2012. december 17., hétfő

31.rész

Itt az új rész manók :$

*Alex*
Éppen egy fagyis dobozzal a kezemben ültem le a tv elé mikor valaki csöngetett.
-Beszélnünk kell.-mondta Louis miután ajtót nyitottam neki.
-Neked is szia.-forgattam a szemeimet-gyere csak be.
Lassan a kanapéhoz ballagott és leült, majd én is mellé ültem.-hallgatlak.
-Mi együtt voltunk?-kérdezte lehajtott fejjel.
-Nem.-válaszoltam elhaló hangon.
-Mért hazudsz? Akkor ez mi?-nyomta a telefonját az orrom alá, amin az üzenetek voltak megnyitva.-emlékszek mindenre. Vagyis az üzenetek alapján tudok következtetni.
Szóval nem is emlékszik..hmm, akkor jöjjön a kegyes hazugság.
-Louis az csak egy félre értés volt kettőnk között. Te mindig is Eleanort szeretted.
-Hát..akkor szia.-intett bizonytalanul, majd az ajtóhoz lépett és még utoljára rám nézett, majd kiment. Sírva elterültem a kanapén és a fagyis dobozt a kezembe vettem.

*Liam*

Louis mindent elmesélt. Nem tudom mért csinálta ezt Alex. Este még hallottam Louis hangját, miközben valakivel beszélt telefonon.
-Eleanor kérlek gyere át.-nyöszörgött. Szóval Eleanorral beszél-szükségem van rád.
Nem hallgattam tovább a beszélgetést inkább a szobámba vettem az irányt és Alexet tárcsáztam. Másodpercek mulva már fel is vette.
-Igen?-szólt bele a készülékbe. Hangján tisztán lehetett hallani, hogy sírt.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett :) véleményem: kicsit furcsa Alex viselkedése hogy nem mondta el (?), Louis pedig nem tudta előbb megnézni a leveleket?, picit furcsa de nekem tetszik :) gyorsan következőt *-* :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. upsz.. ezt elfelejtettem írni: hol van Jade és Tony? mert szinte nem is hallunk róluk :/

      Törlés
  2. később ki fog derülni miért nem mondta el :) És azért nem nézte meg előbb az üzenetet, mert azt hitte, hogy minden rendben van.:D
    oké sietek és köszii:D

    VálaszTörlés
  3. Hamarosan róluk is lesz szó:D

    VálaszTörlés