhaladtam Niall szobája mellet meglepődtem. Azt hittem Niallék elmentek interjúra. Visszamentem becsukni az ajtót, de mikor megláttam az ágyon fekvő lányt meglepődtem. Leültem az ágyra és a karját végig simítottam a kezemmel. A haját eltűrtem az arcából és az arcára egy puszit nyomtam volna, de mivel nem figyeltem a szája sarkára ment. Mellé feküdtem és én is elaludtam. Álmomban az elmúlt egy hónap eseményei "előjöttek".

-Louis kelj fel.-böködte a hasamat Alex, de viszont én nem mozdultam.-kinyírom Kevint.
-Ébren vagyok.-ugrottam fel gyorsan, de azzal a lendülettel vissza is feküdtem, mivel túl gyorsan keltem fel és szédülni kezdtem.
Mindenre emlékeztem. Alex leült mellém és ásított egyet, majd rám pillantott. A derekánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam viszont ő eltolt magától.
-Ez mi volt?-húzta fel a szemöldökét.
-Mindenre emlékszek.-mosolyogtam rá.
Mivel nem hitte el kérdéseket kezdett el feltenni, amikre persze tudtam a választ.
-Most már elhiszed?-vontam magamhoz. Nem válaszolt csak megcsókolt.
-És mi lesz Eleanorral?-nézett rám kérdőn, miután elszakadtunk egymástól.
-Felhívom.-jelentettem be, de akkor még nem tudtam milyen kihívás vár rám.

Na itt a karácsonyi ajándékom nektek, remélem örültök, hogy újra együtt van a "Loux" páros (Alex+Lou, köszönöm Hella♥) Boldog karácsonyt♥

6 megjegyzés: