2012. december 25., kedd

32. rész

Remélem tetszeni fog, és boldog karácsonyt :33♥♥

*Liam*

A szobám ajtaját nyitva hagytam és kihangosítottam a telefont, majd elterültem az ágyon.
-Mi az, hogy csak egy félreértés volt?

*Louis*

Éppen leakartam menni kinyitni az ajtót Eleanornak, mikor meghallottam Alex hangját Liam szobájából. Benéztem, de csak a fekvő Liamet találtam és mellette a telefonját. Tovább akartam menni, de egy érdekes mondat hagyta el Alex száját.
-Liam, csak azt mondta, hogy gondolja, hogy mi volt köztünk és nem azt, hogy emlékszik. Magától kell rájönnie.-mondta Alex vékony hangon.
-Az orvos azt mondta, hogy akár hónapokig is tarthat az amnéziája, ki tudod te azt várni?
-Ki.
A beszélgetés többi részét nem hallottam, inkább lementem kinyitni az ajtót.
-Ennyi ideig tartott kinyitni?-vinnyogott El, agyonázva. Ráharaptam a szám szélére, hogy ne röhögjem el magamat és beengedtem.
-Sajnálom El, de el kell mennem.-hazudtam. A lány értetlenül állt, majd szó nélkül kiviharzott. Felmentem a szobámba és gondolkozni kezdtem.


**


*Alex*

Másnap reggel kómásan igyekeztem az iskolába. Az iskola elött még elszívtam a cigimet, majd fáradtan besétáltam. A folyosón össze találkoztam Jadevel és Tonyval akik az osztály elötti padon ültek. Leültem Jade mellé és a fejemet a vállára hajtottam.
-Úgy nézel ki mint valami élő zombi.-nézett rám nagy szemekkel Tony.
-Biztató vagy.-néztem gyilkos szemekkel Tonyra.

**

-Nialler.-ugrottam az említett fiú nyakába mikor ajtót nyitott.
-Bocsi Alex, de el kell mennünk interjúra, de ha már itt vagy maradhatsz is Louival.-mondta, majd kilépett az ajtón és beült a többiek közé az autóba.

Holnapra megpróbálom hozni a részt :**♥

1 megjegyzés: